Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
16401/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

❤️ P-nainen ❤️

Millä kirjaimella sun nimi alkaa?

Vierailija
16402/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies masentunut? Voisinpa piristää sinua jotenkin. Millaiset asiat sinua ilahduttavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16403/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies masentunut? Voisinpa piristää sinua jotenkin. Millaiset asiat sinua ilahduttavat?

Vaikutanko muka masentuneelta? :O

Vierailija
16404/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua niin paljon, etten oikein osaa iloita asioista. Yleensä aika monenlaiset asiat ilahduttavat, mutta erityisesti sinun seurasi.

Vierailija
16405/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimibingon aika?

Vierailija
16406/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua niin paljon, etten oikein osaa iloita asioista. Yleensä aika monenlaiset asiat ilahduttavat, mutta erityisesti sinun seurasi.

Jos olisimme pari, ei tarvitsisi enää ikävöidä.

Vierailija
16407/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
16408/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu siltä, että täällä on tänään tavallistakin tuskallisempaa luettavaa, oli jo heti aamusta alkaen... Kohta ratkean lähettämään sulle sydämiä vaikken saisi ja salaa toivon, että nuo tuolla olis olleet minulle, vaikka eihän ne tietenkään ole eikä ennenkään olleet. Toivottavasti edes sinä olisit onnellinen.

Vierailija
16409/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettet kipuile parisuhdettasi? Vai onko sen osalta kaikki hyvin?

Vierailija
16410/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko me kaikki kaipailevat laittaa tänään tunnisteellinen viesti ihastuksillemme tänne?

Vierailija
16411/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakas. Rakastan sinua.

Minäkin sinua.

Vierailija
16412/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisiinko me kaikki kaipailevat laittaa tänään tunnisteellinen viesti ihastuksillemme tänne?

Toinen idea, Käykää laittamassa somessa kaveripyyntö tai alatte seuraamaan instassa kaivattuanne! Parempi kuin täällä kaipailla!

Vierailija
16413/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi rauhallisempi olo, jos näkisin sinut edes vilaukselta ja voisin todeta, että olet kunnossa ja ehkä jopa onnellisen näköinen. Ei se omaa yksinäisyyden tunnettani poistaisi, mutta tekisi siitä asteen helpompaa.

Vierailija
16414/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi rauhallisempi olo, jos näkisin sinut edes vilaukselta ja voisin todeta, että olet kunnossa ja ehkä jopa onnellisen näköinen. Ei se omaa yksinäisyyden tunnettani poistaisi, mutta tekisi siitä asteen helpompaa.

Minusta tuntuu samalta.

Vierailija
16415/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin taas kaikki viestit (paitsi en toki noita riitelyitä) joita oli tullut viime käyntiin jälkeen.

Ei mitään mulle. Siis tietenkään ei, kuka nyt täällä kävisi kirjoittelemassa😳

Mä näin susta unta mies ekaa kertaa. Jotenkin luulen että viimeinen kerta se ei ole.

Mitä tähän voisi sanoa muuta kuin että se oli ihanaa. Pussailtiin sängyllä. Se oli kuumaa ja täynnä patoutunutta himoa.

Oikeassa elämässäkin kun me nähdään, mä tunnen sen himon. Hullu vetovoima vetää mua sun luokse, siksi mä olen pari kertaa sua koskettanutkin, koskettaisin joka kerta kun nähdään ellen aktiivisesti estäisi itseäni.

Ikävä vaivaa. Kai säkin kaipaat mua?

Mäkin olen nähnyt susta unia muutaman kerran. Tunnen samoin.

Vierailija
16416/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täällä joulutunnelmaa. On glögiä ja muita herkkuja. Vain sinä puutut. Olisi ihanaa viettää kanssasi ilta kotoisasti tv:tä katsellen. Yhdessä.

Tunnisteita kaipailtiin, joten tämä menee tummahiuksiselle naiselle länsirannikolle.

Vierailija
16417/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettet kipuile parisuhdettasi? Vai onko sen osalta kaikki hyvin?

Kipuilen sitä koko ajan.

Vierailija
16418/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin taas kaikki viestit (paitsi en toki noita riitelyitä) joita oli tullut viime käyntiin jälkeen.

Ei mitään mulle. Siis tietenkään ei, kuka nyt täällä kävisi kirjoittelemassa😳

Mä näin susta unta mies ekaa kertaa. Jotenkin luulen että viimeinen kerta se ei ole.

Mitä tähän voisi sanoa muuta kuin että se oli ihanaa. Pussailtiin sängyllä. Se oli kuumaa ja täynnä patoutunutta himoa.

Oikeassa elämässäkin kun me nähdään, mä tunnen sen himon. Hullu vetovoima vetää mua sun luokse, siksi mä olen pari kertaa sua koskettanutkin, koskettaisin joka kerta kun nähdään ellen aktiivisesti estäisi itseäni.

Ikävä vaivaa. Kai säkin kaipaat mua?

Mäkin olen nähnyt susta unia muutaman kerran. Tunnen samoin.

Mitä me sun unissa puuhaillaan?

Vierailija
16419/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän nyt on, kun kyyneleet kihoaa tänään herkästi silmiini, luinpa Kalajoen nuorten poikien traagisesta onnettomuudesta, tai pienen Lilli tytön vähältä piti tukehtumisesta tai äidistä joka suree edelleen itsemurhan tehnyttä poikaansa. Tänään tuntuu olevan kyyneleet koko ajan silmäluomien takana kärkkymässä. Jos näkisin sinut J mies tänään pitkästä aikaa, en kyyneleitäni kykenisi pidätellä. 

Vierailija
16420/16650 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistebingokin on hauskaa, kun ei kukaan uskalla antaa mitään tarkempaa kuin jotain mikä sopii vähintään kymmeniin tuhansiin ihmisiin. Mutta arvotaan nyt tälle illalle yhdistelmä: puuhelmet ja punaiset hiukset.

Ketju on lukittu.