Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Ei auta mikään. Olen vaan Ilmeisesti aina ja aina rakastunut suhun Juha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku laittaa seksi puolelle vähän toisenlaisen kaipausketjun missä saisi vähän enemmän fantasioida?
Miksi sinä itse et voisi olla se joku? Miksi jonkun muun pitäisi se tehdä?
On kahdenlaisia ihmisiä: Niitä jotka toivovat, että joku tekee ja niitä jotka tekee. Arvatenkin tässä ketjussa on paljon ensimmäisiä.
On pianon kantajii ja pianon soittajii
Kaikkensa antavii ja sit on voittajiii
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Saitko sen lähettämäni viestin?
Sp:ni on etunimi.sukunimi @ luukku.com 😊
Vierailija kirjoitti:
Saat laittaa sähkärin! 😊
Ei kiitos!😊🤗
Ikävä sinua. Yleensä tähän kellonaikaan näin sinut töissä. Mutta en näe enää.
Lupaan sitten jotain hyvää 💋 😉
Olisipa mukavaa nähdä sinut tänään. Viime kerrasta on jo aikaa - ihan liikaa minun mielestäni :D
Vierailija kirjoitti:
Eilen olin ihan varma että pari viestiä oli mulle. Ihan hullua.
Mitkä viestit?
t. Taisin eilen kirjoittaa pari, tänään en.
Hulluahan tämä on. Et sä täällä käy.
Vierailija kirjoitti:
Saattoi ollakin. Kukas olet? 😊
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko sp tai tekstari? 😊
Sopii. Ja sopii fb sekä whatsapp😊
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Minä kaipaan sinua. Tule kanssani Chatcrypt.com
Miten pystyt noin voimakkaasti rakastamaan jos olet vain 2 kertaa hänet nähnyt?
Jos joku siirtyy ”takavasemmalle” huonoksi kokemansa seksin vuoksi, kertoo se tietysti ensinnäkin sen, että ihmissuhteen muodostuksen ja hengailun pääpointti on seksi.
Lisäksi tuollaiset puheet kertoo tietysti sen, ettei henkilöillä ollut ns. kemiaa keskenään, eivät olleet biologisesti toisilleen sopivia.
Ja mistä vetoa, ettei kahden surkean seksikerran vuoksi feidannut ole edes keskustellut seksistä kyseisen ihmisen kanssa?
Eli kertonut mistä pitää jne.
Seksihän on käytännössä aina teknisesti parasta niiden kanssa, joiden kanssa siitä on puhuttu avoimesti ja pystytään puhumaan aktin aikanakin, olemaan siis henkisestikin paljaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko harrastaa vielä kerran seksiä?
Ei. Seksi kanssasi oli huonointa mitä kenenkään kanssa harrastanut. :(
En sitä sulle tietenkään suoraan sanonut,mutta saatoit reaktioistani sen ymmärtää, kun siirryin takavasemmalle sen tokan räpellyskerran jälkeen. Olet mm. lahna, se jäi mieleen ihan päällimäisenä, ja pari muutakin inhaa juttua.
Sehän on hienoa, että kykenet arvioimaan toisen ihmisen seksitavat kahden kerran perusteella.
Tosin selvästi teillä ei synkannut eikä ollut kemiaa, jos päällimmäisenä on mielessä teknisen suorituksen taso.
Ehkä se kertoo sinusta jotain, ehkä seksi on sinulle vain tekninen suoritus?
Eipä asian sua pitäis vaivata ellet sitten koe olevasi sängyssä juuri tollanen lahna inhotus.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku siirtyy ”takavasemmalle” huonoksi kokemansa seksin vuoksi, kertoo se tietysti ensinnäkin sen, että ihmissuhteen muodostuksen ja hengailun pääpointti on seksi.
Lisäksi tuollaiset puheet kertoo tietysti sen, ettei henkilöillä ollut ns. kemiaa keskenään, eivät olleet biologisesti toisilleen sopivia.Ja mistä vetoa, ettei kahden surkean seksikerran vuoksi feidannut ole edes keskustellut seksistä kyseisen ihmisen kanssa?
Eli kertonut mistä pitää jne.
Seksihän on käytännössä aina teknisesti parasta niiden kanssa, joiden kanssa siitä on puhuttu avoimesti ja pystytään puhumaan aktin aikanakin, olemaan siis henkisestikin paljaana.
Semmosta se on nykyään kun ihmiset on niin pinnallisia. Ihastuvat pelkkään ulkonäköön, hyppäävät ekoilla treffeillä sänkyyn. Seuraavana päivänä haukkuvat selän takana ja selaavat Tinderistä paremman näköistä tilalle. Koetaan helpommaksi kokeilla valita Tinderistä aina uusi ja uusi arpa kuin tutustua keneenkään kunnolla.
Silmäsi muistuttavat hiukan Jake Gyllenhaalin silmiä. Tykkään ulkonäössäsi eniten silmistäsi ja katseestasi.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia ne viestit olivat?
Rakas. Saitko sen lähettämäni viestin?