Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua. Haluaisin rakastella koko yön kanssasi. Hyvää yötä.
Hyvää yötä kulta. En mä ihan koko yötä jaksa, pitää nukkua välillä.
Ystäväni: koitetaan kumpikin nukkua yöllä. Se tekee ihmeitä keholle ja mielelle. ✨
Vierailija kirjoitti:
Joku pysyvä alavireisyys tästä jäi. En oikein enää mistään tunne sellaista kuplivaa iloa. Miksi sun piti tuupata itsesi mun tietoisuuteen.
No miksi sun piti. Koko elämä valuu tätä vatvoessa.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali vaalealle vihersilmäkaunottarelle 30km ja kahden kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla kirjaimella. Ikävä.
Kiitos viesteistä ja nähdään taas! Koitetaan nukkua. <3
Hyvää yötä ja kesää sinä rakas haaveideni mies!
Nukahtamiseen auttaa, jos käsittelee ahdistusta ja huolia aiheuttavia asioita. <3 Kirjoitin toiselle palstalle jotain mind mapista, muistatko? Auttaisiko se sinua?
Olenko mä sun mielestä jotenkin liian kärkäs?
Heidi, Heidimpi, Heidein <3
Ah.
Ahistava paikka. Onneks on olemassa toinen, nimeltään maailma. Hyvää yötä kakofonia ja harhaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä sun mielestä jotenkin liian kärkäs?
Et!
Jutellaan aamulla. Nyt krooh pyyh! <3 <3 <3
Musta tuntuu, ettet aina saa kiinni siitä, mitä yritän sinulle kertoa. Jotenkin mä yritän muodostaa ajatuksistani kokonaisuuden, mutta punainen lanka tuntuu aina katoavan. Tunnut vain tärkeältä ja rakkaalta ihmiseltä, jonka kanssa haluaisin edelleen tutustua.
Mulla on sellainen tunne kuin pallo olisi minulla, mikä on ihan ymmärrettävää, koska minusta ei aina ota tolkkua. Olen tullut siihen lopputulokseen, että minun on uskallettava laittaa viesti. Jos sä satut tunnistamaan itsesi/käyt täällä voisit vähän auttaa. Kuinka monta kirjainta on yhteensä, kun lasket etu ja sukunimesi yhteen. Tai anna edes joku vinkki. No tiedän on aika tyhmää ja pelkurimaista kalastella täältä varmistuksia, mutta ihan sama… Lähetän viestin joka tapauksessa. Halusit sitä tai et :). Viesti on miehelle, jonka nimi alkaa O-kirjaimella ja jonka tapasin syksyllä.
T: J
Hyvää yötä rakkaalleni. Kunpa voisin kietoa sinut syliini ja silitellä uneen. Nuku hyvin.
Joo, laita viesti ihan milloin vaan! 😍
Niin on, toivottavasti osaa arvostaa ja kohdella paremmin kuin aikaisempia.