Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Facebookkia käyttävät ihmiset. Jos käytätte tätä lankaa (tai tietokoneella samassa selaimessa missä on facebook kirjautuneena sisälle) puhelimellanne niin katsotteko koskaan kaveriehdotuksia? Esimerkiksi vähän yli kuukausi sitten kun luin vielä suomi24 ikäväpalstaa niin ehdotuksissa oli kaikkia ylilaudan koskemattomia nörttejä feikkinimillä ja omilla nimillään, pari vaarallisen näköistä tatuoitua piripäätä jne. Nyt kun olen lopettanut sen sivuston lukemisen kokonaan niin ne ovat kadonneet kaveriehdotuksista. Joskus puhelimella satun lukemaan tätä ketjua nopeasti, tuli vaan mieleen kun ehdotuksissa reilu enemmistö on vastakkaisen sukupuolen edustajia, osan kanssa ei ole mitään yhdistäviä tekijöitä sijainnin tai yhteisien ystävien perusteella ja ovat tosiaan olleet siellä ehdotuksissa siitä asti kun eksyin tänne. Facebookin algoritmi yhdistää, että näillä sivustoilla vietetään paljon aikaa vaikka joku asuu toisella puolella Suomea? Enimmäkseen kirjoitan nykyään onneksi tor-selaimella niin facebook ei osaa kerätä tietoja evästehistoriasta.
Mulla ei ole koskaan kummallisia ehdotuksia, ainoastaan kavereiden kaverilistojen tyyppejä ja sitten joistakin samoista ryhmistä tyyppejä. Eli en voi nyt tukea hypoteesiasi kyllä mitenkään.
Hyvää yötä. Rakastan sinua. Tämä kaipaus on tainnut tulla jäädäkseen. Voisinpa käydä viereesi nukkumaan ja tuntea sinut lähelläni. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin mies viettää koko viikonlopun kanssasi sängyssä. Tämä kutsu ei vanhene.
Kiitos samoin nainen, niin miäkin siun kanssais.
Vierailija kirjoitti:
Facebookkia käyttävät ihmiset. Jos käytätte tätä lankaa (tai tietokoneella samassa selaimessa missä on facebook kirjautuneena sisälle) puhelimellanne niin katsotteko koskaan kaveriehdotuksia? Esimerkiksi vähän yli kuukausi sitten kun luin vielä suomi24 ikäväpalstaa niin ehdotuksissa oli kaikkia ylilaudan koskemattomia nörttejä feikkinimillä ja omilla nimillään, pari vaarallisen näköistä tatuoitua piripäätä jne. Nyt kun olen lopettanut sen sivuston lukemisen kokonaan niin ne ovat kadonneet kaveriehdotuksista. Joskus puhelimella satun lukemaan tätä ketjua nopeasti, tuli vaan mieleen kun ehdotuksissa reilu enemmistö on vastakkaisen sukupuolen edustajia, osan kanssa ei ole mitään yhdistäviä tekijöitä sijainnin tai yhteisien ystävien perusteella ja ovat tosiaan olleet siellä ehdotuksissa siitä asti kun eksyin tänne. Facebookin algoritmi yhdistää, että näillä sivustoilla vietetään paljon aikaa vaikka joku asuu toisella puolella Suomea? Enimmäkseen kirjoitan nykyään onneksi tor-selaimella niin facebook ei osaa kerätä tietoja evästehistoriasta.
Mä oon aina kirjautuneena facebookiin ja mulla näkyy silti ehdotuksissa vain kaverien kavereita, samoissa ryhmissä olevia, samassa paikassa opiskelevia ja niitä joiden profiilissa oon käynyt joskus .
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Rakastan sinua. Tämä kaipaus on tainnut tulla jäädäkseen. Voisinpa käydä viereesi nukkumaan ja tuntea sinut lähelläni. Nuku hyvin.
Naiselle?
Vierailija kirjoitti:
H, näkeekö musta vielä että rakastan sua?
Annat näkyä sen oikeissa hetkissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Jeesus, kiinnostaa ketä?
Hyvänä huomiona pidin, kyllä sitä ihmetteli kun kaveriehdotuksia oli kymmenen kertaa enemmän kuin normaalisti on ja valtaosa ihan silkkaa pohjasakkaa. Kyllä täällä ihan normaaleja ihmisiä käy, jotka eivät välttämättä halua että oma nimi löytyy noiden ihmisten kaveriehdotuksista. Jos en tietäisi niin haluaisin tietää, joten jaoin tiedon muille kaipaajille.
PS. Oli tosi vaikea kirjoittaa tämä viesti ilman haukkumisia.
Aioin saapua tänään paikkakunnallesi, vaan yllättäin alkoi aivastelu, ja nyt vaivaa täysmittainen räkätauti.
Ajatus siusta piristää kumminkin. Toivottavasti voit hyvin.
Tunnisteellinen osa: Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle vihersilmänaiselle, vaalealle, 30km ja kahen kuntarajan taakse mieheltä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, kotikatujemme nimet alkavat samalla kerakkeella. Opiskelleet samassa yliopistossa. Entisten kotikaupunkeimme välillä n.120km. Nuku hyvin rakas, saisinpa siut rinnallein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin taas kaikki viestit (paitsi en toki noita riitelyitä) joita oli tullut viime käyntiin jälkeen.
Ei mitään mulle. Siis tietenkään ei, kuka nyt täällä kävisi kirjoittelemassa😳Mä näin susta unta mies ekaa kertaa. Jotenkin luulen että viimeinen kerta se ei ole.
Mitä tähän voisi sanoa muuta kuin että se oli ihanaa. Pussailtiin sängyllä. Se oli kuumaa ja täynnä patoutunutta himoa.
Oikeassa elämässäkin kun me nähdään, mä tunnen sen himon. Hullu vetovoima vetää mua sun luokse, siksi mä olen pari kertaa sua koskettanutkin, koskettaisin joka kerta kun nähdään ellen aktiivisesti estäisi itseäni.Ikävä vaivaa. Kai säkin kaipaat mua?
Mäkin olen nähnyt susta unia muutaman kerran. Tunnen samoin.
Mitä me sun unissa puuhaillaan?
Viimeisimmässä unessa meillä oli vahva jännite työpaikalla. Teit takahuoneessa juttuja ja mä painauduin sua vasten takaapäin ja suutelin sun niskaa. Lähdettiin jatkamaan sun luokse mutta uni loppui kesken ennenkuin päästiin perille. Ne loppuu joka kerta kesken.
Hmm. Ainahan meidän yhteiset hetket jää kesken..
Vai takahuoneessa takaapäin☺
Milloin nähdään? Maanantaina?Maanantaina nähdään! Ootko itse nähnyt muita unia musta?
Ehkä taas ensi yönä..
Ajattelitko tulla taas maanantaina sinne takahuoneeseen mun kanssa?Se riippuu täysin siitä annatko signaaleja siihen suuntaan. Työpaikka on ympäristönä muutenkin vaikea tällaisille jutuille..Miten sun viikonloppu on sujunut?
Enkö ole antanut? Niitä signaaleja siis😅
Tänään rauhallisesti, huomenna enemmän ohjelmaa. Mites sulla?
Sun signaalit on sellaisia jotka voi tulkita vielä normaaliksi ystävällisyydeksikin, mikäli paljastuisi ettei kohdetta kiinnostakaan.. 😅 Mitäs huomenna ohjelmassa? Mulla aivan samat suunnitelmat tänä viikonloppuna. :)
Mullakin on aina kaveriehdotuksissa vaan kavereiden kavereita, vanhoja säätöjä yms., eli ei ketään yllättäviä tai outoja henkilöitä.
Lorulippaalle hyvää yötä ja levollisia unia. Voi hyvin.
Kauniita unia ja paljon halauksia. Olet ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on aina kaveriehdotuksissa vaan kavereiden kavereita, vanhoja säätöjä yms., eli ei ketään yllättäviä tai outoja henkilöitä.
Okei, luetko suomi24? Kun lopetin sen lukemisen niin suurinosa niistä katosi kokonaan, voihan se olla että nykyiset ovat siitä että olen käynyt sitten ehdotuksista kyyläämässä että kukas tämä on... Tai sitten joku on jakanut nimitietoa jossain chatissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H, näkeekö musta vielä että rakastan sua?
Ei. Voisitko mitenkään näyttää sen vähän selvemmin että minäkin hoksaisin.
Siis ei näe? Hyvä!
No jos totta puhun niin salaa toivon että rakastat. Puhut mulle niin ihanasti ja lempeästi että joskus ajattelen että tunnetkohan kuitenkin mua kohtaan jotain. Sun ääni.. Huh huh. Mä aivan sulan siihen. Mä rakastan sua myös. Ihan toivottoman paljon. Olet vaan niin ihana että sekoan. Milloin näen sinut?
Aina aamuisin ensimmäinen ajatus on, että saisinpa rakastella kanssasi. Jaksaisitkohan mies seksiä niin usein kuin haluaisin.
En jaksaisi enää tätä ikävää, joka vaivaa minua 24/7.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama.
Vierailija kirjoitti:
Lorulippaalle hyvää yötä ja levollisia unia. Voi hyvin.
Oletko sinä syypää näihin loruihin? Tai siis ajatteletko, että mahdollisesti olisit? Voi kun olisit.
t. lipas itse
Hyvää yötä kuitenkin pikkuinen. Ei se unohdusta suo.