Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
3641/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Avohoitopotilaat 😀😁😂

Kaivataanko taas tänäänkin, vähän lisää elämänsuolaa elämään kaipaamalla. 😂

Vierailija
3642/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin miksi tänne vielä sulle kirjoitan, enkö osaisi jo lopettaa? Ehkä toivoisin sun mulle joskus vastaavan, jotta tietäisin sunkin mua kaipaavan.

Mulle tää palsta on ollut paikka jonne purkaa mun tunteita sua kohtaan, joihin en koskaan saanut kokea vastavuoroisuutta. En ole enää lainkaan surullinen, vain edelleen kaipaan sua. Sä jätit muhun lähtemättömän vaikutuksen kauneudellasi, älykkyydellääsi ja sillä jollain määrittelemättömällä joka sai mut tuntemaan löytäneeni ihmisen, joka ymmärtäisi täysin kuka minä olen, ensimmäisen kerran elämässäni.

Siksi vielä kirjoitan tälle hullulle palstalle.

Miten sulle voisi täällä vastata jos et anna mitään tunnisteita? Kuka vaan voisi nyt vastata että on tunteita sua kohtaan, kenet heistä sitten osaat valita? Kerro lisäksi että mitä se muuttaisi jos kuulisit että hän kaipaa sinua?

Mä tunnistin tunteen olleen niin voimakkaan, ettei sellainen voi syntyä tyhjiössä, joten tiedän hänen tunteneen vahvasti myös minua kohtaan. Tällä palstalla ei ole väliä sinänsä, mulla ei vaan ole enää keinoja häneen lähestyä. Oma tilanteenikin on mahdoton. Varmaan siksi kaikki jäi. Ei se kuitenkaan tätä helpommaksi tee, päinvastoin.

Siis jos olet varma, että tunne oli molemminpuoleinen, niin mikä ihme teitä sitten esti saamasta toisianne? Vai halutko sittenkin vain riutua jossakin melodramaattisessa menetetyn rakkauden ideassa, jota et edes halunnut koskaan muuttaa oikeaksi suhteeksi? Fantasiahan on aina tosielämää parempaa.

Niin, aloittaja halusi vain saada tietää että onko tuo toinen tuntenut samoin häntä kohtaan. Ja se siitä sitten. Miksi kukaan sinkku haluaisi tunnustaa tunteitaan mieheen joka on tahollaan varattu, omien sanojensa mukaan tilanteensa on mahdoton, joten hänellä ei ole edes mitään mielenkiintoa mihinkään enempään. 

Eli kysyn vaan, miksi hänelle on niin tärkeä tietää mitä toinen tuntee?

Entä jos tilanne onkin sellainen (ei välttämättä teidän tapauksessa mutta joissakin) että tilanne on siksi mahdoton koska toinen on varattu eikä halua kajota varattuun ja se tekee tilanteesta mahdottoman, vaikka olisikin kiinnostunut. Ei ehkä aina kannata liian suoraa tulkintaa tehdä. Sanoiko hän itse että ei ole mielenkiintoa enempään? (sivusta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3643/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta Avohoitopotilaat 😀😁😂

Kaivataanko taas tänäänkin, vähän lisää elämänsuolaa elämään kaipaamalla. 😂

Olis nyt kannattanu jättää edes noi avoihoitopotilaan käyntikortit tästä viestistä.

Vierailija
3644/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miksi tänne vielä sulle kirjoitan, enkö osaisi jo lopettaa? Ehkä toivoisin sun mulle joskus vastaavan, jotta tietäisin sunkin mua kaipaavan.

Mulle tää palsta on ollut paikka jonne purkaa mun tunteita sua kohtaan, joihin en koskaan saanut kokea vastavuoroisuutta. En ole enää lainkaan surullinen, vain edelleen kaipaan sua. Sä jätit muhun lähtemättömän vaikutuksen kauneudellasi, älykkyydellääsi ja sillä jollain määrittelemättömällä joka sai mut tuntemaan löytäneeni ihmisen, joka ymmärtäisi täysin kuka minä olen, ensimmäisen kerran elämässäni.

Kaipaan sua edelleen mutta ymmärrän että tilanne on mahdoton. 

3645/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ikävä sua äiti. Haluun että tiedät että oot edelleen maailman paras äiti, ja sun ei tarvi olla pahoillas mistään! lähdit aikaisemmin ku olisin ikinä uskonut, enkä ollut varautunut, etkä varmaan sinäkään. Haluun että tiedät että ei mene päivääkään ilman että katselen kuvia susta ja meistä, ja ajattelen sua joka ilta ennen kun menen nukkumaan. Vaikka et ehkä olekaan enää läsnä täällä, oot mulle silti rakkain ja tärkein ihminen koko maailmassa, ja kukaan ei voi sua ikinä korvata. En ikinä halua unohtaa meiän yhteisiä muistoja, vitsejä, sun ääntä tai mitään muuta susta! Tehtiin susta valokuvakirja iskälle, johon kirjoitettiin kivoja muistoja ja laitettiin kuvia susta ja meistä. Toivon että tykkäät siitä. Toivon että sulla on nyt parempi olla, välillä toivon että sä olisit täällä meidän kanssa, jotta voisin halata sua vielä viimeisen kerran. Mutta en haluu että kärsit enää. Mä rakastan sua yli kaiken ja toivon että sä tiedät sen! Rakastan sua❤️ mulla on niin ikävä

Vierailija
3646/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

01mimma kirjoitti:

Mulla on niin ikävä sua äiti. Haluun että tiedät että oot edelleen maailman paras äiti, ja sun ei tarvi olla pahoillas mistään! lähdit aikaisemmin ku olisin ikinä uskonut, enkä ollut varautunut, etkä varmaan sinäkään. Haluun että tiedät että ei mene päivääkään ilman että katselen kuvia susta ja meistä, ja ajattelen sua joka ilta ennen kun menen nukkumaan. Vaikka et ehkä olekaan enää läsnä täällä, oot mulle silti rakkain ja tärkein ihminen koko maailmassa, ja kukaan ei voi sua ikinä korvata. En ikinä halua unohtaa meiän yhteisiä muistoja, vitsejä, sun ääntä tai mitään muuta susta! Tehtiin susta valokuvakirja iskälle, johon kirjoitettiin kivoja muistoja ja laitettiin kuvia susta ja meistä. Toivon että tykkäät siitä. Toivon että sulla on nyt parempi olla, välillä toivon että sä olisit täällä meidän kanssa, jotta voisin halata sua vielä viimeisen kerran. Mutta en haluu että kärsit enää. Mä rakastan sua yli kaiken ja toivon että sä tiedät sen! Rakastan sua❤️ mulla on niin ikävä

Kauniisti kirjoitat ja ajattelet <3 Muista, että joka kerran, kun olet kompastua, joku tarttuu sua käsipuolesta. Se on äitisi, joka edelleen huolehtii sinusta.

Vierailija
3647/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sua edelleen mutta ymmärrän että tilanne on mahdoton. 

Pelkkiä alapeukkuja? Olisiko pitänyt vastata että ei kaipaa?

Vierailija
3648/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeinta on päästää irti, antaa vaan olla ja unohtaa. Ei mene päivääkään, etten miettisi sinua. Ja ajatella, siitä on jo niin kauan kun viimeksi juttelimme. Kurjinta on, etten jälkeesi ole tuntenut ketään kohtaan mitään sellaista. Miten edes voisin? Sinun takiasi olen yksin nyt. Enkä edes tiedä, kuvittelinko vain kaiken. Mutta katseesi, hymysi ja tuoksusi pysyvät mielessäni. Kukaan muu ei minua niin ole katsonut. Kiitos edes siitä, rakas <3

Vierailija
3649/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Haluaisin vain, että me vielä nähtäisiin, ruskeasilmäinen mies.

Vierailija
3650/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sulle voisi täällä vastata jos et anna mitään tunnisteita? Kuka vaan voisi nyt vastata että on tunteita sua kohtaan, kenet heistä sitten osaat valita? Kerro lisäksi että mitä se muuttaisi jos kuulisit että hän kaipaa sinua?

Mä tunnistin tunteen olleen niin voimakkaan, ettei sellainen voi syntyä tyhjiössä, joten tiedän hänen tunteneen vahvasti myös minua kohtaan. Tällä palstalla ei ole väliä sinänsä, mulla ei vaan ole enää keinoja häneen lähestyä. Oma tilanteenikin on mahdoton. Varmaan siksi kaikki jäi. Ei se kuitenkaan tätä helpommaksi tee, päinvastoin.

Siis jos olet varma, että tunne oli molemminpuoleinen, niin mikä ihme teitä sitten esti saamasta toisianne? Vai halutko sittenkin vain riutua jossakin melodramaattisessa menetetyn rakkauden ideassa, jota et edes halunnut koskaan muuttaa oikeaksi suhteeksi? Fantasiahan on aina tosielämää parempaa.

Monesti turvallisempaa on jäädä siihen vanhaan suhteeseen vaikka se olisikin vähän niin ja näin kuin hypätä täysin tuntemattomaan. Se on sitten kokonaan toinen juttu, kuinka reilua tällainen on puolisoa kohtaan...Haaveilla koko ajan jostain toisesta, kenties paremmasta...

Vierailija
3651/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeinta on päästää irti, antaa vaan olla ja unohtaa. Ei mene päivääkään, etten miettisi sinua. Ja ajatella, siitä on jo niin kauan kun viimeksi juttelimme. Kurjinta on, etten jälkeesi ole tuntenut ketään kohtaan mitään sellaista. Miten edes voisin? Sinun takiasi olen yksin nyt. Enkä edes tiedä, kuvittelinko vain kaiken. Mutta katseesi, hymysi ja tuoksusi pysyvät mielessäni. Kukaan muu ei minua niin ole katsonut. Kiitos edes siitä, rakas <3

Sinun takiasi olen yksin nyt.  :´(

Vierailija
3652/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ja haluan sua, rakas.

Vierailija
3653/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on valtavan ikävä! Liian kova ikävä sun luokse. Kohta tulen ja suutelen sinua koko kaipauksen voimalla.

Mun ikävä on niin kaunis,

kun sillä on kasvot sun

On tunne niin kaunis,

Siihen tarraudun.

Kun hetkeksi silmät suljen

Ja syliini saan taas sun.

Kotia kohti kuljen.

Kotini oot sä mun.

(Kaunis ikävä-laulu ei ole hyvä, sanat kertovat kaipauksestani)

Vierailija
3654/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aloittaja halusi vain saada tietää että onko tuo toinen tuntenut samoin häntä kohtaan. Ja se siitä sitten. Miksi kukaan sinkku haluaisi tunnustaa tunteitaan mieheen joka on tahollaan varattu, omien sanojensa mukaan tilanteensa on mahdoton, joten hänellä ei ole edes mitään mielenkiintoa mihinkään enempään. 

Eli kysyn vaan, miksi hänelle on niin tärkeä tietää mitä toinen tuntee?

Ai siis hän on varattu? Missä niin luki?

Vierailija
3655/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun palvoma nainen seurustelee toisen miehen kanssa. Koita jo hellittää.

En ole tuon viestin kirjoittaja, mutta kyllä mua naurattaa nämä jotka luulevat tunnistavansa jotain kirjoittajia. Varmaan satoja samoja samanlaisia tilanteita käynnissä tässäkin maassa ja ilman tunnisteita kuitenkin haluat väkisin tunnistaa joksikin?

Itselläkin oli yksi tilanne, jonka sain selvitetyksi. Viikkoa myöhemmin luin kuinka joku kyseli joltain toiselta "etsitkö sinä sitä X". Olikohan joku joka olisi halunnut olla se kaivattu, vaikka valitettavasti ei ollut muuta kuin omissa mielikuvissaan?

Jos se oli kysymys henkilöstä, jonka nimi oli hukassa, niin kysyjä olin minä, enkä todellakaan kuvitellut olevani kaipauksen kohteena. Kunhan vaan osallistuin ketjuun sivusta, kun joidenkin tarinat jäävät mieleen ja niihin toivoo jonkun closuren.

Kiva, että mietit heti ivallisesti. Onnea sun kaipaukselles.

Ja mikähän antaa sinulle oikeuden alkaa manipuloida toisten tunteita tällä tavalla? Et voi tietää kenenkään tilannetta, ne ovat aina yksilöllisiä. Oletan sinunkin jotain ikävöivän, et kai muuten tällä palstalla olisi. Jos sinulla ovat asiat menneet huonosti, pitääkö toisten haaveet tappaa myös? Tuo on julmaa.

Tota, luitkohan nyt kommenttini ihan hiukkasen väärin? 😂 En ole tappanut kenenkään toiveita, totesin vain kun tunnistin itseni, että en ole kuvitellut olleeni hänen kaipauksen kohteenaan. Ei kannata irroittaa asioita niiden alkuperäisistä yhteyksistä.

Itse en kaipaa ketään. Lueskelen tätä ketjua vain siksi, että täällä on välillä hienoja tarinoita ja tunnelmia. Niiltä osin siis, kun sinunlaisesi hullut eivät höpötä omiaan.

Vierailija
3656/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on valtavan ikävä! Liian kova ikävä sun luokse. Kohta tulen ja suutelen sinua koko kaipauksen voimalla.

kun sillä on kasvot sun

On tunne niin kaunis,

Siihen tarraudun.

Kotia kohti kuljen.

Kotini oot sä mun.

Kaunis. Voisikohan tämä olla sinulta?

Kaipaan sinua myös. Joka päivä. Ehkä jollain tavalla tiedät sen?

Vierailija
3657/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E kaipaan.

Vierailija
3658/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E kaipaan.

Mäkin sua mies! E

Vierailija
3659/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun sillä on kasvot sun

On tunne niin kaunis,

Siihen tarraudun.

Kotia kohti kuljen.

Kotini oot sä mun.

Onko tämä tarkoitettu E:lle?

Vierailija
3660/16650 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kun sillä on kasvot sun

On tunne niin kaunis,

Siihen tarraudun.

Kotia kohti kuljen.

Kotini oot sä mun.

Kaunis. Voisikohan tämä olla sinulta?

Kaipaan sinua myös. Joka päivä. Ehkä jollain tavalla tiedät sen?

Jos olet kyseinen mies. Uskon että hänkin kaipaa minua niinkuin minä. Suudelmamme olisi tunnetta täynnä!

Ketju on lukittu.