Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla tekohampaat? Minkä ikäinen olet? Miksi sulla on tekohampaat?

Vierailija
25.04.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki hampaat ehjinä suussa. Ikää kohta 29v.

Vierailija
2/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pysyvää hammasta puuttuu eikä niitä koskaan tullutkaan. Yksi niistä kolmesta maitohampaasta lohkesi joten se päätettiin poistaa ja laittaa tekari tilalle. Kaksi maitohammasta on vielä hyvin tiukasti paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) ;)

Vierailija
4/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtui siitä, että aikoinaan, 1930-luvulla oli nuorena likkana tahtonut hohtavan valkoiset hampaat ;)

Joku puoskari hampilekuri oli luvannut hioa niistä tooooooodella valkoiset. Oli sitten hionut liikaa ja eihän ne sitten enää toimineet, kun kaikki kovin kiille hiottu pois.

Vierailija
5/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyn varmaan arvaatkin, etuhampaat sekä ylä että ala.

Vierailija
6/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin olis kuulemma oikein muotia teettää tekarit. itellänikin olis kyllä tarvetta :)

Vierailija
7/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat hampaat on vinot ja ruma hymy. Tekarit olis ainakin suorassa ja kehtais naureskella.

Vierailija
8/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni on 31 v.

Vierailija
9/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis tekarit, niin sen huomaisi. sitten tulisi mieleen, että oletpa huolehtinut huonosti suuhygieniastasi, kun suussasi loistaisi mummojen tekarit... kun taas vinot hampaat ovat persoonalliset ja aidot :). ja olisiko mukava syödä ruokaa kokoproteesi suussa...? koko kitalaki täynnä vierasta tavaraa... ja tekarin alle kerääntyisi kaikki ruokamössöt... yäk! joka aterian jälkeen saisit kaivaa ne suustasi ja huuhdella... :P. mä oon ainakin onnellinen mun vinoista hampaista. ne ovat terveet ja omat hampaat.

Vierailija
10/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ovat toimineet, niillä ikää nyt 4 v ja minulla 27 v.

Vierailija
11/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olis tekarit, niin sen huomaisi. sitten tulisi mieleen, että oletpa huolehtinut huonosti suuhygieniastasi, kun suussasi loistaisi mummojen tekarit... kun taas vinot hampaat ovat persoonalliset ja aidot :). ja olisiko mukava syödä ruokaa kokoproteesi suussa...? koko kitalaki täynnä vierasta tavaraa... ja tekarin alle kerääntyisi kaikki ruokamössöt... yäk! joka aterian jälkeen saisit kaivaa ne suustasi ja huuhdella... :P. mä oon ainakin onnellinen mun vinoista hampaista. ne ovat terveet ja omat hampaat.

Vierailija
12/12 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

implantteihin? tai siltoihin tms.??? en mä ainakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi