Ei kokoaikainen työelämä ole minua varten
Ei vaan ole. Osa-aikainen oli parempi. Nyt kokoaikaisena alkaa tulla jo uupumuksen oireita, vaikka vasta kuukauden olen ollut kokoaikaisena.
Oli virhe suostua tähä järjestelyyn. Oon tosin tehnyt suunnitelman että otan loparit juuri ennen kesälomien alkua heinäkuussa jolloin ainakin kahdelta muulta työntekijältä palaa kesän lomat kun mun pitäis muka tuurata niitä 😈
Etin sitten uuden osa-aikatyön enkä enää suostu kokoaikaiseksi
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans sellainen tilanne, että olen kuntoutustuella, ja uskon kykeneväni palata työelämään. Mutta en kokoaikaiseksi. Olen tässä tehnyt noin 1-2 keikkaa viikossa, ja jo se meinaa uuvuttaa. Minulle kaikkein vaikeinta uniongelmien vuoksi on aikainen herääminen, joka kuuluu työni rytmiin. Siksi harkitsen yrittäjäksi ryhtymistä.
En silti kiusaisi ketään muuta, minun ongelmiini syytöntä ihmistä näillä järjestelyilläni.
Yrittäjä on töissä 24/7 tuskin sopii sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuossa mitään, tee niinkuin tykkäät. Mun mielestä on kuitenkin tosi ilkeetä suunnitella lopettavansa juuri ennen muiden kesälomaa ja sun kesälomatuurausta. Ihan pelkkää ilkeyttä. En arvostaisi.
Itsekäs, jokaisen on elettävä niin, että itse jaksaa. Mitä siitäkin tulisi, jos kaikki muut tanssisivat sinun pillisi mukaan nuollen sun p*rsettäsi? Opettele itse jaksamaan, äläkä oleta, että muut elää maapallolla sinua varten.
Anteeksi mitä? Ei tässä nyt minun pyllyäni tarvitse kenenkään nuoleskella. Mielestäni tuollainen ikävien asioiden suunnittelu oikein tarkoituksella on ilkeetä. Siis että oikein tarkoituksella suunnittelee lopettavansa silloin kun se tuottaa kaikista eniten harmia muille. En ymmärrä enkä arvosta.
No varmaan siihen on jokin muu syy kuin ilkeys. Kukahan se tässä on ilkeä ja heti ensimmäisenä ajattelemassa pahaa muista? Sinä. Jos jokin on oikeus tehdä, niin se on vähän voi voi, jos joku tekee niin. Ei mitään ilkeyttä.
"Oon tosin tehnyt suunnitelman että otan loparit juuri ennen kesälomien alkua heinäkuussa jolloin ainakin kahdelta muulta työntekijältä palaa kesän lomat kun mun pitäis muka tuurata niitä 😈"
Kerro mulle, että mikä tuon suunnitelman syy on muu kuin ilkeys? En oikeasti keksi. Lopareiden syytä en tässä tarkoita, vaan tuon suunnitelman.
Mistä sinä tiedät, miten ilkeitä häntä kohtaan on oltu? Toiset saa sitä mitä tilaa. Ei tuollaista tyhjästä synny.
Jotain katkeruutta selkeästi taustalla. Jos työpaikalla ollaan asiallisia, niin tuskin kukaan tekisi moisia suunnitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans sellainen tilanne, että olen kuntoutustuella, ja uskon kykeneväni palata työelämään. Mutta en kokoaikaiseksi. Olen tässä tehnyt noin 1-2 keikkaa viikossa, ja jo se meinaa uuvuttaa. Minulle kaikkein vaikeinta uniongelmien vuoksi on aikainen herääminen, joka kuuluu työni rytmiin. Siksi harkitsen yrittäjäksi ryhtymistä.
En silti kiusaisi ketään muuta, minun ongelmiini syytöntä ihmistä näillä järjestelyilläni.
Yrittäjä on töissä 24/7 tuskin sopii sulle
Näin tosiaan voi olla, ja onkin, esim. lähempänä seitsemääkymppiä oleva työnarkomaani isäni. Itse kuitenkin vastaanottotoiminnassani voisin päättää aukioloajat siten, että saisin juoksevat asiat hoidettua kohtuullisessa ajassa iltapäivällä.
Sitten vaan sijoittamaan. Ihan mukavaa, kun ei enää tarvitse käydä kokopäivätöissä, ei se minullekaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan sijoittamaan. Ihan mukavaa, kun ei enää tarvitse käydä kokopäivätöissä, ei se minullekaan ollut.
Tähän tarvitsee valtavasti pääomaa että saa osinkoja riittävästi
Miten niin? Minä uskon, että tuon ratkaisun taustalla on jokin syy kostaa. Jos sä olet se koston kohde, niin se paha ihminen joka sen ansaitsee, olet sinä itse. Katso itse peiliin vain.