Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Rakas. Edelleen mietin sitä, että miksi meidän polut kohtasivat ja tutustuimme toisiimme? Mikä tarkoitus tällä kaikella on? Oletko miettinyt tällaisia?
Taidat rakastaa vaimoasi, mutta olet rakastunut minuun. Osuinko oikeaan?
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Edelleen mietin sitä, että miksi meidän polut kohtasivat ja tutustuimme toisiimme? Mikä tarkoitus tällä kaikella on? Oletko miettinyt tällaisia?
Yksinpuhelu senkun jatkuu, no ainakin saat mieleisesi vastaukset "räkäs".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinpuhelu senkun jatkuu, no ainakin saat mieleisesi vastaukset "räkäs".
Sinä voit ohittaa kaikki rakas-alkuiset viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa olisimme tavanneet toisemme jo silloin kun molemmat olivat vapaita. Tiedämme molemmat, että meidän välillämme kipinöi ja jos vain uskaltaiaimme, olisimme jo kiinni toisissamme. Niin monta kertaa olet jo kiinnostustasi viestinyt kosketuksella ja pitkillä katseilla. Olen minäkin tehnyt selväksi että kelpaisit minulle. <3
Voisitko antaa vinkin itsestäsi?
Naiselta miehelle pk-seutu
Vierailija kirjoitti:
Totta kai olen miettinyt. Olet ollut niin merkittävä ja ainutlaatuinen mun elämässä, että olen yrittänyt ymmärtää miksi kaikki tapahtui.
Olin aikaisemmin illalla ulkona ja siellä oli jo aavistus syksyn tuntua ilmassa. Metsässä tuoksui aivan syksyltä. Haaveissani menisin kävelylle yhdessä sinun kanssasi. Laitettaisiin lämmintä päälle ja sitten kävelyn jälkeen kotona juotaisiin jotain kuumaa. Siellä voisi vielä näkyä tähdenlentojakin.
Laitan tähän vielä laulun sanat sinulle.
"Pimeän tultua mä puristan sun kättäs,
oothan tässä vielä huomenna.
Sä sanot loppuun lauseet, jotka aloitan,
ja keräät talteen palaset, kun hajoan.
Niin oothan tässä vielä huomenna..."
Hyvää yötä sinulle. Kauniita ja lempeitä unia. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Taidat rakastaa vaimoasi, mutta olet rakastunut minuun. Osuinko oikeaan?
Kyllä olet aika lähellä, mutta täytyy muistaa etten ole enää sama ihminen silloin kun vaimoni tapasin. Tarpeet muuttuvat..
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Minä olen miettinyt erittäin paljon sitä, miksi me kohtasimme. Uskon, että se ei ollut sattumaa. En ole kokenut elämässäni mitään vastaavaa kuin sinun kanssasi. Kaikki oli seurassasi niin hyvin, niin oikein. Ajattelen, että meidän oli tarkoitus löytää toisemme, kokea miltä tuntuu, kun todella rakastaa aivan täysillä. Ajattelen koko ajan vain sitä, miltä tuntuisi olla kanssasi, saada olla lähellä sinua. Rakastan ja haluan sinua niin paljon.
Voisimme jakaa tuntemuksiamme Chatcrypt.com: issa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava nähdä! ❤️❤️❤️
Niin olisi ❤️❤️❤️❤️❤️.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Minä olen miettinyt erittäin paljon sitä, miksi me kohtasimme. Uskon, että se ei ollut sattumaa. En ole kokenut elämässäni mitään vastaavaa kuin sinun kanssasi. Kaikki oli seurassasi niin hyvin, niin oikein. Ajattelen, että meidän oli tarkoitus löytää toisemme, kokea miltä tuntuu, kun todella rakastaa aivan täysillä. Ajattelen koko ajan vain sitä, miltä tuntuisi olla kanssasi, saada olla lähellä sinua. Rakastan ja haluan sinua niin paljon.
Voisimme jakaa tuntemuksiamme Chatcrypt.com: issa.
Rakas. En ihan oikeasti muista sitä toista päivämäärää. Muuten olisin ollut siellä chatissa koko illan kanssasi.
Hei sinä Kuu
Hyvää yötä
Kuiskaus käy
Unisen maan
Rakastan
Rakastan
Rakastan
Lempeitä unia
Sinulle puhallan
Auringonsäteitä
Aamuusi lähetän
Sut lempeästi herättään
Nuku nyt
Nuku suudelmaan
Vierailija kirjoitti:
P. ❤
Onko tämä nyt naiselle vai miehelle. Ja miksi tuo piste?
Jähmetytäänköhän me molemmat kun nähdään seuraavan kerran? Pelkään omia reaktioitani ja pelkään sinun reaktioitasi. Yritän luultavasti taas kätkeä tunteitani.
Sydän sanoo, että sinäkin voisit tykätä paljon. Järki sanoo, että kuvittelen vaan ja olet muuten vaan ollut niin kiva ja ystävällinen ja hymyilevä ja keksinyt ihania juttuja ihan vaan siksi kun olet ollut jostain asiasta innoissasi. Sama järki yrittää keksiä miljoonaa perustelua sille, miksi ne postaukset ei mitenkään voineet olla sinulta. Ja kuitenkin epäuskoisena tuijotan niitä ja mietin, miten niin iso yhteensattuma voi olla mahdollinen?
Toivottavasti et ollut pettynyt viestiini, vaikkei siinä ollutkaan suuria tunteita. Sen lähettäminen oli ihan riittävän vaikeaa noinkin ja tunsin itseni idiootiksi, niinkuin nytkin.
Oliskohan minun pitänyt esittää asioita tosi selkeästi:
1. Olen edelleenkin tosi pahasti ihastunut. 2. Rakkaus mielestäni vaatii sen, että tunnetaan paremmin ja ollaan jo oltu jonkun aikaa yhdessä. Siksi puhun ihastumisesta enkä lähetä vielä sydämiä. 3. Jos sinullakin on tunteita, haluaisin ottaa kanssasi selvää siitä, tulisiko meistä pari: mitä kumpikin toivoisi ja osuisiko toiveet yhteen? 4. Jos et tunne samoin niin meidän pitäisi silti puhua asiasta, jotta voitaisiin molemmat taas käyttäytyä normaalimmin ja rennommin silloin kun nähdään.
Aattelin skipata pikkujoulut tänä vuonna, luulen että sinulla on uusi suttura kierroksessa
Niin on ja sen takia näin onkin parempi. En voi tunteilleni mitään, mutta voin kuitenkin pitää ne oman pääni sisällä. En halua aiheuttaa perheelliselle ihmiselle turhaa ahdistusta tällaisella asialla. Se olisi itsekästä. Pakko kuitenkin purkaa ajatuksia jonnekin, kun asioista ei voi ääneen puhua.