Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Tunteita löytyy, mutta pitää ajatella myös järjellä. Jotkut haluaa pitää perheensä kasassa ja yrittää puolisonsa kanssa vielä uudelleen. Ei perhettä voi rikkoa hetken mielijohteesta, siltikään vaikka tunteita olisi niin paljon, että sielua revitään kahtia. Tulipa vuodatus :)
Kirkas sädekehä pään päällä, sellaistako havittelet itsellesi? Vai onko tuo puolesta puhumista muille, tekopyhää saarnaamista, mikä on mielestäsi moraalisesti oikein?
Oletko niitä, jotka posket tumman puhuvina paheksuvat muiden avioeroja tietämättä taustoja, syitä mitkä eroon on johtaneet?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Miestä vai naista?
Kävin tuossa jokin aikaa sitten katsomassa sun instatarinan. Sen jälkeen et oo enää näköjään päivittänyt instagramia ollenkaan. Onko se joku merkki että en sais käydä katsomassa sun instagramiakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteita löytyy, mutta pitää ajatella myös järjellä. Jotkut haluaa pitää perheensä kasassa ja yrittää puolisonsa kanssa vielä uudelleen. Ei perhettä voi rikkoa hetken mielijohteesta, siltikään vaikka tunteita olisi niin paljon, että sielua revitään kahtia. Tulipa vuodatus :)
Kirkas sädekehä pään päällä, sellaistako havittelet itsellesi? Vai onko tuo puolesta puhumista muille, tekopyhää saarnaamista, mikä on mielestäsi moraalisesti oikein?
Oletko niitä, jotka posket tumman puhuvina paheksuvat muiden avioeroja tietämättä taustoja, syitä mitkä eroon on johtaneet?
Triggeröidyitkö sinä hänen järkevästä ja kokonaiskuvan huomioivasta asenteesta, vai mistä revit nuo hieman dramaattiset oletuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ei tästä ny tarvitse kenenkään peilata omaan elämäänsä, tämä on vaan yhden ihmisen rehellisiä tuntemuksia omasta elämästä. Mulle avioliitto on pyhä asia ja lapsetkin tarvitsevat perhettä, oon joutunu kovasti puntaroimaan omia fiiliksiä viimeaikoina, mitä kannattaa tehdä. Ihastuminen tajunnan räjäyttävästi tuli ihan puuntakaa ja tunteelle ei mahda mitään.. ja toinenkin osapuoli tietää, et oon ihastunut, myös oma puoliso tietää et näin on käyny.. Mutta kun valintoja pitää tehdä.. Ja valinta ei oikeesti oo ollu helppo.. repii kahteen suuntaan pientä ihmistä.. en ois ikinä halunnu tällasta tilannetta.. ei kai nää kellekkään oo helppoja juttuja..
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuossa jokin aikaa sitten katsomassa sun instatarinan. Sen jälkeen et oo enää näköjään päivittänyt instagramia ollenkaan. Onko se joku merkki että en sais käydä katsomassa sun instagramiakaan?
Päinvastoin. Toivon että hän kävisi kattomassa instaani. Jos tietäisin että hän siellä vierailee niin päivittäisin paljon useammin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkäät minusta?
Olet vähän hullu ihminen, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tykkäät minusta?
Olet vähän hullu ihminen, siksi.
Sopivasti hullu kyllä piristää elämää. Liika tavanomaisuus on tylsää. (sivusta vain)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Triggeröidyitkö sinä hänen järkevästä ja kokonaiskuvan huomioivasta asenteesta, vai mistä revit nuo hieman dramaattiset oletuksesi?
Kuule yp, triggeröidy itse keskenäsi. Sinulla ei ole lapsia, vaimosta puhumattakaan.
Ts. Palstapersun kerjäys laittaa viestiä kaljarahan toivossa vol 2345
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotatko multa yhteydenottoa mies vai etkö vain halua olla tekemisissä?
Haluaisin olla sun kanssa tekemisissä. Itse ymmärsin ettet halunnut olla kanssasi tekemisissä.
Kerro tästä lisää? Miten ihmeessä tuollaiseen johtopäätökseen olet tullut?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Miestä, jota en ole nähnyt pitkään aikaan. Miestä, jonka nimi alkaa T:llä.
Kyllä me kohta taas tavataan. Onneksi meitä T-miehiä ei ole montakaan. ;)
Jos me olisimme tavanneet joskus nuorena ja vapaina, niin olisiko meistä silloin voinut tulla jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Miestä, jota en ole nähnyt pitkään aikaan. Miestä, jonka nimi alkaa T:llä.
Olisi jo viimein aika tuon T:n kaipaajan päästä tuosta kaipaamisen tuskasta.
It wasn't like a rain, it was more like a sea
I didn't ask for this pain, it just came over me
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Jos me olisimme tavanneet joskus nuorena ja vapaina, niin olisiko meistä silloin voinut tulla jotain?
Mä oon joskus optimistisesti ajatellut, että minusta ja hänestä ois varmaan tullut ystäviä jos oltais tavattu nuorempina tai siis jueltu nuorempina, varmaan jossain ollaan joskus nopeasti tavattukin. Realistisesti ajateltuna tosin tuskin olisi tullut siltikään. Hän ois tai on varmaan pitänyt mua liian nössönä, kun itse on mitä ilmeisimmin ollut paljon menevämpi ja hyvin sosiaalinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi jo viimein aika tuon T:n kaipaajan päästä tuosta kaipaamisen tuskasta.
Näin juuri, mutta toisaalta onhan sitä kiva jonnekin avautua ikävästä. Voisi silti ihan hyvin kertoa nimen kokonaan, kun ei täältä kukaan tunnista ketään. Olisi melkoinen lottovoitto, jos näin kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti!
Kylläpä oli ihanaa katsella sinua tänään pitkästä aikaa silmiin ja kuunnella hymyillen höpinöitäsi mies. Olet suloinen ❤