Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
14741/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä T-kirjaimella alkava henkilö on/ kuvitellaan olevan kun jokaiseen T kommenttiin tulee hirveä kasa alapeukkuja. 

Naisten nimiä esim. Taija, Taika, Taimi, Taina, Talvikki, Tanja, Tarja, Taru, Tea, Teija, Tellervo, Teresa, Terhi, Terhikki, Terttu, Tessa, Tiia, Tiina, Tilda, Tinja, Titta, Toini, Tuija, Tuire, Tuomi, Tuovi, Tuula, Tuuli, Tuulia, Tuulikki, Tytti, Tyyne, Tyyni.

Miesten: Taavetti, Taavi, Tahvo, Taisto, Taito, Taneli, Tapani, Tapio, Tarmo, Tarvo, Tatu, Tauno, Teemu, Teijo, Tenho, Teppo, Terho, Tero, Teuvo, Tiitus, Timi, Timo, Tino, Toimi, Toivo, Tomi, Tommi, Toni, Topi, Topias, Torsti, Touko, Tuomas, Tuomo, Turkka, Turo, Tuukka yms. 

Ei ole harvinaista jos nimi alkaa kyseisellä kirjaimella. :D

Vierailija
14742/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean ristiriitainen olo, kun sydän sanoo yhtä ja järki toista. Toistaiseksi kuuntelen sitä mitä järki sanoo, ja elän kuten pitääkin elää, mutta välillä tekisi mieli vain heittäytyä tämän ihanan tunteen vietäväksi. Mistä saan tahdonvoimaa vastustaa sinua jos tulet vastaan joku päivä?

Samat tunteet täälläkin. Olen miettinyt että sitten joskus jos nähdään ja selviää että tunne on molemminpuolinen. Onko minulla tahdonvoimaa vastustaa sinua?! Pahoin pelkään kyllä koska nämä tunteet ovat niin vahvat. Olen mielessäni miettinytkin sitä hetkeä ja ajatukset ovat lähteneet laukkaamaan aika villisti mitä siinä hetkessä voisi tapahtua..! Miten se sitten käytännössä menisi..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14743/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean ristiriitainen olo, kun sydän sanoo yhtä ja järki toista. Toistaiseksi kuuntelen sitä mitä järki sanoo, ja elän kuten pitääkin elää, mutta välillä tekisi mieli vain heittäytyä tämän ihanan tunteen vietäväksi. Mistä saan tahdonvoimaa vastustaa sinua jos tulet vastaan joku päivä?

Samat tunteet täälläkin. Olen miettinyt että sitten joskus jos nähdään ja selviää että tunne on molemminpuolinen. Onko minulla tahdonvoimaa vastustaa sinua?! Pahoin pelkään kyllä koska nämä tunteet ovat niin vahvat. Olen mielessäni miettinytkin sitä hetkeä ja ajatukset ovat lähteneet laukkaamaan aika villisti mitä siinä hetkessä voisi tapahtua..! Miten se sitten käytännössä menisi..?

Kaipaatko miestä vai naista?

Vierailija
14744/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko nainen vai mies? Ketä kaipaat?

Vierailija
14745/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko miestä vai naista?

Miestä. Entä sinä?

Vierailija
14746/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kaipaan miestä.

ap

Vierailija
14747/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinuun mies ihastunut tällä hetkellä muita naisia kuin minä?

Ihmettelisin, jos ei olisi.

Vierailija
14748/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä tunteita pitää niin kovin vastustaa ja pelätä, mitä tapahtuu kohdattaessa?

Vierailija
14749/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sinua koko päivän. Eihän tässä mitään järkeä ole unelmoida siitä, kuinka voisimme olla hyviä toisillemme, kun ei edes oikeasti tunneta. Mutta silti sydän pamppailee kovempaa; jotenkin vain tunnut oikealta. Ja tätä on jatkunut jo pitempään. Viimeksi maanantaina nähtiin. (naiselle)

Vierailija
14750/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinko joskus mies hetken olla sylissäsi?

Vierailija
14751/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt sinua koko päivän. Eihän tässä mitään järkeä ole unelmoida siitä, kuinka voisimme olla hyviä toisillemme, kun ei edes oikeasti tunneta. Mutta silti sydän pamppailee kovempaa; jotenkin vain tunnut oikealta. Ja tätä on jatkunut jo pitempään. Viimeksi maanantaina nähtiin. (naiselle)

Kun näitte tuon naisen kanssa, millainen kohtaaminen teillä oli? Näettekö usein?

Vierailija
14752/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Vierailija
14753/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun näitte tuon naisen kanssa, millainen kohtaaminen teillä oli? Näettekö usein?

Kohtaaminen.. kun katsoimme toisiamme silmiin, tuntui siltä, että hän voisi olla minulle tärkein ihminen maailmassa. Näemme muutaman kerran kuussa.

Vierailija
14754/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinuun mies ihastunut tällä hetkellä muita naisia kuin minä?

Ihmettelisin, jos ei olisi.

Kyllä niitä varmaan on, olenhan kansainvälinen seikkailusankari. En kuitenkaan kiinnitä heihin huomiota, koska näen vain sinut.

Vierailija
14755/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Samoin itse olen nainen ja kaipaan miestä. Paljon on samoja tilanteita ihmisillä : (

Vierailija
14756/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Samoin itse olen nainen ja kaipaan miestä. Paljon on samoja tilanteita ihmisillä : (

Haha, ylläri! Ei voisi geneerisempiä ja yleispätevimpiä viestejä keksiä  anonyymille palstalle. :D

Vierailija
14757/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua M-mies. Tai ainakin mielikuvaa siitä millainen  meidän suhde olisi voinut olla. Kaikki jäi jotenkin sumuun, enkä osaa oikein jatkaa matkaani. Kai aika korjaa tämänkin kaipauksen.

Ja mä sua E-nainen.

Vierailija
14758/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kaikki kaipaa vaan E-naisia...

Vierailija
14759/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua nainen. En osaa edes ajatella ketään muuta.

Vierailija
14760/16650 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua nainen. En osaa edes ajatella ketään muuta.

Onko E-nainen? :D

Ketju on lukittu.