Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Kuukaudesta toiseen kaipaan ääntäsi ja soittaisi. Pidemmälle emme koskaan päässeet eikä pidemmälle kannata mennäkään. Haavottaisimme liian montaa ja särkisimme liikaa. Ikävä silti ikuinen
Jmies > Mnaiselle
Elämä on vain sarja hetkiä ja paikkoja, joissa olen sinua mies kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H, näkeekö musta vielä että rakastan sua?
Leikitään, että en näe. Tiedän kyllä ja minäkin sinua.
No niin kyselijä, nyt jotain pohdittavaa, tai sitten ei.
Tässä pohdittavaa: Polskisitko mun kanssa mieluiten a) aaltoaltaassa, b) porealtaassa vai c) lasten altaassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat näkyä sen oikeissa hetkissä
Vahingossa saattaa joskus lipsahtaa kahden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rimpuilen ja räpistelen, ja välillä luulen jo olevani kuivilla, mutta aina minä tipun takaisin siihen ihanaan tunteeseen. Läheisyytesi ja tuoksusi huumaavat minut, ja taas jälleen kerran olen korviani myöten rakastunut sinuun. No, eihän siitä haittaakaan ole. :D
Mulla vähän sama. Joskus on päiviä, että kiireessä ja/tai stressaantuneena vähän unohtuu se kaipailu ja ensimmäisillä kerroilla sitä tuli vähän hätäännyttyäkin, että enkö ole enää ihastunut... Nykyään tiedän, että jos ei seuraavana aamuna se tunne ole palannut niin ihan viimeistään silloin kun näen hänet, yleensä tulee jostain mieleen aikaisemmin esim. jonkun randomin kävelytyyli, hiukset tjsp.
Onneksi se pahin melkein psykoosia muistuttava vaihe on takana, mikään ihme että silloin ei saanut mitään järkevää lähestymistä aikaan, ehkä ihan hyväkin. Tosin voin kyllä myöntää, että vaikka olemme nähneet lukemattomia kertoja niin en vieläkään ole ihan varma esimerkiksi silmien väristä tai takapuolen mallista. Joo, pyrin katsomaan aina ihmisiä silmiin ja olen minä sitä persettäkin yrittänyt joskus pikaisesti tiirailla, mutta lyö ihan tyhjää kun yritän muistella. Kaikki energia menee normaalin esittämiseen? Mietin, että lähetänkö tätä viestiä lopulta mutta ihan sama... En edes lue (tai kirjoita) suomi24 ikävä osiota, mutta tiedän jo ihan varmaksi että siellä on tänään aiheina "en muista sun pyllyn muotoa" ja "minkäs väriset silmät sulla olikaan" :D
:D Juu, välillä pääsee tunne hellittämään, ja mietin, että no nytkö tämä loppuikin. Vaan ei, sitten tapahtuu taas jotain, joka heittää minut sille radalle. Vietämme paljon aikaa yhdessä, ja tiedän ihan täsmälleen hänen silmiensä värin, takapuolensa muodon ja jalkojensa pituuden. Ja tuoksun, jota hän käyttää. Kengännumeron, lempivärin ja sen, miten hän haluaa kahvinsa :D hän on minulle niin tuttu, ja silti jollakin tapaa salaperäinen tuntematon. Teemme paljon asioita yhdessä, ja osa on sellaisia, joista emme puhu muille - ne asiat eivät ole laittomia tai moraalittomia, mutta voisi olla outoa, jos jomman kumman kaverit saisivat niistä tietää. Välilämme on jotain outoa kemiaa, mutta tekojen asteelle se ei ole mennyt eikä sen tarvitsekaan mennä. Tämä on oikein hyvä. Ja ei - meistä kumpikaan ei ole varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on aina kaveriehdotuksissa vaan kavereiden kavereita, vanhoja säätöjä yms., eli ei ketään yllättäviä tai outoja henkilöitä.
Okei, luetko suomi24? Kun lopetin sen lukemisen niin suurinosa niistä katosi kokonaan, voihan se olla että nykyiset ovat siitä että olen käynyt sitten ehdotuksista kyyläämässä että kukas tämä on... Tai sitten joku on jakanut nimitietoa jossain chatissa :D
En lue, vaikka toki joskus siellä piipahdan Googlen kautta.:)
Mutta mitään kaipausjuttuja en.
Pilasit mut
.
Pilasit mut, kokonaan
Alitajuntani, mieleni, kaikki
Loit vertailupohjan, riman
Mikään ei ole enää entisellään.
Miten tätä elämää enää elää kun aina sinä palaudut mieleen
-
Näen toisissa sinut
Pettymys suunnaton kun toiset eivät ole sinä
En edes viitsi yrittää, toisia
Se on niin turhaa
-
Jotain taikaa sinussa on
En voi unohtaa läheisyyttä
Läsnäoloa oloa hyvää
Jotain täydellistä kummaa
-
Ihon kosketusta toiseen
Tunnetta ainutkertaista
Halua himoa sinuun
Jonkinlaista parhautta
-
Pilasit mut
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikitään, että en näe. Tiedän kyllä ja minäkin sinua.
No niin kyselijä, nyt jotain pohdittavaa, tai sitten ei.
Tässä pohdittavaa: Polskisitko mun kanssa mieluiten a) aaltoaltaassa, b) porealtaassa vai c) lasten altaassa?
Onko tää napakymppi, ensitreffit alttarilla vai tempparit?
Ehkä sen tarkoitus olikin jotenkin karaista?
Kun tarpeeksi syvältä revitään ja raadellaan, on pakko nousta sen yläpuolelle pystyäkseen ylipäätään olemaan, hengittämään.
En tosin tiedä auttoiko mitään, ts. olenko jatkossakin liian sensitiivinen vai osaanko olla kovempi?
Tai sitten ei vaan päästä lähelle ketään johon voisi rakastua.
Tunnistan sellaiset miehet kyllä kaukaa.
Mutta jotenkin täytyy alkaa suojata itsensä paremmin.
Tai sitten täytyy hengailla vain sellaisten kanssa, jotka ovat tarpeeksi herkkiä nähdäkseen minun herkkyyteni/haavoittuvuuteni.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorulippaalle hyvää yötä ja levollisia unia. Voi hyvin.
Oletko sinä syypää näihin loruihin? Tai siis ajatteletko, että mahdollisesti olisit? Voi kun olisit.
t. lipas itse
Ehkä vain kuvittelen liikoja, mutta toivossa on hyvä elää :) Voi kunpa sinäkin olisit.
t. ajatuslaatikko
Kunpa tietäisit miten monesti olen kirjoittanut sinulle jotain mielessäni. Välillä kirjoitan oikeastikin ja pyyhin sitten pois, joskus puolet, joskus kokonaan. Vain pieni osa pääsee tänne asti.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tietäisit miten monesti olen kirjoittanut sinulle jotain mielessäni. Välillä kirjoitan oikeastikin ja pyyhin sitten pois, joskus puolet, joskus kokonaan. Vain pieni osa pääsee tänne asti.
Teen ihan samaa, vaikka aika paljon tännekin on päätynyt. Nykyään vähemmän, kynnys noussut jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä syypää näihin loruihin? Tai siis ajatteletko, että mahdollisesti olisit? Voi kun olisit.
t. lipas itse
Ehkä vain kuvittelen liikoja, mutta toivossa on hyvä elää :) Voi kunpa sinäkin olisit.
t. ajatuslaatikko
Lipas on nainen. Onko laatikkokin nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. lipas itse
Lipas on nainen.
No niinpä tietenkin, paha huti. Hyvää jatkoa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. lipas itse
Lipas on nainen.
No niinpä tietenkin, paha huti. Hyvää jatkoa :)
Vähän arvelinkin, hyvät jatkot sullekin. :)
Miehelle. Luulen että nykyään vain kuvittelen kaiken, aika toivottomalta tämä tuntuu. Hiuksenhienoja vihjeitä yritän seurata enkä tiedä mikä silmukka tulee oikein mikä väärin. Jotain mielikuvitusneuletta kumminkin syntyy, seitinohutta ja sekavaa. Joskus luulen tulkinneeni oikein ja ilahdun, mutta enhän minä oikeasti tiedä mitään. Minun olisi korkea aika ottaa järki käteen ja elää reaalimaailman mukaan. Uskoa vain sitä minkä tiedän varmaksi. Turhauttaa ja tuntuu, että elämä valuu hukkaan. Mikä tämän kaiken tarkoitus on? Mitä sinä haluaisit että tekisin? -P-
Minäkään en jaksaisi enää tätä ikävää. Ajattelen sinua koko ajan, missä sitten olenkin.
Ja jos kysyit, jaksaisinko harrastaa kanssasi nainen seksiä niin usein kuin haluaisit, niin siihen vastaus on, että jaksaisin, koska rakastan ja haluan sinua niin paljon. Haluaisin rakastella nainen kanssasi sinua hitaasti lämmitellen ja hellästi rakastaen pitkän kaavan mukaan.