Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Joka ilta sama juttu, ei mitään mulle. Ikävä on niin kova ja mikään ei auta, ei pyyntökään. Joka ilta pettymys, maanantai ei mitään, tiistai ei mitään, keskiviikko torstai ei mittään, koko viikko ei mitään, kesäkuu ei mitään. Usko nyt jo, en mä sua vihaa, päinvastoin.
Nuku hyvin rakkaani. Minun sydämeni sykkii sinulle. Olet niin suudeltavan ihana. Olisitpa vieressäsi, niin suutelisin sinua intohimoisemmin kuin kukaan koskaan. Hyvää yötä. Kaipaan katsettasi.
Hyvää yötä mies. Ihan jäätävä ikävä sinua. Tiedäthän, kuinka paljon sinusta tykkään.
Olisitpa täällä, kanssani kultaisten pilvien alla
Ei enää KOSKAAN näin pitkää aikaa näkemättä.
Hyvää yötä ja lempeitä unia, sweetheart. Olet suloinen.
Hyvää yötä, rakas. Lempeitä unia sinulle. Ikävöin sinua.
Lähden vielä käymään ulkona. Olisipa romanttista mennä yhdessä nauttimaan kesäyöstä ja kävellä rannalla hiljaisuudessa.
Halauksia.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kauan olette nyt olleet näkemättä?
Olli ❤️
Nähdäänkö vihdoinkin tällä viikolla?
T. Ollin kaipaaja
Radiosta tuli Anssi Kelan kappale. Siinä laulettiin syksyn odottamisesta ja viikkojen laskemisesta, että kaivattu henkilö tulee takaisin. Tuli ihan oma kaivattuni mieleen. Paitsi että en tiedä, näenkö häntä enää syksyllä. Luultavasti en, mutta on ehkä olemassa pieni mahdollisuus. Tämä kesätauko näkemisessämme on ollut aivan liian pitkä. Tilannetta pahentaa pelko ja huoli mahdollisuudesta, että emme enää näe. Tämä on ihan kamalaa. En halua enää ikinä näin pitkiä taukoja. Ikävä on suuren suuri.
Vierailija kirjoitti:
Radiosta tuli Anssi Kelan kappale. Siinä laulettiin syksyn odottamisesta ja viikkojen laskemisesta, että kaivattu henkilö tulee takaisin. Tuli ihan oma kaivattuni mieleen. Paitsi että en tiedä, näenkö häntä enää syksyllä. Luultavasti en, mutta on ehkä olemassa pieni mahdollisuus. Tämä kesätauko näkemisessämme on ollut aivan liian pitkä. Tilannetta pahentaa pelko ja huoli mahdollisuudesta, että emme enää näe. Tämä on ihan kamalaa. En halua enää ikinä näin pitkiä taukoja. Ikävä on suuren suuri.
Tiedät sä kaipaako hän sinua?
Vierailija kirjoitti:
Välttelijälle 🖕🏻
Miks sä et ota itse yhteyttä? Vai onko hänen vuoronsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelijälle 🖕🏻
Ehkä välttelee aiheesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttelijälle 🖕🏻
Ehkä välttelee aiheesta!
Mitä tapahtui? Mokasiko hän?
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas.