Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9581/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja on naisen nimi ja sitä ei ole vielä mainittu ehdotusten joukossa.

Oletko itse mies vai nainen?

Vierailija
9582/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset Glennille, Ann-Christinalle, Carolinalle, Jessicalle, Outille, Johanille, Arjalle, Anna-Marialle, Maj-Britille etc...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9583/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väriä astiastossa on?

Vierailija
9584/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula? Elina? Mut ne on 70-luvulta.

Vierailija
9585/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Ja en ole antiikkikauppias, vaikka joku epäili sitä.

Vierailija
9586/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa lukee noita läheisriippuvuus ym jankutuksia täälä. Sorry vaa.

Näemmä kommentin verran kuitenkin, leikit jotain streotyyppistä jakomäkeläistä syrjäytynyttä muuten sorry vaa huonosti.

Tyhmä, kuten sanottu. Tosin se mua haittaa, netissä kaikki on kingejä!

Vierailija
9587/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kärsit läheisriippuvuudesta, passiivis-aggressiivisuudesta, misogyniasta, välttelevästä kiintymistyylistä ja heikosta itsetunnosta. Olet fiksu, joten voit käsitellä ongelmiasi rakentavin keinoin niin, ettet tuntisi jatkuvaa tarvetta satuttaa ongelmiisi syytöntä ja ulkopuolista. Sanasi loukkaavat mutta eivät vaikuta syvemmin, koska kykenen pitämään etäällä kaltaisesi huonokäytöksiset, loukkaavasti puhuvat ihmiset. Itsesi vuoksi toivon, että pääsisit jo kaunoistasi ja löytäisit omat rajasi. Niin minäkin teen ja sysään sinut jälleen syrjään. En pidä ystävänäni ihmistä, joka kerta toisensa jälkeen puhuu mitä mieleen tulee tarkoituksenaan satuttaa toista kykenemättä kontrolloimaan tunnetilaansa, kuten aikuisen jo pitäisi.

Miten voi samassa persoonassa olla läheisriippuvuus ja välttelevä kiintymystyyli?

Helposti.

Läheisriippuvainen joka tarvitsee jatkuvasti tekemistä, seuraa ja huomiota, mutta ei osaa/uskalla kiintyä ja luoda syviä ihmissuhteita, joten vaihtaa seuralaisia/kavereita usein.

Ei todellakaan mikään harvinaisuus tuollainen.

Sivusta

Hei taas kerran ”ovelasti” ulkopuolelta kommentoiva ( alle puolen tunnin & vänkäämässä ) The Sivusta tyyppi. Olet väärässä. Läheisriippuvuus on naistenlehti -tyylinen termi, ihmistiede ei tunne käsitettä. Sen idea on olla olemassa vain muiden kautta, tarvitsevuus kertaa tuhat, muuten minuus katoaa. Välttelevä EI kykene tarvitsemaan toista, koska ei luota.

Sulkevat toisensa pois ja toista termiä voi verrata sanaan misogynia ( ei tieteellinen käsite).

Olet tyhmä, mutta vängätä pitää, kuten pikku kakarat yleensä.

Mitäs sinä täällä päivystät?

En ole väärässä, mutta senhän varmaan jo ymmärsitkin ja siksi alennuit yksinkertaiseen nimittelyyn täysin neutraalin viestini pohjalta......

Enkä jaksa vängätä kanssasi, hyvää viikonloppua!

Lähden tästä tyttöjeniltaan, sinä voit vapaasti kuluttaa jälleen elämäsi tunnit höyryämällä pakkomielteisesti netissä jostain ”palstapersusta” ja elää m#deharhoissasi joissa vauvapalsta on yhden ihmisen hallussa, tunnistella ”vanhoja tuttuja” ja muuta yhtä absurdia.:)

Vierailija
9588/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näemmä kommentin verran kuitenkin, leikit jotain streotyyppistä jakomäkeläistä syrjäytynyttä muuten sorry vaa huonosti.

En taatusti lukenu koko kommenttiasi, kuin muutaman pari ekaa sanaa. :D

Vierailija
9589/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko vanhaa ystävää, uutta ystävää vai kaipaatko jotakin ihastusta?

Vierailija
9590/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinä streotyyppi ollaanhan ihan sopusesti eikä vaihdeta tuosta vaan paikkakuntaa. Jos nuin vain vaihtaa paikkakuntaa, niin se on paljon monimutkaisempi juttu ei sitä niin täälä av:lla nuin vain tehrä.

Vierailija
9591/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astioissa on mustaa ja valkoista, mutta on niitä muitakin värejä. Kuvitus on ehkä vähän erilainen kuin Arabian vanhoissa astioissa yleensä.

Kaipausviestistäni tulikin näköjään mukava visailutehtävä lauantai-illan ratoksi.

Vierailija
9592/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emilia.

Vierailija
9593/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko vanhaa ystävää, uutta ystävää vai kaipaatko jotakin ihastusta?

Saattaahan hän kaivata antiikkikauppiastakin. (sivusta)

Vierailija
9594/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia.

Ei voi olla Emilia. Mä en kestä. Mä en kestä jos se on just EMILIA.

Vierailija
9595/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Pomona.

Vierailija
9596/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en kestä että se on se pomona. Sun pomo. Oliko se sun entisenä pomona vai onko se nykyisenä pomona?

Vierailija
9597/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Elämä on tällaista.

Vierailija
9598/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni kärsit läheisriippuvuudesta, passiivis-aggressiivisuudesta, misogyniasta, välttelevästä kiintymistyylistä ja heikosta itsetunnosta. Olet fiksu, joten voit käsitellä ongelmiasi rakentavin keinoin niin, ettet tuntisi jatkuvaa tarvetta satuttaa ongelmiisi syytöntä ja ulkopuolista. Sanasi loukkaavat mutta eivät vaikuta syvemmin, koska kykenen pitämään etäällä kaltaisesi huonokäytöksiset, loukkaavasti puhuvat ihmiset. Itsesi vuoksi toivon, että pääsisit jo kaunoistasi ja löytäisit omat rajasi. Niin minäkin teen ja sysään sinut jälleen syrjään. En pidä ystävänäni ihmistä, joka kerta toisensa jälkeen puhuu mitä mieleen tulee tarkoituksenaan satuttaa toista kykenemättä kontrolloimaan tunnetilaansa, kuten aikuisen jo pitäisi.

Miten voi samassa persoonassa olla läheisriippuvuus ja välttelevä kiintymystyyli?

Helposti.

Läheisriippuvainen joka tarvitsee jatkuvasti tekemistä, seuraa ja huomiota, mutta ei osaa/uskalla kiintyä ja luoda syviä ihmissuhteita, joten vaihtaa seuralaisia/kavereita usein.

Ei todellakaan mikään harvinaisuus tuollainen.

Sivusta

Hei taas kerran ”ovelasti” ulkopuolelta kommentoiva ( alle puolen tunnin & vänkäämässä ) The Sivusta tyyppi. Olet väärässä. Läheisriippuvuus on naistenlehti -tyylinen termi, ihmistiede ei tunne käsitettä. Sen idea on olla olemassa vain muiden kautta, tarvitsevuus kertaa tuhat, muuten minuus katoaa. Välttelevä EI kykene tarvitsemaan toista, koska ei luota.

Sulkevat toisensa pois ja toista termiä voi verrata sanaan misogynia ( ei tieteellinen käsite).

Olet tyhmä, mutta vängätä pitää, kuten pikku kakarat yleensä.

Mitäs sinä täällä päivystät?

En ole väärässä, mutta senhän varmaan jo ymmärsitkin ja siksi alennuit yksinkertaiseen nimittelyyn täysin neutraalin viestini pohjalta......

Enkä jaksa vängätä kanssasi, hyvää viikonloppua!

Lähden tästä tyttöjeniltaan, sinä voit vapaasti kuluttaa jälleen elämäsi tunnit höyryämällä pakkomielteisesti netissä jostain ”palstapersusta” ja elää m#deharhoissasi joissa vauvapalsta on yhden ihmisen hallussa, tunnistella ”vanhoja tuttuja” ja muuta yhtä absurdia.:)

Liikuttavaa huolenpitoa ajankäytöstäni, älä huolehdi ( tulitkin jo allekirjoittaneeksi kuka olet, oho, viestissäsi), saat kaiken kunnian ihan nimellä jatkossa av:lla! Sekö painaa? Julkkista saa kato mollata ja trollata ja vihjailla ihan nimellä;). Ses!

Vierailija
9599/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia.

Ei voi olla Emilia. Mä en kestä. Mä en kestä jos se on just EMILIA.

Emilia on kauneimpia naisen nimiä, ja se astiasto aivan mielettömän viehättävä. Haluaisin alkaa keräillä juuri sitä astiastoa, mutta en ole niin pitkäjänteinen, että se tuottaisi tulosta.

Vierailija
9600/16650 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sen luonako sä kävit silloin?

Ketju on lukittu.