Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9821/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kovasti törmätä suhun!

Jostain syystä oot taas mun mielessä ja luulen että mä sun. Hitsi vie...

Jos vaan uskaltaisin viestittää sulle... en kyllä tiedä mitä sulle sanoisin, en tiedä mitä ajattelet musta ja kaikki meni niin oudosti etten edes tiedä millaiset välit meillä on?!

Silti.. Jotain on pakko tapahtua kohta en tiedä mistä tää hullu vetovoima nyt pitkän ajan jälkeen tulis jos se ei tarkoittaisi jotain.

Sä janotat mua pahemmin kuin vanha suola.

Kommentoi vaikka hänen instastorya. Se on helppo tapa aloittaa juttelu. Jos häntä ei kiinnosta jatkaa keskustelua, niin sitten ei. Kukaan ei ainakaan pahastu mistään instan kommenteista.

Ei kaikki ole instassa ja jos onkin, ei laita sinne stooreja.

Ja jos laittaakin, laittaa vain harvoin.

Toki moni varmasti on ja laittaa säännöllisesti.

Vierailija
9822/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyt laittamaan yhden sp:n, vaikka olisit masentunut, ahdistunut tai väsynyt. Vähän rohkeutta se vain kysyy. 😊 Siihen ei tarvitse edes kirjoittaa kovin kummoisia. 

Mikset sä voi laittaa itse sitä sähköpostia sen sijaan että kerjäät täällä vuositolkulla sitä toista laittamaan? Ei se selvästi laita sulle sitä, joten sulle ei jää vaihtoehdoksi kuin laittaa itse.

Minulla ei ole sp-osoitetta, mutta hänellä on minun. Jos minulla olisi, olisin jo laittanut sp:n.

Eikö kenellekään tule mieleen, että joku voi hukata yhteystiedot.

Ai niin. 😌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9823/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä.

Vierailija
9824/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule mua vastaan, koska silloin taistelu sinusta eroon alkaa taas alusta. Rakastan, mutta järki lähtee jos en yritä eroon sinusta. Rakastan aina sua. Ikävä.

Vierailija
9825/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan uskaltaisin viestittää sulle... en kyllä tiedä mitä sulle sanoisin, en tiedä mitä ajattelet musta ja kaikki meni niin oudosti etten edes tiedä millaiset välit meillä on?!

Silti.. Jotain on pakko tapahtua kohta en tiedä mistä tää hullu vetovoima nyt pitkän ajan jälkeen tulis jos se ei tarkoittaisi jotain.

Kommentoi vaikka hänen instastorya. Se on helppo tapa aloittaa juttelu. Jos häntä ei kiinnosta jatkaa keskustelua, niin sitten ei. Kukaan ei ainakaan pahastu mistään instan kommenteista.

Onneks tää on ja laittaa niitä stooreja säännöllisesti. Ja katsoo myös mun, mutta ei kyllä kommentoi. Tää on varmaan se helpoin tapa kokeilla kepillä jäätä kun ei yhtään tiedä mitkä mietteet hänellä on mun suhteen vai onko mitään ylipäänsä.

Vierailija
9826/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona tuntuu välillä jo vähän syksyltä, mutta vielä ehtii nauttia kesäisistäkin päivistä. Olisi ihanaa viettää kanssasi päivä, joka olisi kuin romanttinen päiväuni niissä eilen mainitsemissani astioissa. Kauniita puutarhoja, leppoisa kesäpäivä, loikoilua riippumatossa ja kahvikutsut kahdestaan. Mutta hölmöltähän minä varmaan kuulostan. 

Hyvää yötä ja kauneimpia unia sinulle. Nuku hyvin. 

Vierailija
9827/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks tää on ja laittaa niitä stooreja säännöllisesti. Ja katsoo myös mun, mutta ei kyllä kommentoi. Tää on varmaan se helpoin tapa kokeilla kepillä jäätä kun ei yhtään tiedä mitkä mietteet hänellä on mun suhteen vai onko mitään ylipäänsä.

Tee se! Hyvä suunnitelma.

Kommentoi jotain kevyttä ja arkista kuin ohimennen, sittenhän näet miten reagoi ja lähteekö keskustelu käyntiin. Mielenkiintoisten ihmisten kanssa kyllä yleensä lähtee.

Vierailija
9828/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin kultaseni! 😍

Vierailija
9829/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiiiiin katkeraa settiä taas. Eilen kirjoitin, että katkerat ja huono itsetuntoiset ihmiset saatuaan paremman itsetunnon ovat kaikkein mädimpiä ihmisiä. On tässä elämän aikana tullut itsekin epäonnistuttua niin monella eri tapaa, mutta positiivinen asenne tulevaisuuteen antaa kyllä paljon. Kauneus kumpuaa sisältä. Tutkikaa vähän egoa käsitteenä ja ymmärtäkää että vaikka teillä on omia ajatuksia niin niin on niitä myös jokaisella ihmisellä joka tallailee tällä maapallolla eli ette ole erikoisia. Minä-minä ihmiset eivät tee koskaan mitään pyytteetöntä hyvää. Auta armias kun joskus tekee hyvän teon niin haluaa siitä kunniamerkin tai muistuttaa vielä vuosiakin myöhemmin. Sosiaalinen media täynnä näiden ihmisten "huomioikaa kuinka hyvä ihminen olen" päivityksiä. Yrittäkää aluksi tehdä vaikka joka viikko jotain hyvää mistä ette kerro kenellekään. Kohdelkaa tuntemattomia ihmisiä kunnioituksella oli sitten olemukseltaan rännittävä narkkari tai miljonääri. Jossain vaiheessa huomaatte miten se muuttaa sitä miten muut ihmiset näkevät teidät.

Sinänsä samaa mieltä, mutta vähän häiritsee ylimielinen asenteesi jossa kuvittelet, etteivät muut täällä tajua näitä asioita eivätkä ole sydämestään avuliaita jne.

Ainakin omassa elinpiirissäni ihan perusjuttua.

Pelkäsinkin vähän, että tosta voisi saada ylimielisen kuvan mutta ei tota oikein erilailla pystynyt kirjoittamaan ilman että viestin sanoma muuttuu. Mä taas olen huomannut oikeassa elämässäkin, että monilla on oikeasti vähän vaikeuksia ymmärtää noita asioita tai eivät ole koskaan edes miettineet. Itsetutkiskelua ei suoriteta ainakaan kovin usein ja syvällisin ajattelu liittyy kuolemaan (ja sen pelkoon) jossa asioita pohditaan omasta perspektiivistä.

No mutta hienoa, että sinä pidät palstan tasoa korkealla. Eilen arabian asiastojen nimiluetteloa, ja tänään nämä itsekehua tursuavat megalomaaniset selvitykset omasta älykkyydestä ja paremmuudesta, eihän ne teemaan liity mutta kiva että jaksat kirjoitella! Kaikkihan tosi kiinnostuneita palstapersun omakehusta, tietenkin.

Pakko puuttua sivusta sen verran, että eilen Arabian astiastosta kirjoitelleella ei ole mitään tekemistä tämän päivän keskustelujen kanssa. Minä nimittäin kirjoitin Arabian astiastosta ja olen aivan eri ihminen.

Täällä joku "osaa" muka samaan henkilöön kytkeä monta kommenttia. Varmaan kuvittelee, että useempi kommentti on samalta ihmiseltä, kaikki.

Varmaan sama tyyppi, joka jossain kannabisketjussa jokin aika sitten väitti minun olevan joku sama mies, joka oli vainonnut häntä vaikka kuinka monessa vastaavassa ketjussa. Oikeasti olen kyllä ihan nainen, enkä ollut koskaan aiemmin kirjoitellut aihetta koskeviin ketjuihin. Vakuuttelu oli kuitenkin aivan turhaa ja kuitattiin syyttämällä suoraan valehtelijaksi.

Näillä palstoilla liikkuu oikeasti välillä niin hullua porukkaa, että mietin, mistä ihmeen psykiatriselta osastolta osa harhoissaan kirjoittaakaan.

Vierailija
9830/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M***** 😘

Vierailija
9831/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia, Anu.

Vierailija
9832/16650 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle, vaalealle vihersilmälle, mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä kirjaimia ja tavuja. Toisen etunimensä ja oman toisen etunimeni toinen kirjain, ääntiö sekin, on sama. Hyvää yötä rakas, toivottavasti näen siusta unta tänäkin

Vierailija
9833/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisen ihmisen omasta mielestäsi tarvisit?

Missä asioissa ja piirteissä tarvitset kompensaatiota, entä missä tukea ja vahvistusta?

Ja millaiset piirteet ja käytösmallit toisessa ihmisessä vievät sinut huonoimmillesi, ahdistavat tms.?

Miehelle.

Sinunlaisen eli älykkään, ystävällisen, huumorintajuisen ja vähän hölmön ihmisen, jonka kanssa voisi hassutella ja käydä myös syvällisiä keskusteluja.

Voisin olla joskus sosiaalisempi, joten siinä on parannettavaa. Tukea olisi mukava saada ihan vaikka jos on huono päivä, mutta pärjään kyllä tarvittaessa ilmankin.

Eniten minua ahdistaa se, jos näen epäoikeudenmukaisuutta tai syrjintää muita kohtaan. Toinen mielestäni äärimmäisen ahdistava piirre on se, että yrittää tehdä esimerkiksi ihastuksensa tahallaan mustasukkaiseksi.

Mainitsemasi asiat ovat täydellisen miehen piirteitä.

Vierailija
9834/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta E! Naiselle mieheltä.

Vierailija
9835/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.

Mihin tämä vastaus liittyy?

Edelliseen viestiin.

Mikä se edellinen viesti noista kaikista siis oli?

Vierailija
9836/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niiiiiin katkeraa settiä taas. Eilen kirjoitin, että katkerat ja huono itsetuntoiset ihmiset saatuaan paremman itsetunnon ovat kaikkein mädimpiä ihmisiä. On tässä elämän aikana tullut itsekin epäonnistuttua niin monella eri tapaa, mutta positiivinen asenne tulevaisuuteen antaa kyllä paljon. Kauneus kumpuaa sisältä. Tutkikaa vähän egoa käsitteenä ja ymmärtäkää että vaikka teillä on omia ajatuksia niin niin on niitä myös jokaisella ihmisellä joka tallailee tällä maapallolla eli ette ole erikoisia. Minä-minä ihmiset eivät tee koskaan mitään pyytteetöntä hyvää. Auta armias kun joskus tekee hyvän teon niin haluaa siitä kunniamerkin tai muistuttaa vielä vuosiakin myöhemmin. Sosiaalinen media täynnä näiden ihmisten "huomioikaa kuinka hyvä ihminen olen" päivityksiä. Yrittäkää aluksi tehdä vaikka joka viikko jotain hyvää mistä ette kerro kenellekään. Kohdelkaa tuntemattomia ihmisiä kunnioituksella oli sitten olemukseltaan rännittävä narkkari tai miljonääri. Jossain vaiheessa huomaatte miten se muuttaa sitä miten muut ihmiset näkevät teidät.

Sinänsä samaa mieltä, mutta vähän häiritsee ylimielinen asenteesi jossa kuvittelet, etteivät muut täällä tajua näitä asioita eivätkä ole sydämestään avuliaita jne.

Ainakin omassa elinpiirissäni ihan perusjuttua.

Pelkäsinkin vähän, että tosta voisi saada ylimielisen kuvan mutta ei tota oikein erilailla pystynyt kirjoittamaan ilman että viestin sanoma muuttuu. Mä taas olen huomannut oikeassa elämässäkin, että monilla on oikeasti vähän vaikeuksia ymmärtää noita asioita tai eivät ole koskaan edes miettineet. Itsetutkiskelua ei suoriteta ainakaan kovin usein ja syvällisin ajattelu liittyy kuolemaan (ja sen pelkoon) jossa asioita pohditaan omasta perspektiivistä.

No mutta hienoa, että sinä pidät palstan tasoa korkealla. Eilen arabian asiastojen nimiluetteloa, ja tänään nämä itsekehua tursuavat megalomaaniset selvitykset omasta älykkyydestä ja paremmuudesta, eihän ne teemaan liity mutta kiva että jaksat kirjoitella! Kaikkihan tosi kiinnostuneita palstapersun omakehusta, tietenkin.

Pakko puuttua sivusta sen verran, että eilen Arabian astiastosta kirjoitelleella ei ole mitään tekemistä tämän päivän keskustelujen kanssa. Minä nimittäin kirjoitin Arabian astiastosta ja olen aivan eri ihminen.

Täällä joku "osaa" muka samaan henkilöön kytkeä monta kommenttia. Varmaan kuvittelee, että useempi kommentti on samalta ihmiseltä, kaikki.

Varmaan sama tyyppi, joka jossain kannabisketjussa jokin aika sitten väitti minun olevan joku sama mies, joka oli vainonnut häntä vaikka kuinka monessa vastaavassa ketjussa. Oikeasti olen kyllä ihan nainen, enkä ollut koskaan aiemmin kirjoitellut aihetta koskeviin ketjuihin. Vakuuttelu oli kuitenkin aivan turhaa ja kuitattiin syyttämällä suoraan valehtelijaksi.

Näillä palstoilla liikkuu oikeasti välillä niin hullua porukkaa, että mietin, mistä ihmeen psykiatriselta osastolta osa harhoissaan kirjoittaakaan.

Kuulehan, kirjoitin ton arabian astiat kommentin tänne eilen ja yhden muun. En ole osallistunut mihinkään ganja-keskusteluun. Älä ylläpito imartele itseäsi ja älä kuvittele, etteikö aika usea tunnista sun kehää kiertävät, pahantahtoiset ja ylimieliset lätinäsi palstalta välittömästi. 

Sulla on ylläpito niin väsyneet noi torjunnat, kaikkihan sen tietää kuka on kihis, ja useat samansisältöiset täysin läpitylsät nikit palstalla.  Juu juu, harhoja pukkaa ja osastolla ollaan, lääkeet jääny ottamatta ja kännissä ehdottomasti. 

Mukavaa palstailua yp. Yritä keksiä taas opetuksellisia aloituksia Raamatun hengessä naisten pahuudesta, ruokarajoitteista, läskeistä suomalaisista, pahasta hallituksesta, timo soinia kannatta myös mollata ja jos joku julkkis sitten tänään keksittäis haukuttavaksi, kuka tänään. 

Kukaan ei käy täällä enää kuin lähinnä vitsillä ja useampi lähinnä katsomassa, miten pihalla joku voikaan olla. 

Vierailija
9837/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M*****(((❤️)))

Vierailija
9838/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko nyt Chatcrypt.com? Voisimme keskustella syvällisemmin, rakas.

Vierailija
9839/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään muuta kanavaa kuin tuo?

Vierailija
9840/16650 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko haluat keskustella kenen tahansa randomin kanssa kuvitellen, että kyseessä olisi mielitiettysi? Jotain rajaa, hei.

Ketju on lukittu.