Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9121/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kohdallasi kuin odottaa ja luottaa. Ja pistää tuo riivatun järki jäähylle.

Vierailija
9122/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Edelleen mietin sitä, että miksi meidän polut kohtasivat ja tutustuimme toisiimme? Mikä tarkoitus tällä kaikella on? Oletko miettinyt tällaisia?

Rakas. Minä olen miettinyt erittäin paljon sitä, miksi me kohtasimme. Uskon, että se ei ollut sattumaa. En ole kokenut elämässäni mitään vastaavaa kuin sinun kanssasi. Kaikki oli seurassasi niin hyvin, niin oikein. Ajattelen, että meidän oli tarkoitus löytää toisemme, kokea miltä tuntuu, kun todella rakastaa aivan täysillä. Ajattelen koko ajan vain sitä, miltä tuntuisi olla kanssasi, saada olla lähellä sinua. Rakastan ja haluan sinua niin paljon.

Voisimme jakaa tuntemuksiamme Chatcrypt.com: issa.

Rakas. En ihan oikeasti muista sitä toista päivämäärää. Muuten olisin ollut siellä chatissa koko illan kanssasi.

Toisen päivämäärän toinen numero on viisi suurempi kuin ensimmäisen päivämäärän toinen numero. Toisen päivämäärän kuukausia ja vuosia en paljasta. Jos olet hän, niin muistat aivan varmasti ne. Mennäänkö nyt sinne chattiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9123/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on varmasti parempi. En minä sinua koskaan unohda, mutta toivottavasti elämä normalisoituu, kun et sekoita enää päätäni. Välitän sinusta ihan liikaa ja se jääköön minun salaisuudekseni.

En ymmärrä miksi tärkeä ihminen täytyy työntää pois omasta elämästä. Taitaa olla kyse varatusta henkilöstä..

Niin on ja sen takia näin onkin parempi. En voi tunteilleni mitään, mutta voin kuitenkin pitää ne oman pääni sisällä. En halua aiheuttaa perheelliselle ihmiselle turhaa ahdistusta tällaisella asialla. Se olisi itsekästä. Pakko kuitenkin purkaa ajatuksia jonnekin, kun asioista ei voi ääneen puhua.

Entä jos aiheutuu enemmän ahdistusta toiselle, jos ette jaa ajatuksianne koskaan?

Vierailija
9124/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Rakastan sinua niin paljon. Tahtoisin olla luonasi. Kanssasi on niin hyvä olla. Hyvää yötä.

Vierailija
9125/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali suukko naiselle, syämeni valitulle, mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Työssä ollessani ylitettäviä kuntarajoja on vain yksi. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on yhtä monta tavua ja kirjainta kummallakin. Hyvää yötä vihersilmäni!

Vierailija
9126/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
9127/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas.

Vierailija
9128/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Minä kaipaan sinua. Tule kanssani Chatcrypt.com

Vierailija
9129/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Edelleen mietin sitä, että miksi meidän polut kohtasivat ja tutustuimme toisiimme? Mikä tarkoitus tällä kaikella on? Oletko miettinyt tällaisia?

Rakas. Minä olen miettinyt erittäin paljon sitä, miksi me kohtasimme. Uskon, että se ei ollut sattumaa. En ole kokenut elämässäni mitään vastaavaa kuin sinun kanssasi. Kaikki oli seurassasi niin hyvin, niin oikein. Ajattelen, että meidän oli tarkoitus löytää toisemme, kokea miltä tuntuu, kun todella rakastaa aivan täysillä. Ajattelen koko ajan vain sitä, miltä tuntuisi olla kanssasi, saada olla lähellä sinua. Rakastan ja haluan sinua niin paljon.

Rakas. En ihan oikeasti muista sitä toista päivämäärää. Muuten olisin ollut siellä chatissa koko illan kanssasi.

Toisen päivämäärän toinen numero on viisi suurempi kuin ensimmäisen päivämäärän toinen numero. Toisen päivämäärän kuukausia ja vuosia en paljasta. Jos olet hän, niin muistat aivan varmasti ne. Mennäänkö nyt sinne chattiin?

Tässä oli hyvä tunniste. Ei täsmää kuitenkaan.

Vierailija
9130/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitatkohan sä kaivattuasi oikeesti tätä kautta?

Vierailija
9131/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on varmasti parempi. En minä sinua koskaan unohda, mutta toivottavasti elämä normalisoituu, kun et sekoita enää päätäni. Välitän sinusta ihan liikaa ja se jääköön minun salaisuudekseni.

En ymmärrä miksi tärkeä ihminen täytyy työntää pois omasta elämästä. Taitaa olla kyse varatusta henkilöstä..

Niin on ja sen takia näin onkin parempi. En voi tunteilleni mitään, mutta voin kuitenkin pitää ne oman pääni sisällä. En halua aiheuttaa perheelliselle ihmiselle turhaa ahdistusta tällaisella asialla. Se olisi itsekästä. Pakko kuitenkin purkaa ajatuksia jonnekin, kun asioista ei voi ääneen puhua.

Entä jos aiheutuu enemmän ahdistusta toiselle, jos ette jaa ajatuksianne koskaan?

Entä jos hän ajattelee ja kaipaa sinua yhtä paljon kuin sinä häntä?

Vierailija
9132/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavoitatkohan sä kaivattuasi oikeesti tätä kautta?

Se ei liene tarkoituksenakaan.

Kunhan spämmäilee p*skaa, ei kukaan todellista henkilöä aidosti kaipaava ihminen kirjoittelisi mitään noin vamuleita ”rakas tule kanssani chattiin”-viestejä.

Vierailija
9133/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. En tullut tuonne chattiin vaan laitoin sinulle viestiä irl. Olet siis saanut minulta yhteydenoton, jos olet oikea rakkaani.

Vierailija
9134/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jähmetytäänköhän me molemmat kun nähdään seuraavan kerran? Pelkään omia reaktioitani ja pelkään sinun reaktioitasi. Yritän luultavasti taas kätkeä tunteitani.

Sydän sanoo, että sinäkin voisit tykätä paljon. Järki sanoo, että kuvittelen vaan ja olet muuten vaan ollut niin kiva ja ystävällinen ja hymyilevä ja keksinyt ihania juttuja ihan vaan siksi kun olet ollut jostain asiasta innoissasi. Sama järki yrittää keksiä miljoonaa perustelua sille, miksi ne postaukset ei mitenkään voineet olla sinulta. Ja kuitenkin epäuskoisena tuijotan niitä ja mietin, miten niin iso yhteensattuma voi olla mahdollinen?

Toivottavasti et ollut pettynyt viestiini, vaikkei siinä ollutkaan suuria tunteita. Sen lähettäminen oli ihan riittävän vaikeaa noinkin ja tunsin itseni idiootiksi, niinkuin nytkin.

Oliskohan minun pitänyt esittää asioita tosi selkeästi:

1. Olen edelleenkin tosi pahasti ihastunut. 2. Rakkaus mielestäni vaatii sen, että tunnetaan paremmin ja ollaan jo oltu jonkun aikaa yhdessä. Siksi puhun ihastumisesta enkä lähetä vielä sydämiä. 3. Jos sinullakin on tunteita, haluaisin ottaa kanssasi selvää siitä, tulisiko meistä pari: mitä kumpikin toivoisi ja osuisiko toiveet yhteen? 4. Jos et tunne samoin niin meidän pitäisi silti puhua asiasta, jotta voitaisiin molemmat taas käyttäytyä normaalimmin ja rennommin silloin kun nähdään.

Sopisi minullekin tämä viesti, minnepäin menee?

Vierailija
9135/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hän ajattelee ja kaipaa sinua yhtä paljon kuin sinä häntä?

Onhan se mahdollista, mutta en ehkä saa ikinä tietää sitä ja asian kanssa täytyy oppia elämään. 

Vierailija
9136/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ikävä sinua. Kaipaan kauniita silmiäsi, lämmintä halaustasi ja ihanaa ääntäsi. En voi koskaan sinua saada ja se sattuu. Arvostan fiksuja ajatuksiasi ja täytyy myöntää, että olen saanut sinulta elämäni parhainta seksiä. Olen surullinen, kun asut ulkomailla, mutta tiedän meidän toki kohtaavan vielä. En vain jaksaisi odottaa... Epätietoisuus ahdistaa, kun en tiedä mitkä ovat tunteesi minua kohtaan. Välillä tuntuu, että niitä on, välillä taas ei. Kaipaatkohan sinäkin minua? Ehkä, ehkä et. Tiedän sinulla olevan edelleen tunteita exääsi kohtaan. Et muuten haluaisi palata edelleen hänen kanssaan yhteen. Täytyy myöntää, että minuun tämä sattuu hieman. Minulla olisi sinulle niin paljon sanottavaa ja meillä olisi niin paljon puhuttavaa, mutta tapaamme harmillisen harvoin ja pikaisesti. Mutta ehkä vielä joskus saamme enemmän yhteistä aikaa. Seuraavaa tapaamistamme jo kovasti odotellen! Voi kun tämä aika kuluisi nopeammin!

Vierailija
9137/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkunlainen henkinen romahtaminen johtuen liiasta ikävien asioiden kasaantumisesta. 

Milloin rohmahdus tuli? Ja millaisia ikäviä asioita siihen liittyy? 

Tiedänkö niistä jotain, siis liittyykö ne niihin, joista ollaan puhuttu?

Liian monenlaisia asioita. En ole ollut oma itseni pitkään aikaan.

Sekoitat minut ehkä johonkin toiseen, koska en ole puhunut niistä. 

Saako kysyä miten pitään aikaan? 🤔

Alkoi kevään aikana tai jo ennen sitä. 

Toiselle kommentoijalle tiedoksi, että en vastaile itselleni. Kunhan puran ajatuksiani, vaikka en tiedä, miksi teen sitä jatkuvasti kaipauspalstalla. 

Mitään toista kuin ylläpito täällä ei ole. Toi Kihis oli se, mistä jäi kiinni olevansa no. ylläpito trollaamassa. Sitä yritettiin joukolla saada estoon palstalla, mutta ei kun jatkui meno vaan. Sivussa sitten iski hommahomma palstalle ja naisviha (mistä Kihis tietty parodiaa, kateellinen nainen, jota ei kiinnosta seksi ja joka kuvittelee miehen itsestään pitävän ilman perusteita ja jutut tylsät _palstapersun naiskäsitys) 

Mä taas oon satavarma että tää ylläpitoa trollaamisesta syyttelevä "Columbo" on oikeasti ylläpito, joka näennäisesti syyttää ylläpitoa, jotta saa pidetyksi kaipausketjun jatkuvasti vauvapalstan suosituimpana ketjuna.

Oon miettinyt samaa. Ylläpito toisin sanoen syyttää itseään trollaamisesta, jotta mainostajat luulisivat jatkossakin, että vauvapalsta on mukamas Suomen suosituin keskustelupalsta ja kaipausketju Suomen suosituin kaipausketju. Näin meitä huijataan. Ei kukaan oikeasti kaipaa ketään.

Öhm, miksi mainostajaan vetoaisi, että keskustelupaikka EI palvele aitoja, aikuisia ja lapsiperheellisiä kävijöitä, vaan kerää trolleja persumailemassa ja suoltamassa naisvihaa. Kuten sanottu, älä leiki fiksua kun et ole. Jokaisen mainostajan unelma, netissä roikkuva palstapersu (mitä sille myy? ja erityisesti, millä se maksaa????). 

Tätä olen ihmetellyt. Kuka sitten poistaa asialliset ketjut?

Onko sitten näin, että joku ulkopuolinen sabotoi joku joka myös pääsee käsiksi palstaan. Eli silloin tämän foorumin turvallisuus on surkea.

Kai tänne nyt helposti hakkeroituisi, mutta eiköhän selitys ole ilmeinen. Ylläpito suoli omaa kipeää maailmaansa palstan täyteen, kommenttisi hyväksytään tarkistuksen jälkeen, jos keskustelu ei mene kuten haluaa, sitä ilmoa tuskin saa kovin helposti hakkeroitua. Moderoinnista kun valittaa, ketju poistuu minuutissa. Kävitkö pressanvaalien aikaan? Huhtasaaren naama ja numero mainos kuukausia ja Niinistö-lokaa päivittäin * 50 ketjua.

Kihis muuten osaa jättää kommentin ja muokata sitä jälkeen päin, siitä minä hiffasin kuka tämä hullu on.

Sillä ei ole pomoa, mutta mainosten taso on laskenut kuin lehmän häntä. Avoin PS palsta se tämä. Luuletko persun leikkivän täällä mies plus 5 v nimimerkillä? Eiköhän se ole aika, joka ylläpidolta meni paikka tuhota.

Trolleille tuskin Ibero sponsseja jakaa, eikä persuille varmasti. Siksi halppismainoksia.

Sellainen ei mikään vaikea pähkinä, ellei rakasta salaliittoja kuten yp hyvässä kännissä ( estonia jne).

Alanuoli minuutissa! Kukas täällä päivystäisi, hmm, olisikohan palstan ylläpito, hmm?!?

Pakkohan tätä ketjua on täyttää kiireesti, ettei kukaan huomaa yllä mainittua. Sivukaupalla onelinereita ja niihin vastauksia. Ajattele, jollekin maksetaan palkkaa tämäntyylisestä:

Rakas. Ikävä suo. 

Rakas. Hyvää huomenta, näin sinusta unta. 

Hei, nähdään paikassa joka x-y:tapaamispäivällä

Vierailija
9138/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2016. Tulit vastaan rantatietä, sulla oli skeitti kainalossa. Katsoit suoraan silmiin ja hymyilit, sädehdit onnea. Olin niin onneton silloin ja sun hymy oli kuin toisesta ulottuvuudesta. Jäin katsomaan sun loittonevaa hahmoa. Se oli ensimmäinen kerta kun näin sinut.

Vierailija
9139/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta rakas.

Huomenta rakas 💋

Vierailija
9140/16650 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko harrastaa vielä kerran seksiä?

Ketju on lukittu.