Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä lähes 50-kymppisen naisen hiukset näyttää?

Vierailija
30.05.2018 |

Ei liian nuorekkailta, ei mummonutturaa, mutta mitä? Menossa perjantaina kampaajalle, pätkäisenkö pitkän polkkatukan lyhyeksi vai annanko kasvaa. Otsatukka vai ei? uskottavuutta haen!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 64, ja minulla on ikäni ollut pitkät hiukset.

Nuorena joskus kapinoin ja halusin leikkauttaa ja ottaa permanentin. Mutta kun - minulla on hiustenkasvu ihan tolkuton! Se permanentti kasvoi ulos alta aikayksikön ja taas olisi ollut aika leikata. Se oli sitä ruljanssia niin että luovutin ja pitkällä tukalla on menty.

Onhan se aika ikävä ja vaihtelua kaipaa. Kiedon sitä sitten pään ympäri erilaisiin kiekuroihin, auki ei voi pitää kun on koko ajan tiellä.  Tämän olen perinyt isältäni jonka tukka on yhtä toivoton. Ei pysy siistinä. Kai me ollaan sitten jotain Simpsonin sukua sitten!

Anteeksi, mutta jos ne hiukset ovat ikävät, niin voi kai niitä leikatakin. Ei kai ole pakko pitää pitkänä vaikka olisikin vielä runsaasti hyvin kasvavia hiuksia...?

Vierailija
22/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumiissa kyllä säilyy hiukset aika hyvin, mutta ei kyllä useita satoja vuosia. Miksi sua kiinnostaa ruumiin hiukset?

Niin säilyvät. Olen kuullut juttuja haudankaivuusta, jossa pääkallossa oli hiukset tallella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolipitkät, taipuisat ja paksut hiukset. Leikattu kerroksittain, yritän saada taipuisuutta kuriin harjakihartimella. Kuulemma upeat vaikka valkoisia hiuksia onkin tullut viimevuosina

n 58v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan