Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua?
Rakastan, niin paljon että sattuu.
Vierailija kirjoitti:
On vähän ikävä... 😍
Tooosi ikävä ruskeesilmänen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän ikävä... 😍
Tooosi ikävä ruskeesilmänen mies
Niin on sinisilmäinen 😊
Voi kunpa olisimme tavanneet toisemme jo silloin kun molemmat olivat vapaita. Tiedämme molemmat, että meidän välillämme kipinöi ja jos vain uskaltaiaimme, olisimme jo kiinni toisissamme. Niin monta kertaa olet jo kiinnostustasi viestinyt kosketuksella ja pitkillä katseilla. Olen minäkin tehnyt selväksi että kelpaisit minulle. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua?
Oletko mies vai nainen?
Paitsi että ollaan oltu koko ajan vapaita kumpikin... 😊 Olisi kiva nähdä jonain päivänä.
Olisiko se ihan mahdotonta, että vastaisit viestiini? Edes jotain...reagointia? Tietäisin, että olet lukenut sen. Kyllä mä ymmärrän ettet ehkä pitänyt viestistäni mutta kun kertoisit edes sitten sen. Joka ilta odotan, että olisi edes jotain vinkkiä siitä että olet lukenut pitkän sepustukseni, mutta ei koskaan mitään... Olet raivostuttava! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minusta?
Helv etin tyly kysymys. Tollaseen ei tee mieli muuta vastata kuin haist pas ka en yhtään mitään sinulta.
Sivusta kommentoin, että tuollainen kysymys voi olla hyvinkin perusteltu. Koettakaa nyt joskus saada aivoissanne enemmän kuin se yksi kaista toimimaan.
Nuorukainen, olisiko kohta nukkumaanmenoaika...? Vähän jo unettaa. 😴
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa olisimme tavanneet toisemme jo silloin kun molemmat olivat vapaita. Tiedämme molemmat, että meidän välillämme kipinöi ja jos vain uskaltaiaimme, olisimme jo kiinni toisissamme. Niin monta kertaa olet jo kiinnostustasi viestinyt kosketuksella ja pitkillä katseilla. Olen minäkin tehnyt selväksi että kelpaisit minulle. <3
Voisitko antaa vinkin itsestäsi?
Tänään oli hyvä juttelupäivä. Kiitos, että avauduit. Se oli rohkeaa! 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko minua?
Oletko mies vai nainen?
Olen nainen ja rakastan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Näin on varmasti parempi. En minä sinua koskaan unohda, mutta toivottavasti elämä normalisoituu, kun et sekoita enää päätäni. Välitän sinusta ihan liikaa ja se jääköön minun salaisuudekseni.
En ymmärrä miksi tärkeä ihminen täytyy työntää pois omasta elämästä. Taitaa olla kyse varatusta henkilöstä..
Menen kohta nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia! 💙
Huomenna taas nähdään täällä. 💜
Vierailija kirjoitti:
Miksei me nähty tänään, ihana mies? :( Mahdollisuus olisi ollut...
Olin työssä. Sitten kaupassa, ja nyt valmistautumassa unelle ja aamuvuoroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko antaa vinkin itsestäsi?
Jo silloin kun molemmat olimme vapaita. Tai vapaina.
Rakastan ❤️