Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9801/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten se, että tykkään kerran jonkun toisen sivusta eroaa siitä, että itse postailet unelmanaistesi kuvia joihinkin ketjuihin? 

Vierailija
9802/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takiako et halua laittaa sp:a? 

Ihan ymmärrettävä syy, jos niin on. Haluaisin vain, että sanoisit sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9803/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyt laittamaan yhden sp:n, vaikka olisit masentunut, ahdistunut tai väsynyt. Vähän rohkeutta se vain kysyy. 😊 Siihen ei tarvitse edes kirjoittaa kovin kummoisia. 

Mikset sä voi laittaa itse sitä sähköpostia sen sijaan että kerjäät täällä vuositolkulla sitä toista laittamaan? Ei se selvästi laita sulle sitä, joten sulle ei jää vaihtoehdoksi kuin laittaa itse.

Vierailija
9804/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyt laittamaan yhden sp:n, vaikka olisit masentunut, ahdistunut tai väsynyt. Vähän rohkeutta se vain kysyy. 😊 Siihen ei tarvitse edes kirjoittaa kovin kummoisia. 

Mikset sä voi laittaa itse sitä sähköpostia sen sijaan että kerjäät täällä vuositolkulla sitä toista laittamaan? Ei se selvästi laita sulle sitä, joten sulle ei jää vaihtoehdoksi kuin laittaa itse.

Minulla ei ole sp-osoitetta, mutta hänellä on minun. Jos minulla olisi, olisin jo laittanut sp:n.

Vierailija
9805/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Jos multa kysyttäisiin, niin ei ole.

Vierailija
9806/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Ei ole mitä?

Vierailija
9807/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Ei ole mitä?

Vaihtoehtoja.

Vierailija
9808/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Ei ole mitä?

Vaihtoehtoja.

Kyllä on. ❤️

Vierailija
9809/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen ihmisen omasta mielestäsi tarvisit?

Missä asioissa ja piirteissä tarvitset kompensaatiota, entä missä tukea ja vahvistusta?

Ja millaiset piirteet ja käytösmallit toisessa ihmisessä vievät sinut huonoimmillesi, ahdistavat tms.?

Miehelle.

Sinunlaisen eli älykkään, ystävällisen, huumorintajuisen ja vähän hölmön ihmisen, jonka kanssa voisi hassutella ja käydä myös syvällisiä keskusteluja.

Voisin olla joskus sosiaalisempi, joten siinä on parannettavaa. Tukea olisi mukava saada ihan vaikka jos on huono päivä, mutta pärjään kyllä tarvittaessa ilmankin.

Eniten minua ahdistaa se, jos näen epäoikeudenmukaisuutta tai syrjintää muita kohtaan. Toinen mielestäni äärimmäisen ahdistava piirre on se, että yrittää tehdä esimerkiksi ihastuksensa tahallaan mustasukkaiseksi.

Vierailija
9810/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas. Olit taas tänään mielessä koko päivän. Pitkä ja hellä hyvänyön suudelma sinulle, rakastan sinua.

Vierailija
9811/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, halaus ja pus nuorukaiseni! 😍

Vierailija
9812/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kovasti törmätä suhun!

Jostain syystä oot taas mun mielessä ja luulen että mä sun. Hitsi vie...

Jos vaan uskaltaisin viestittää sulle... en kyllä tiedä mitä sulle sanoisin, en tiedä mitä ajattelet musta ja kaikki meni niin oudosti etten edes tiedä millaiset välit meillä on?!

Silti.. Jotain on pakko tapahtua kohta en tiedä mistä tää hullu vetovoima nyt pitkän ajan jälkeen tulis jos se ei tarkoittaisi jotain.

Sä janotat mua pahemmin kuin vanha suola.

Vierailija
9813/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua. Mietin, millaista meidän rakastelumme olisi. Haluan sinua niin paljon, rakas. Hyvää yötä ja kiihkeitä suudelmia koko kehollesi.

Vierailija
9814/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin haluaisin törmätä sinuun pitkästä aikaa! 

Uskallat laittaa viestiä. Siihen ei tarvitse kirjoittaa mitään ihmeellistä. Ihan lyhyt viesti käy. Sellainen vain, jossa saan sinun sp:n. 😊

Vierailija
9815/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua. Mietin, millaista meidän rakastelumme olisi. Haluan sinua niin paljon, rakas. Hyvää yötä ja kiihkeitä suudelmia koko kehollesi.

Joo, hyvää yötä sinullekin! Rakastan sinua myös! 🤩

Vierailija
9816/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan uskaltaisin viestittää sulle... en kyllä tiedä mitä sulle sanoisin, en tiedä mitä ajattelet musta ja kaikki meni niin oudosti etten edes tiedä millaiset välit meillä on?!

Silti.. Jotain on pakko tapahtua kohta en tiedä mistä tää hullu vetovoima nyt pitkän ajan jälkeen tulis jos se ei tarkoittaisi jotain.

Kommentoi vaikka hänen instastorya. Se on helppo tapa aloittaa juttelu. Jos häntä ei kiinnosta jatkaa keskustelua, niin sitten ei. Kukaan ei ainakaan pahastu mistään instan kommenteista.

Vierailija
9817/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen ihmisen omasta mielestäsi tarvisit?

Missä asioissa ja piirteissä tarvitset kompensaatiota, entä missä tukea ja vahvistusta?

Ja millaiset piirteet ja käytösmallit toisessa ihmisessä vievät sinut huonoimmillesi, ahdistavat tms.?

Miehelle.

Sinunlaisen eli älykkään, ystävällisen, huumorintajuisen ja vähän hölmön ihmisen, jonka kanssa voisi hassutella ja käydä myös syvällisiä keskusteluja.

Voisin olla joskus sosiaalisempi, joten siinä on parannettavaa. Tukea olisi mukava saada ihan vaikka jos on huono päivä, mutta pärjään kyllä tarvittaessa ilmankin.

Eniten minua ahdistaa se, jos näen epäoikeudenmukaisuutta tai syrjintää muita kohtaan. Toinen mielestäni äärimmäisen ahdistava piirre on se, että yrittää tehdä esimerkiksi ihastuksensa tahallaan mustasukkaiseksi.

Esimerkki miehestä joka on kiinnostava.

Vierailija
9818/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, hyvää yötä sinullekin! Rakastan sinua myös! 🤩

Sekstailua....... 😉

Vierailija
9819/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole sp-osoitetta, mutta hänellä on minun. Jos minulla olisi, olisin jo laittanut sp:n.

Eikö kenellekään tule mieleen, että joku voi hukata yhteystiedot.

Vierailija
9820/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoi vaikka hänen instastorya. Se on helppo tapa aloittaa juttelu. Jos häntä ei kiinnosta jatkaa keskustelua, niin sitten ei. Kukaan ei ainakaan pahastu mistään instan kommenteista.

Tätä olinkin ajatellut kokeilla. Kun nyt keksis jotain järkevää sanottavaa niihin. En haluu olla hölmö!

Ketju on lukittu.