Personal trainer ei tykännyt minusta
Ostin muutama päivä sitten pt paketin yhdeltä salilta ja meillä oli saliohjaus. Halusin ohjelman jossa painoputoaisi ja kiinteytyy ylipäätään.
Kun kerroin etten ole kokenut muutoksia ruokavalion kanssa mihkään suuntaan niin hän sanoi ettei ole pitänytkään laihduttaa. Ja mitä minä toivoin. 😹
Saliohjaus oli todella kiusallista koska meillä ei synkannut sitten yhtään hän oli kokoajan lähes hiljaa eikä kertonut montako toistoa mun pitää tehdä.
Naureskellen tuli sitten luokseni kysymään että mitähän mahdan oikein tehdä? Kun hauiskääntöjä tein käsipainoilla. Pt:ltä odotan kannustavaa ja vähän komentavaa tyyliä.
Muutenkaan en saanut hänestä mitään selkoa ja kertoi ettei ole aikaa opastaa minua :0 silti hänellä on joka päivä joku asiakas.
Muutenkin kun menen kyseiselle salille minua ei tervehditä lähes ollenkaan toki he vaan vilkaisevat kuka tulee. Olen kyllä tullut siihen tulokseen että vaihdan salia jossa minut otetaan vähän paremmin vastaan.
Kommentit (9)
No vaihda salia, inhottava sali! Tai treenaa ihan mitä muuta vaan.
Missä päin tämä sali on? Onko pt kovin nuori?
Sano nyt vielä ettet ole asiasta avautunut asianosaiselle?
Miten se voi sanoa ettei sillä ole aikaa sulle jos sä kerran olet ostanut siltä PT aikaa?
On se aika nuori ja mielestäni asenteessani ei ollut vikaa. Ja vaikka olis niin eikö niiden kuulu kannustaa eikä naureskella? Jotenkin kyllä ällöttää kuntosali touhu taidan siirtyä oman kehon treeniin ulkona. Kyllä muuallakin onneksi voi liikkua.
Tästä voi sanoa ettei meidän henkilökemiat sopineet ollenkaan yhteen. Aina kun tein toistoja jouduin itse kysymään montako teen vielä. Hän vain möllötti vieressä? :D ja sali löytyy Päijät-Hämeen suunnalta halpa on...
Jos maksat sinun tulisi saada sille rahalle vastinetta. Tämä muuten muistutukseksi saleille. Maksavat asiakkaat tulisi olla asiallisen kohtelun kohteena.
Jokainen salilla kävijä voi myös miettiä sitä, että myös muut siellä kävijät maksavat salimaksun. Kuntosalu ei voi olla kenenkään yksityinen mellastuskenttä jos muutkin joutuvat siitä maksamaan. Eli vaikka olit kuinka vakiruinen kävijä niin sillä aloittelijalla on oikeus myös käyttää sitä lempi treeninurkkaustasi jossa joka päivä veivaat.
Jos toisin olisi siitä tulisi ilmoittaa virallisesti.
PT on nykyajan trendi"ammatti". Suurin osa personal Trainereista on nuoria naisia joilla ei ole mitään kiinnostusta ko. hommaa kohtaan tai tarvittavaa elämänkokemusta, sitä on vain helppo tehdä, ei vaadi koulutusta ja voi hengailla saliympäristössä. PT on ihan samanalainen ammatti kuin mikä tahansa palvelutyö, työstä on oltava kiinnostunut, ja täytyy olla halua työskennellä ihmisten kanssa.
Ehkä asennoitumisessasi oli toivomisen varaa?