Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen yläosa rintavalle naiselle?

Vierailija
30.05.2018 |

Olen etsinyt kuumeisesti juhlamekkoa tai toppia itselleni. Missä mallissa isot rintani ei korostuisi? Olisiko halterneck vai ihan V-muotoinen pääntie? Haluaisin klassisen pikkumustan tai jonkun hienon cocktail mekon, mutta on tosi vaikea löytää omaa kokoa niin että se olisi muualtakin kropasta istuva. Onko vinkkejä tai ideoita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä rintavampi on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä parhaalta näyttää vaate, jossa on ns princess seams. Koska olen opiskellut ompeluni englanniksi en ole, varma, mitä ne ovat suomeksi, mutta miehusta siis rakennetaan neljästä kappaleesta (keskietukappaleet ja etusivukappaleet) jotka yhdistyvät rinnan yli kainaloon tai hiha-aukkoon kaartuvalla pystysaumalla. Nämä tuovat vaatteeseen muotoa ja ryhtiä ja niillä voi käytännössä räätälöidä mitä vaan.

Jos joku osaa kertoa, mikä princess seam on suomeksi, olen muutenk iitollinen.

Tarkoitatko tällaista vai jotain muuta?

https://www.voglia.fi/tuote/punainen-juhlamekko/01-6264-X914/

Vierailija
22/28 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumalli on hyvä. Itse teen usein niin että vetäisen rintsikoiden päälle vielä urheilurintsikat, jolloin rintavarustus nousee ylemmäs eteen ja on hillitympi.

Katsoppas Nigella Lawsonin mekkoja, hänellä on ajoittain painoa enemmänkin, mutta ihan kivoja mekkoja välillä löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä rintavampi on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä parhaalta näyttää vaate, jossa on ns princess seams. Koska olen opiskellut ompeluni englanniksi en ole, varma, mitä ne ovat suomeksi, mutta miehusta siis rakennetaan neljästä kappaleesta (keskietukappaleet ja etusivukappaleet) jotka yhdistyvät rinnan yli kainaloon tai hiha-aukkoon kaartuvalla pystysaumalla. Nämä tuovat vaatteeseen muotoa ja ryhtiä ja niillä voi käytännössä räätälöidä mitä vaan.

Minusta mieluummin tämä

https://www.voglia.fi/tuote/tyylikas-neulosmekko/01-8170-E194/

Vierailija
24/28 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilurintsikoissa on se ongelma, että tulee uniboob.

Vierailija
25/28 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kietaisumalli on hyvä. Itse teen usein niin että vetäisen rintsikoiden päälle vielä urheilurintsikat, jolloin rintavarustus nousee ylemmäs eteen ja on hillitympi.

Katsoppas Nigella Lawsonin mekkoja, hänellä on ajoittain painoa enemmänkin, mutta ihan kivoja mekkoja välillä löytää.

Urheilurintsikathan näkyy sieltä kaula-aukosta.

Vierailija
26/28 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta mieluummin tämä

https://www.voglia.fi/tuote/tyylikas-neulosmekko/01-8170-E194/

Näistä tuo tummansininen on sopivamman kokoinen mallille ja näyttää ehkä siksi paremmalta. Punaisessa koko on mallille aavistuksen pieni ja siksi leikkauksen kaarros on vähän liian ylhäällä rintojen korkeimpaan kohtaan nähden. Kun valitsee omanoikean kokonsa, ero saattaa tasoittua. Tummansinisssä on myös aavistuksen syvempi tuo kaula-aukon leikkaus ja se luo yläosaan vahvempaa pystylinjaa, joka yleensä hyödyttää isorintaista.

Värikysymys taas on makuasia. toinen tykkää punaisesta, toinen vihreästä ja kolmas tummansinisestä.

Vierailija
27/28 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin suosin v-kaula-aukkoja - mutta siinä pitää varoa, että kaula-aukko ei ole liian syvä (ei rintavakoa siis). Liian korkea kaula-aukko (venepääntie mukaanluettuna) saa ylävartalon näyttämään leveältä. Tämä saattaa tosin riippua siitä, miten rinnat asettuvat vartalolle. Ehkä jos ne eivät työnny sivuille ja lisäksi dekoltee on siro, voi se toimia?

Itse suosin Bravissimoa mekko-ostoksissa. Heillä siis voi valita, kuinka kurvikkaan version mekosta haluaa. Mekot eivät ole ihan halvimpia, mutta varsinkin, jos haluat tyköistuvan mekon, joka oikeasti istuu hyvin, niin ehdottomasti suosittelen!

Oletko tilannut netistä? Olen joskus katsellut noita Bravissimon nettisivuja, mutten ole uskaltanut tilata. Lähinnä on mietityttänyt osaisinko tilata oikeaa kokoa ja miten palautus täältä Suomesta onnistuu, jos koko onkin väärä.

Vierailija
28/28 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen missä on vaan yks olkain sopii myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi