Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelen nainen meitä rakastelemassa ja se ajatus on niin kaunis ja kuuma. Olet ollur mielessäni koko päivän.
Oletko saanut vielä rakastella hänen kanssaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies suhteesi aikana harrastanut seksiä muiden kuin kumppanisi kanssa? En tuomitsisi, oli asia miten vaan.
Minä en ole, mutta sinä olet mielessäni seksuaalisessa mielessä jatkuvasti.
Olen, mutta siitä on jo pitkä aika. Nyt sinä olet herättänyt halun uudelleen..
Tietääkö kumppanisi tuosta, että harrastit seksiä toisen kanssa?
K.... olet taas vallannut ajatukseni.
En ole nähnyt sua kaupungilla kävelemässä vastaan pitkään aikaan. Parempi kai niin.
Vierailija kirjoitti:
K.... olet taas vallannut ajatukseni.
Onko K nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies suhteesi aikana harrastanut seksiä muiden kuin kumppanisi kanssa? En tuomitsisi, oli asia miten vaan.
Olen, mutta siitä on jo pitkä aika. Nyt sinä olet herättänyt halun uudelleen..
Tietääkö kumppanisi tuosta, että harrastit seksiä toisen kanssa?
Ei tiedä
Kaipaukset on nyt kaivattu. Sain susta sellaisen piristysruiskeen silloiseen elämääni, jotta jaksoin päivästä toiseen, tarpoa eteenpäin summittaisesti, etsien päämäärää ja nyt vihdoinkin ollaan kohteessa. Elämä on nyt ihan parasta ja kaikki sun ansiota tietämättäsi. Nauti elämästäsi, näin toimin itsekin.
Vierailija kirjoitti:
En ole suhteeni aikana harrastanut seksiä muiden kuin kumppanini kanssa.
Kuumia aaltoja tuli tänään kun ajelin läheltä sinua. Olit ajatuksissani.
Ei v***u mitä ihmisiä täällä :DDDDDD
T: parempi ihminen
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla vaihdevuodet?
Vierailija kirjoitti:
vaihdevuodet?
Rakastan sinua. Olen kyllä vähän mustasukkainen, koska haluaisin, että olisit minun mieheni. Tärkeintä kuitenkin, että olet onnellinen.
Kauniita unia kaivatulleni, ihanalle E:lle. Ikävä on kova. Olet mielessäni. Hyvän yön halauksia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia kaivatulleni, ihanalle E:lle. Ikävä on kova. Olet mielessäni. Hyvän yön halauksia sinulle.
Onko tämä E Ella?
Sä olet meistä lopulta se kylmempi. Jätät hommat aina viilenee, kylmää, tosi kylmää -vaiheeseen. Kyllä se siitä lopulta unohtuu. Se on se mitä oikeasti haluat.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet meistä lopulta se kylmempi. Jätät hommat aina viilenee, kylmää, tosi kylmää -vaiheeseen. Kyllä se siitä lopulta unohtuu. Se on se mitä oikeasti haluat.
Hö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä E Ella?
Hän ei ole Ella.
Terveisiä sinulle. Tänään nähtiin ja näytit yhtä kuumalta kuin aina.