Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen. Kohta alkaa Kroatia-Tanska. En tiedä, kumpaa kannatat tai kiinnostaako sinua yhtään, etenkin kun olet lomalla. Itse toivon Kroatian menevän jatkoon.
Minäkin kannatan Kroatiaa. Mikä maa on suosikkisi voittamaan mestaruuden?
Ranska tai Belgia
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan pakko katsoa sitä jalka palloa?
Jalka palloa?????? Mitä se on?
Jalkapallolle oma ketju, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään syrjäsilmällä. Haluatko kertoa jotain? Nyt olisi hyvä sauma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen. Kohta alkaa Kroatia-Tanska. En tiedä, kumpaa kannatat tai kiinnostaako sinua yhtään, etenkin kun olet lomalla. Itse toivon Kroatian menevän jatkoon.
Uruguay. Kroatia ja Belgia myös kovia. Kunhan vaan aktiivista hyökkäyspeliä pelaava joukkue vie voiton. En kestä esim. Venäjän ”taktiikkaa”. Ketä sinä mies kannatat?
Puhutko irl paljon futiksesta? Itse en ole valitettavasti päässyt puhumaan tästä aiheesta erään irl-söpöläisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähintään syrjäsilmällä. Haluatko kertoa jotain? Nyt olisi hyvä sauma.
Sellaista että ikävä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uruguay. Kroatia ja Belgia myös kovia. Kunhan vaan aktiivista hyökkäyspeliä pelaava joukkue vie voiton. En kestä esim. Venäjän ”taktiikkaa”. Ketä sinä mies kannatat?
Puhutko irl paljon futiksesta? Itse en ole valitettavasti päässyt puhumaan tästä aiheesta erään irl-söpöläisen kanssa.
Itsekään en ole hänen (miehen) kanssaan jutellut aiheesta.
Välillä herään todellisuuteen, että käytit mua vaan hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalka palloa?????? Mitä se on?
No entä sana jalkapallo? Jalassa pallo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä harmi. Oletteko kuitenkin ehtineet jutella jostain muusta? Jos olette, niin oletteko pysytelleet small talkin tasolla vai käyneet syvemmälläkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä harmi. Oletteko kuitenkin ehtineet jutella jostain muusta? Jos olette, niin oletteko pysytelleet small talkin tasolla vai käyneet syvemmälläkin?
Syvällisiä on puhuttu. Tykätään toisistamme kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Välillä herään todellisuuteen, että käytit mua vaan hyväksi.
Oon sun kohtalontoveri. Mun ihastus alkoi ilmeisesti näytellä ihastunutta, kun huomasi mun olevan kiinnostunut ja sitten nautti huomiosta ja naureskeli kavereidensa kanssa kun ihastuin pahemmin. Edelleenkin sen on vaikea pitää pokkaa nähdessään minut.
Ihan jäätävä ikävä. Pahoin pelkään ettei ehditä nähdä, saati rupatella ennen lähtöäsi.
Edelleen toivon syvästi sen päivän koittavan, kun saadaan puhua mitä tapahtui. Mä tiedän vaan että rakastuin pahasti ja se vain sotki kaiken😔
Toivon sulle (teille) vain ja ainoastaan kaikkea hyvää ja kaunista.
Ja että pääsisin ajelulle joskus😉
Hyvän yön toivotus, suukko & hali ihanalle vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä pitkähkön välimatkan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä on yhtä monta kirjainta ja tavua. Ajattelen sinua. Gute Nacht.
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun on tullut tänä kesänä ihan älyttömästi pahansuopia ihmisiä. Koko ketju on pilalla. Nykyään tää ketju on ihan jotain muuta kuin pari kolme vuotta sitten.
Voi olla. Tämä ketju on vähän kuin epävakaa ihminen, koskaan ei tiedä, millä tuulella täällä ollaan. Toisaalta voi olla myös, että olet ollut täällä jo niin kauan, että kaikki maistuu siksikin jo vähän happamalta.
Kaipaan sinua, sinä olet ihana. Siksi minulla on paha mieli siitä, että riitelimme ja taisin suututtaa sinut, vaikka olinkin oikeassa ja haluan sinulle hyvää. Sinun pitäisi kuunnella minua oikeasti ja ehkä jopa ottaa avoin mieli sen suhteen, että olin oikeassa. Nuoruus on ehdotonta, tiedän sen, mutta minä en haluaisi sinun loukkaavan itseäsi.
Missä oot? Vai onko sua ollenkaan? Kuinka kauan mun täytyy vielä odottaa, että kohtaan jonkun, jonka kanssa oltaisiin toisillemme sopivia? Kaipaan sua, kuka lienetkään.
Vajaa pari kuukautta ja tulee kuluneeksi kolme vuotta siitä kun ensi kerran kohdattiin. En olisi ikinä uskonut mitä tuleman piti ja kuinka tärkeä ihminen susta mulle tulikaan, vaikka emme edes ikinä halanneet. Nyt on jo aikaa kulunut kun viimeeksi tavattiin, eikä näköpiirissä ole mitään kohtaamista, sattumakin olisi hyvin epätodennäköistä. Aika hoitanee loput. Tunteet viilenee ja muistot haalenee. Silti tulet aina olemaan minulle se ainoa, joka on saanut mun sydämen villisti sykkimään rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Missä oot? Vai onko sua ollenkaan? Kuinka kauan mun täytyy vielä odottaa, että kohtaan jonkun, jonka kanssa oltaisiin toisillemme sopivia? Kaipaan sua, kuka lienetkään.
Kdehtiix m-ode ja mammat sua?