Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyörit taas alituiseen mielessäni, oletkohan siellä loppuelämäni vaikken sinua saakaan? En edes halua yrittää väkisin nitistää näitä ajatuksia ja tunteita, eihän se oikein aiemminkaan onnistunut. Ehkä sen sijaan harhautan mieltäni fantasioimalla vaihteeksi muista naisista.
Näin kirjoittaa mun miespuolinen vastine! Ootkohan oikeasti nainen joka täällä miehenä kirjoittaa!? Tai sitten mulla on vaan samanlainen miehinen ratkaisukeskeinen asenne avioliiton ulkopuoliseen ihastumiseen😬
Ihan mies olen, ja aviossa myöskin... jotain pitää tehdä, kun en voi jatkuvasti näissä päiväunissakaan elää. En kyllä toistaiseksi ole ollut kovin menestyksekäs tämän asian ratkomisessa. 😅
Sinä mies varmasti saisit minut ejakuloimaan. Kiihotun sinusta jo ajatuksen tasolla niin suunnattomasti. Olet varmasti hyvä naisellesi sängyssä. Kateellisena ajattelen häntä, joka saa sinua milloin haluaa. Kuitenkin toivon teille kaikkea hyvää ja nautinnollista kesää : )
Vierailija kirjoitti:
Sä et tainnut koskaan tykätä musta kunnolla. Taisin kuvitella ne merkit kiinnostuksesta, olit vain ystävällinen, kuten muillekin. Tai ehkä sä tiesit musta ja tunteistani, mutta olit imarreltu huomiosta?
Sussa oli ihastuneen energiaa, mutta se taisi johtua siitä toisesta?
Ei ihastuneen energia tule esiin muuta kuin sen seurassa johon on ihastunut.
Et kuvitellut mitään. Ehkä tiesin mutten ollut varma kiinnostuksesi laadusta. Ei ollut mitään toista kohdetta.
Tällaisen lämpimän ja aurinkoisen viikonlopun olisin niin mielelläni viettänyt sinun kanssasi. (miehelle)
💛 Hyvän huomenen halaus Ystävälleni 💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et tainnut koskaan tykätä musta kunnolla. Taisin kuvitella ne merkit kiinnostuksesta, olit vain ystävällinen, kuten muillekin. Tai ehkä sä tiesit musta ja tunteistani, mutta olit imarreltu huomiosta?
Sussa oli ihastuneen energiaa, mutta se taisi johtua siitä toisesta?Ei ihastuneen energia tule esiin muuta kuin sen seurassa johon on ihastunut.
Et kuvitellut mitään. Ehkä tiesin mutten ollut varma kiinnostuksesi laadusta. Ei ollut mitään toista kohdetta.
En ole tuo jolle vastasit, mutta tiedätkö tällä hetkellä tämän toisen tunteiden laadusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa oli ihastuneen energiaa, mutta se taisi johtua siitä toisesta?Ei ihastuneen energia tule esiin muuta kuin sen seurassa johon on ihastunut.
En ole tuo jolle vastasit, mutta tiedätkö tällä hetkellä tämän toisen tunteiden laadusta?
En ole varma siitä. Jossain vaiheessa luulin tietäväni ja sitten taas toisaalta ajattelen, että hän on päässyt yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole varma siitä. Jossain vaiheessa luulin tietäväni ja sitten taas toisaalta ajattelen, että hän on päässyt yli.
Oletko itse päässyt yli? Itse en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse päässyt yli? Itse en ole.
En valitettavasti ole. Haluaisin kyllä, mutta en pääse.
Näin ihanaa unta rakastelustamme. Tulit istumaan syliini ja suutelimme kiihkeästi monta pitkää suudelmaa. Muistan ajatelleeni unessa, että suuteleminen kanssasi tuntui aivan yhtä ihanalta kuin olin kuvitellutkin. Riisuit mekkosi ja uppouduimme toisiimme hellästi rakastellen. Näin unen tänä aamuna.
Sinussa on parasta loputon uteliaisuutesi maailmaa kohtaan, älysi, kiltteytesi, empaattisuutesi, reiluutesi, silmäsi, miehekkyytesi.... voisin jatkaa listaa loputtomiin..
Mistä pidät minussa?
Vierailija kirjoitti:
Näin ihanaa unta rakastelustamme. Tulit istumaan syliini ja suutelimme kiihkeästi monta pitkää suudelmaa. Muistan ajatelleeni unessa, että suuteleminen kanssasi tuntui aivan yhtä ihanalta kuin olin kuvitellutkin. Riisuit mekkosi ja uppouduimme toisiimme hellästi rakastellen. Näin unen tänä aamuna.
En tiedä tietenkään kuka olet, mutta minäkin ajattelin mun rakasta juuri tänä aamuna. Mietin millaista olisi herätä hänen vierestään ja millaista olisi rakastella hänen kanssaan.
Harmi, että tunnistit täältä vain pahat sanat, vaikka sanoin enemmän kauniita.
Tai enhän tiedä, ehkä tunnistit kauniitkin.
Tai sitten et mitään.
En vain tainnut sanoa sulle irl oikein mitään kaunista ja mukavaa, niin sellaisia juttuja ehkä vaikeampi nähdä itselleen.
Minun on sinua ikävä mies. Järki sanoo, että parempi olisi unohtaa sinut. Sydän on kuitenkin sitä mieltä, etten ole vielä valmis päästämään irti sinusta.
Kaipaan niin hymyäsi, kosketusta ihollani ja helliä suudelmiasi. Sait minut onnelliseksi monen surullisen vuoden jälkeen. Nyt tuntuu siltä, että itku pitkästä ilosta.
Sä vihaat mua. Mä en kuulu sun elämään.
Sä vihaat mua...
Vierailija kirjoitti:
Sussa oli ihastuneen energiaa, mutta se taisi johtua siitä toisesta?
En ollut imarreltu pikemminkin alussa ahdistunut huomiosta ja etenkin siitä havainnosta että tunne oli molemminpuolinen ja pitelemätön. En etsinyt enkä halunnut löytää mitään, silti se tapahtui. Yritin kaikkeni vastustaa sitä mutta se ei onnistunut kovin hyvin kuten tiedät.
Asian hyväksymisessä meni pitkään sen jälkeenkin ja se aiheutti sisäisiä ristiriitoja ja myös käytännön ongelmia sekä pahaa mieltä monelle.
Tämä oli kuitenkin kaunis ja ikimuistoinen pala elämää ja lopulta sen sielua repiviä pirstaleita. Selittämätön kohtaaminen, jonka toivoisin vielä jatkuvan muissa muodoissaan jos se vain olisi jotenkin mahdollista.
Mitään ei puoleltani ole muuta tehtävissä kuin anteeksipyyntö niitä ihmisiä kohtaan joita se satutti tai muuten häiritsi. Yritin kuitenkin tehdä oikein eri tavoin ja antaa tilaa päästämällä irti. Se oli äärimäisen raskasta ja repivää kaikkine juonteineen. Toivoisin siksi asioiden palanneen uomilleen, jotta voisin myös löytää itseni takaisin vihdoin. Osin olen jo löytänytkin, mutta mikälie johdatus tännekin veti kirjoittamaan.
Voikaa hyvin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa oli ihastuneen energiaa, mutta se taisi johtua siitä toisesta?En ollut imarreltu pikemminkin alussa ahdistunut huomiosta ja etenkin siitä havainnosta että tunne oli molemminpuolinen ja pitelemätön. En etsinyt enkä halunnut löytää mitään, silti se tapahtui. Yritin kaikkeni vastustaa sitä mutta se ei onnistunut kovin hyvin kuten tiedät.
Asian hyväksymisessä meni pitkään sen jälkeenkin ja se aiheutti sisäisiä ristiriitoja ja myös käytännön ongelmia sekä pahaa mieltä monelle.Tämä oli kuitenkin kaunis ja ikimuistoinen pala elämää ja lopulta sen sielua repiviä pirstaleita. Selittämätön kohtaaminen, jonka toivoisin vielä jatkuvan muissa muodoissaan jos se vain olisi jotenkin mahdollista.
Mitään ei puoleltani ole muuta tehtävissä kuin anteeksipyyntö niitä ihmisiä kohtaan joita se satutti tai muuten häiritsi. Yritin kuitenkin tehdä oikein eri tavoin ja antaa tilaa päästämällä irti. Se oli äärimäisen raskasta ja repivää kaikkine juonteineen. Toivoisin siksi asioiden palanneen uomilleen, jotta voisin myös löytää itseni takaisin vihdoin. Osin olen jo löytänytkin, mutta mikälie johdatus tännekin veti kirjoittamaan.
Voikaa hyvin
Vastasin tähän siitäkin huolimatta vaikka alkuperäinen ei liene minua koskenut lainkaan. Ei ollut ketään toista enkä edelleenkään etsi. Maailma on edelleenkin enimmäkseen hyvä paikka elää.
Halusin vain tiedoksi saattaa kuitenkin
Miehelle vai naiselle?