Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9041/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin luen täällä mieluummin rakkauden ja ikävän ja jopa tuskan täyteisiä kaipausviestejä kuin tuollaista "niiiihhhh!!!! Senkin Ainstain!!!!!!" -tyylistä kommunikointia. Antakaa toisten kaivata rauhassa ja purkaa tuntonsa, jos siitä tulee hetkellisesti parempi olo.

Vierailija
9042/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisolentosi tuli vastaan nainen.

Sorit sulle, mutta minua ei ole kuin tasan yksi tässä maailmankaikkeudessa, olen uniikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9043/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin tunnin ja heräsin äsken. Mitä täällä tapahtuu? Joku on ehdottanut Chatcryptiä. 😁

Vierailija
9044/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkunlainen henkinen romahtaminen johtuen liiasta ikävien asioiden kasaantumisesta. 

Milloin rohmahdus tuli? Ja millaisia ikäviä asioita siihen liittyy? 

Tiedänkö niistä jotain, siis liittyykö ne niihin, joista ollaan puhuttu?

Mitä sä saat tollasesta kaivelemisesta? Onko oma elämäsi noin saa tanan köyhää, että anonyymin kirjoittelijan viesti jaksaa koukuttaa sut utsimaan ja kaivelemaan viesti viestin perään täällä joka päivä????? vai oletko tuo toinen ja vastailet itse itsellesi?

Nää kaivelijat ovat kaikkein säälittävimpiä tapauksia. Kaipailijat ymmärtää, trollitkin pystyy jotenkin ymmärtämään, mutta nää tantat kenellä ei riitä älykkyys edes lukemaan roskaromaaneja elävät tämän aiheen kautta.

Ehkä yhden viestin sorrun kirjoittamaan viikossa nykyään, eikä kyllä muuten tule edes luettua kuin silloin tällöin. Allekirjoittanut ainakin ehti pahoittaa mielensä näiden palstan kautta elävien takia lukuisia kertoja. Älytöntä sinänsä koska tiedän olevani heidän yläpuolella. Turha näille haaskaeläimille on jakaa mitään tietoa omasta elämästä. Siihen on syynsä miksi ne eivät kaipaile itse ketään tai miksi kukaan ei ole koskaan kaivannut heitä.

Vierailija
9045/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Olisiko missään, siis täällä netissä, mitään paikkaa, missä voisimme jutella ja sopia enemmän? Joku chat tai muu?

Rakas. Chatcrypt.com olisi ihan hyvä ja turvallinen paikka. Käyttäjänimi sinne voi olla meillä molemmilla mitä hyvänsä, mutta molempien pitäisi tietää ryhmän nimi ja salasana. Salasana varmistaa, ettei kukaan muu pääse sinne.

Tein sinne seuraavan ryhmän:

Minun sukunimeni muodossa:

Sukunimi

Käyttäjänimen voit itse valita.

Salasana: Sinun sukunimesi muodossa:Sukunimippkkvvppkkvv

Salasanassa ensimmäinen ppkkvv on päivämäärä, jolloin ensi kerran tapasimme ja toinen ppkkvv on päivämäärä, jolloin olemme viimeksi nähneet toisemme.

Kokeile, pääsetkö sisään.

Rakas. En muista tuota päivää jolloin ollaan viimeksi nähty. Eli ei tule mitään tuosta chatista ellet kerro mikä tuo päivä oli.

Vierailija
9046/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tuota päivää. 😌

Vierailija
9047/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostit taas tänään liian kivalta puhelimessa mies. Soittaisit mulle useammin, millä vaan, vaikka työasialla kuten tänään. Meidän puhelut kestää aina tasan saman, liian lyhyen ajan. Oletko huomannut? Ehkä mäkin joskus keksin syyn soittaa sulle, sun ääntä on niin mukava kuunnella. En vain uskalla jutella pidempään, vaikka voisin jatkaa vaikka kuinka kauan.

Vierailija
9048/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä olen alkanut muistelemaan sinua ****, johon olin ihastunut 13-vuotiaana tyttönä ja joka olit ihastunut minuun. Emme koskaan sen kummemmin tutustuneet, mutta mietin sinua. Sinulla oli jo silloin vakavia päihdeongelmia, siksi mietinkin miten elämäsi meni. Saitko koskaan ammatin, menitkö töihin. Varakkaan perheen poikana saatoit suhteilla saada jotain töitä? Ennen kaikkea mietin sitä, että oletkohan vielä elossa. Elit jo pikkupoikana aikuisten elämää veitsenterällä ja olit ulkonäkösi vuoksi suosittu tyttöjen keskuudessa. Olin sinulle ehkä vain yksi pikku ihastus muiden joukossa, enkä koskaan unohda sitä hassua lausetta, jonka kuulin sinun sanoneen minusta. Olit sanonut "Voi v***u sitä pentua" kun oli jo löytänyt uuden ihastuksen ja kuulit kiinnostuksestani. :p

Toivottavasti olet vielä elossa ja sinulla on ollut hyvä elämä. Ehkä sait elämäsi kuntoon ja sinulla on vaimo ja lapsia. Jäit minulle täydelliseksi mysteeriksi ja nyt kaikkien näiden vuosien jälkeen näin sinusta unen.

Vierailija
9049/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mitä sanoa. 😕

Vierailija
9050/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat minusta?

Vierailija
9051/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alkanut juomaan?

Vierailija
9052/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko, että pidän nyt taukoa? Olen todella väsynyt. 😔 

En tiedä yhtään mitä tässä tilanteessa voisi tehdä. Vai voiko mitään?

Vierailija
9053/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, etten osaa auttaa sinua ollenkaan.

Vierailija
9054/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä milloin nähdään seuraavan kerran. Toisaalta helpottavaa, ei tarvitse odottaa tiettyä päivää. Nähdään jos satutaan samaan paikkaan.

Näytit eilen ihan taydelliseltä. Yritän tallettaa sen tiukasti mieleeni, jotta voin palata siihen uudestaan. Teoriassa voitaisiin törmätä vaikka läheisellä lenkkipolulla.

Annan nyt itselleni luvan haaveilla ihan kaikesta. Elämä on lyhyt, hymyillään kun tavataan. Ja please, tuu mun uniin, niihin sellaisiin mitkä vielä aamulla hengästyttää..

Eikö sulla ole yhteystietoja? Miksi jättää kaikki mahdollinen ihana sattuman varaan? Eikö olisi ihanaa hengästyä yhdessä, vaikka lenkkipolulla ensin ja sitten jossain muualla?

Vierailija
9055/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava nähdä! ❤️❤️❤️

Vierailija
9056/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä näin unta jossa kaivattuni nuuhki salaa käytettyjä pikkareitani ja yllätin hänet itse teosta.:DDD

Vierailija
9057/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yönä näin unta jossa kaivattuni nuuhki salaa käytettyjä pikkareitani ja yllätin hänet itse teosta.:DDD

Voisin nuuhkia 😉

Vierailija
9058/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on varmasti parempi. En minä sinua koskaan unohda, mutta toivottavasti elämä normalisoituu, kun et sekoita enää päätäni. Välitän sinusta ihan liikaa ja se jääköön minun salaisuudekseni.

Vierailija
9059/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä milloin nähdään seuraavan kerran. Toisaalta helpottavaa, ei tarvitse odottaa tiettyä päivää. Nähdään jos satutaan samaan paikkaan.

Näytit eilen ihan taydelliseltä. Yritän tallettaa sen tiukasti mieleeni, jotta voin palata siihen uudestaan. Teoriassa voitaisiin törmätä vaikka läheisellä lenkkipolulla.

Annan nyt itselleni luvan haaveilla ihan kaikesta. Elämä on lyhyt, hymyillään kun tavataan. Ja please, tuu mun uniin, niihin sellaisiin mitkä vielä aamulla hengästyttää..

Eikö sulla ole yhteystietoja? Miksi jättää kaikki mahdollinen ihana sattuman varaan? Eikö olisi ihanaa hengästyä yhdessä, vaikka lenkkipolulla ensin ja sitten jossain muualla?

On mulla yhteystiedot, mutta en nyt varattuna voi toiselle varatulle alkaa mitään ehdottelemaan. Tämä on ainoa paikka missä voin mitään tunteistani kirjoittaa. Tunne on vielä 80% todennäköisyydellä yksipuolinen.

Vierailija
9060/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä oot? 

Ketju on lukittu.