Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J, et saisi liikuskella liian seksikkäänä tuolla. Saat tällaisen pienen maalaistyttelin pään ihan sekaisin. Hurja ikävä taas päällä.
Monta kirjainta J:n etunimessä on?
4 kirjainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakas. Rakastan sinua niin paljon enkä haluaisi olla sinusta erossa.
Auts, kipua
Miksi sinuun sattuu?
Tämä sinusta erossa oleminen vain lisää mun kaipuuta ja ikävää.
En ymmärrä miksi tämä on niin vaikeaa. Voisin ihan pokkana lähestyä jotain täysin tuntematonta naista vaikka parkkipaikalla, mutta kun on jotain tunteita pelissä niin jähmetyn kuin peura ajovaloissa.
viikonloppu, oot sä viel tääl? et harmi kummiski, ku olisha se kivaa ja näin, mut mul oli vähä toinen ajatus aluks, mut helnou täs mitää hämminkii o. hikoillaan ku tavataan, eiku...
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sinua! Käyn täällä huutelemassa perääsi nainen. Olen varattu mutta uneksin intohimoisesti sinusta. Olet varattu myös. Miehesi on komeampi ja tasokkaampi kuin itse olen joten et edes huomaa minua. Rakastat vain miestäsi. Teidän kuvia kun katselen niistä välittyy rakkaus, vauraus ja sitoutuminen. Oma suhteeni on huono johtuen minun viettämästä ajasta koneella. Se on elämäni, pääsy ulos, nähdä ja kokea edes jotain.
Onneksi voin ikävöidä ja haluta sinua salaa. Ulvoa tuskaani yöhön, katsella kuviasi ja runkata.
Tää oli rehellistä tekstiä, ja varsinkin toi loppuhuipennus oli hieno. Naiset palkitsee ”yllättäen” alapeukuilla.
Mies sanoi minua tyhmäksi kuin saapas. Olen kuulemma idiootti mutta hyvä perse pelastaa, mutta ei sekään enää kauaa kun olen kohta kuulemma liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi minua tyhmäksi kuin saapas. Olen kuulemma idiootti mutta hyvä perse pelastaa, mutta ei sekään enää kauaa kun olen kohta kuulemma liian vanha.
Näin miehenä tiedän, että se on helpoin loukkaus kauniille naiselle. En ole koskaan kyllä itse käyttänyt, mutta keittiöpsykologina voin ajatella kuinka paljon nainen käyttäisi energiaa oman älykkyytensä analysoimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä tiedän, että se on helpoin loukkaus kauniille naiselle. En ole koskaan kyllä itse käyttänyt, mutta keittiöpsykologina voin ajatella kuinka paljon nainen käyttäisi energiaa oman älykkyytensä analysoimiseen.
Jaha, katkeraa ulia taas närästää! Eikö kukaan käy palstalla, vaikka kuinka keksii hyvin ( älykkäitä ) viestipohjia?
Manipulatiivinen kuspää se siinä!
Voisin halata sinua niin pitkään. Sitä ei vaan haluaisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä oli terveisesi kaipaamallesi henkilölle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaha, katkeraa ulia taas närästää! Eikö kukaan käy palstalla, vaikka kuinka keksii hyvin ( älykkäitä ) viestipohjia?
Manipulatiivinen kuspää se siinä!
En tiedä miksi lainasit viestiäni. Nyt joudun toteamaan, että tarvitsisin ainakin pullollisen vodkaa, että ymmärtäisin jotain tosta sun viestistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä vähenee, kun ei näe. Niin se vaan on, vaikken meinannut uskoa. Blessed be.
Totta. May the Lord open!
Eläimellistä menoa tänään. Miten sinulla?
Täällä podetaan eläimellistä ikävää 😜
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella oletatte, että kaivattunne pyörii nimenomaan täällä eikä esimerkiksi suomi24:lla? Vai ikävöittekö te varmuuden vuoksi monessa eri paikkaa? Itse ajauduin vain ja ainoastaan tänne, koska sekä minulla että hänellä on lapsi(a).
Minusta tuntuu, että kenenkään kaivattu ei oikeasti pyöri täällä vastailemassa oikean kaipaajansa juttuihin. Kunhan pälistään. Ainakaan minun kaivattuni ei edes tiedä koko vauva.fi:stä saati pyöri tässä ketjussa etsimässä viestejäni ja vastailemassa niihin :D ja silti mulle joku aina vastaa :D Kirjoitustyylistä jo tietää, ettei se ole hän. Mutta onhan se jotenkin suloista, koska varmasti se antaa toivoa ja piristystä elämään.
Ei mullakaan.