Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
4801/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko mies mielestäsi tätä tunnetta välillämme kutsua rakkaudeksi? Minulla on sinua koko ajan ikävä.

Ajattelen usein, mitä sinulle sanoisin eri tilanteissa ja mietin, mitä vastaisit.

Aika näyttää, mikä on kohtalomme. Minullakin on ikävä.

Vierailija
4802/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin vihaan sua mutta vain siksi, ettet lämpene mulle.

Jos olet hän niin mieti vähän MIKSI en....

No nyt mä mietin oikein kovasti. 🤔

Ja vielä. 🤔

Ei tullut mitään mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4803/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

R mies <3

Vierailija
4804/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan nyt. Mullakin E, joka pisti mut solmuun. t. konsonantti

Vierailija
4805/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Nyt saakeli....

T. Ollin kaipaaja

Vierailija
4806/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuten voitte päätellä ihastuksenne FB-profiilikuvasta/-kuvista?

Oma ihastukseni on urheilullinen ja hyväntuulinen nainen.

Vierailija
4807/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avokonttoreiden kummallinen maailma. Kuuntelet viikosta toiseen, kuinka nainen selittää itsestään ja elämästään eräälle toiselle. Kuulet tahtomattasikin kaiken ja ihastut. Hän muuttuu päivä päivältä tutummaksi sinulle. Tajuat, että teissä on todella paljon samaa.

Ja et kuitenkaan ole hänelle muuta kuin moi moi -mies. Nimesi hän sentään muistaa, mutta ei tiedä sinusta mitään, sillä et uskalla rupatella hänen kanssaan.

Rupatteleeko hän mies- vai naispuoliselle työkaverille?

Itsellä se tilanne, että naiskollega kietonut mieskollegan pauloihinsa ja minä joudun kuuntelemaan aamusta iltaan kaiken, jollen sitten laita luureja päähän.

Ihan naisten kesken juttelevat. Siksi varmaan kuulenkin niin intiimejä yksityiskohtia hänestä.

Vierailija
4808/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mies menossa nyt jotenkin vaikea aika elämässä? Olen jostain syystä huolissani sinusta.

Vierailija
4809/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni ei ole Facebookissa.  Siellä olisi jotenkin helppo ottaa yhteyttä häneen, kun ei muuten uskalla. Joten jos luet tämän, niin liittyisitkö Facebookiin esim. tänään? :D 

Vierailija
4810/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mies menossa nyt jotenkin vaikea aika elämässä? Olen jostain syystä huolissani sinusta.

Kerro lisää sinun ja tämän miehen suhteesta.

Vierailija
4811/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni ei ole Facebookissa.  Siellä olisi jotenkin helppo ottaa yhteyttä häneen, kun ei muuten uskalla. Joten jos luet tämän, niin liittyisitkö Facebookiin esim. tänään? :D 

En. Sori.

Vierailija
4812/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo laittaa viestiä yhteen julkaisuusi instassa mutta sit tuli mieleen vaan semmonen et salee mietit sit et mitä toiki laittaa viestiä ja jätät vastaamatta. Tuli niin vahvana toi olo et jätin välistä tälläkin kertaa.

Vierailija
4813/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on ollut tänään vähän haikea. Tuntuu ettei enää saada sun kanssa tilaisuutta olla lähekkäin ja kokea niitä taianomaisia hetkiä. Ikävä sua silti aina ja koko ajan etkä koskaan lähde mun mielestä pois. 

Vierailija
4814/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä juuri minulle?

Vierailija
4815/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä juuri minulle?

Kerro jotain tunnistetta, niin asia selviää.

Vierailija
4816/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida käydä täällä, kun olet lomalla. Hyvä niin. Olisihan se aika huolestuttavaa, kun olet kuitenkin perheellinen.

Vierailija
4817/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En liity. Tule vaan rohkeasti juttelemaan irlissä.

Vierailija
4818/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut meistä erilaisia juttuja tässä lomaillessani. Lopulta aika arkisia tekemisiä, mitkä saisivat sinun kanssasi uuden ulottuvuuden. Minun on ikävä sinua, haluaisin sinut edes viereeni, kaipaan sinun juttujasi. Lomaillessa on aikaa...ajatella sinua. Mietin etukäteen toisiko loma unohduksen, mutta ei näytä siltä.

Vierailija
4819/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Sori.

Toisin sanoen haluaisit vain päästä stalkkaamaan kaverilistat, tykkäämiset ym jutut.

Vierailija
4820/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida käydä täällä, kun olet lomalla. Hyvä niin. Olisihan se aika huolestuttavaa, kun olet kuitenkin perheellinen.

Kerrotko, miten lomalla oleminen tai perheellisyys liittyy nettipalstan lukemiseen tai sinne kirjoittamiseen?

Ketju on lukittu.