Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
9001/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkunlainen henkinen romahtaminen johtuen liiasta ikävien asioiden kasaantumisesta. 

Milloin rohmahdus tuli? Ja millaisia ikäviä asioita siihen liittyy? 

Tiedänkö niistä jotain, siis liittyykö ne niihin, joista ollaan puhuttu?

Liian monenlaisia asioita. En ole ollut oma itseni pitkään aikaan.

Sekoitat minut ehkä johonkin toiseen, koska en ole puhunut niistä. 

Saako kysyä miten pitään aikaan? 🤔

Alkoi kevään aikana tai jo ennen sitä. 

Toiselle kommentoijalle tiedoksi, että en vastaile itselleni. Kunhan puran ajatuksiani, vaikka en tiedä, miksi teen sitä jatkuvasti kaipauspalstalla. 

Mitään toista kuin ylläpito täällä ei ole. Toi Kihis oli se, mistä jäi kiinni olevansa no. ylläpito trollaamassa. Sitä yritettiin joukolla saada estoon palstalla, mutta ei kun jatkui meno vaan. Sivussa sitten iski hommahomma palstalle ja naisviha (mistä Kihis tietty parodiaa, kateellinen nainen, jota ei kiinnosta seksi ja joka kuvittelee miehen itsestään pitävän ilman perusteita ja jutut tylsät _palstapersun naiskäsitys) 

Mä taas oon satavarma että tää ylläpitoa trollaamisesta syyttelevä "Columbo" on oikeasti ylläpito, joka näennäisesti syyttää ylläpitoa, jotta saa pidetyksi kaipausketjun jatkuvasti vauvapalstan suosituimpana ketjuna.

Vierailija
9002/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9003/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua rakkaani. Ilmoitathan minulle täällä milloin näemme. Rakkautemme kaava on seuraava: tiedät kuukaudenpäivän(1-31), jolloin näimme ensimmäisen kerran. Vähennä siitä kuukaudenpäivä, jolloin tulemme tapaamaan(1-31) ja ilmoita tuo luku. Toinen luku on tuo sama kuukaudenpäivä, jolloin tapasimme ensimmäisen kerran(1-31) miinus kellonaika(1-24), jolloin tulemme tapaamaan. Ja paikan voit mainita samassa viestissä. Ilmoitathan nämä kaksi lukua ja paikan. Oletuksena on, että tapaamme tässä kuussa.

Aika vaikean kautta pitää kyl sopia yx tapaaminen.....

Varattujen pitää olla varovaisia 👌

Onko sinulla jo joku.....?

Vierailija
9004/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasitko keväällä jonkun toisen? 

Vierailija
9005/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua rakkaani. Ilmoitathan minulle täällä milloin näemme. Rakkautemme kaava on seuraava: tiedät kuukaudenpäivän(1-31), jolloin näimme ensimmäisen kerran. Vähennä siitä kuukaudenpäivä, jolloin tulemme tapaamaan(1-31) ja ilmoita tuo luku. Toinen luku on tuo sama kuukaudenpäivä, jolloin tapasimme ensimmäisen kerran(1-31) miinus kellonaika(1-24), jolloin tulemme tapaamaan. Ja paikan voit mainita samassa viestissä. Ilmoitathan nämä kaksi lukua ja paikan. Oletuksena on, että tapaamme tässä kuussa.

Joo mitä tapahtu termille Stockan kellon alla?

Vierailija
9006/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkunlainen henkinen romahtaminen johtuen liiasta ikävien asioiden kasaantumisesta. 

Toiselle kommentoijalle tiedoksi, että en vastaile itselleni. Kunhan puran ajatuksiani, vaikka en tiedä, miksi teen sitä jatkuvasti kaipauspalstalla. 

Mitään toista kuin ylläpito täällä ei ole. Toi Kihis oli se, mistä jäi kiinni olevansa no. ylläpito trollaamassa. Sitä yritettiin joukolla saada estoon palstalla, mutta ei kun jatkui meno vaan. Sivussa sitten iski hommahomma palstalle ja naisviha (mistä Kihis tietty parodiaa, kateellinen nainen, jota ei kiinnosta seksi ja joka kuvittelee miehen itsestään pitävän ilman perusteita ja jutut tylsät _palstapersun naiskäsitys) 

Mä taas oon satavarma että tää ylläpitoa trollaamisesta syyttelevä "Columbo" on oikeasti ylläpito, joka näennäisesti syyttää ylläpitoa, jotta saa pidetyksi kaipausketjun jatkuvasti vauvapalstan suosituimpana ketjuna.

Oon miettinyt samaa. Ylläpito toisin sanoen syyttää itseään trollaamisesta, jotta mainostajat luulisivat jatkossakin, että vauvapalsta on mukamas Suomen suosituin keskustelupalsta ja kaipausketju Suomen suosituin kaipausketju. Näin meitä huijataan. Ei kukaan oikeasti kaipaa ketään.

Vierailija
9007/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä saat tollasesta kaivelemisesta? Onko oma elämäsi noin saa tanan köyhää, että anonyymin kirjoittelijan viesti jaksaa koukuttaa sut utsimaan ja kaivelemaan viesti viestin perään täällä joka päivä????? vai oletko tuo toinen ja vastailet itse itsellesi?

Nyt sinä törkyturpa välillä jo hiljaa ja menepäs miettimään sanojasi. "Mitä sä saat tollasesta kaivelemisesta" jne... Jos jollain on samankaltainen tilanne kuin tossa, niin yrittää kysellä tietty vihiä (sivusta), voi oikeesti luulla että teksti on kaivattunsa kirjoittama. Älyä jo olla hiljaa noiden kommenttiesi kanssa huooh.

Menikö tunteisiin? Sori siitä.

Vierailija
9008/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin, ajattelen häntä koko ajan. Näimme viimeeksi kesäkuun alussa. Hullua kaivata häntä jota ei edes juuri tunne. Liian hyvönnäköinen, liian seksikäs, liian kaikkea että uskaltaisin ottaa yhteyttä. Tai no, eihän minulla ole oikeastaan yhteystietojakaan. Joten omassa päässäni tätä käyn läpi toivoen, että hän tulisi tuolla kadulla vastaan. Voisin kapsahtaa syliin.

Vierailija
9009/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä saat tollasesta kaivelemisesta? Onko oma elämäsi noin saa tanan köyhää, että anonyymin kirjoittelijan viesti jaksaa koukuttaa sut utsimaan ja kaivelemaan viesti viestin perään täällä joka päivä????? vai oletko tuo toinen ja vastailet itse itsellesi?

Nyt sinä törkyturpa välillä jo hiljaa ja menepäs miettimään sanojasi. "Mitä sä saat tollasesta kaivelemisesta" jne... Jos jollain on samankaltainen tilanne kuin tossa, niin yrittää kysellä tietty vihiä (sivusta), voi oikeesti luulla että teksti on kaivattunsa kirjoittama. Älyä jo olla hiljaa noiden kommenttiesi kanssa huooh.

Menikö tunteisiin? Sori siitä.

Eihän nyt nuin vähästä vielä mihinkä tunteisiin mene, kunhan mä vaan kirjoitin sulle nuin <3

Vierailija
9010/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vai ei?

Vierailija
9011/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin, ajattelen häntä koko ajan. Näimme viimeeksi kesäkuun alussa. Hullua kaivata häntä jota ei edes juuri tunne. Liian hyvönnäköinen, liian seksikäs, liian kaikkea että uskaltaisin ottaa yhteyttä. Tai no, eihän minulla ole oikeastaan yhteystietojakaan. Joten omassa päässäni tätä käyn läpi toivoen, että hän tulisi tuolla kadulla vastaan. Voisin kapsahtaa syliin.

Onko sulla muita ihastuksia tai vielä joitain toisiakin vai vaan toi kesäkuun tapaus mielessä?

Vierailija
9012/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

D´: miksi näissä käy aina näin

Vierailija
9013/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä milloin nähdään seuraavan kerran. Toisaalta helpottavaa, ei tarvitse odottaa tiettyä päivää. Nähdään jos satutaan samaan paikkaan.

Näytit eilen ihan taydelliseltä. Yritän tallettaa sen tiukasti mieleeni, jotta voin palata siihen uudestaan. Teoriassa voitaisiin törmätä vaikka läheisellä lenkkipolulla.

Annan nyt itselleni luvan haaveilla ihan kaikesta. Elämä on lyhyt, hymyillään kun tavataan. Ja please, tuu mun uniin, niihin sellaisiin mitkä vielä aamulla hengästyttää..

Vierailija
9014/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lenkkeilet? 😉

Vierailija
9015/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla muita ihastuksia tai vielä joitain toisiakin vai vaan toi kesäkuun tapaus mielessä?

Ei mitään sellaista, joka saisi minut yhtä kuumaksi kuin tuo josta kerroin.

Vierailija
9016/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on villejä unia.... 😉

Vierailija
9017/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei väsyttää... 😴

Vierailija
9018/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattujen pitää olla varovaisia 👌

Entäa jos luvut menee miinuksen puolelle?

Vierailija
9019/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin piirtein kevään aikana... Mitä silloin tapahtui? 

En halua nyt puhua siitä enempää. En ole tavannut ketään kevään aikana, vaikka joku tuli näköjään vastaamaan puolestani. Lopetan vastaamisen tähän, koska ärsyttää joidenkin tyyli tulla vastaamaan toisten puolesta. Keksikää omat aiheenne, ettei tarvitse vastailla muiden nimissä. Olen avautunut aiheesta pitkin kesää, mutta taidan keksiä jonkun toisen paikan murheistani puhumiselle. 

Vierailija
9020/16650 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt samaa. Ylläpito toisin sanoen syyttää itseään trollaamisesta, jotta mainostajat luulisivat jatkossakin, että vauvapalsta on mukamas Suomen suosituin keskustelupalsta ja kaipausketju Suomen suosituin kaipausketju. Näin meitä huijataan. Ei kukaan oikeasti kaipaa ketään.

Öhm, miksi mainostajaan vetoaisi, että keskustelupaikka EI palvele aitoja, aikuisia ja lapsiperheellisiä kävijöitä, vaan kerää trolleja persumailemassa ja suoltamassa naisvihaa. Kuten sanottu, älä leiki fiksua kun et ole. Jokaisen mainostajan unelma, netissä roikkuva palstapersu (mitä sille myy? ja erityisesti, millä se maksaa????). 

Ketju on lukittu.