Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
3561/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä uskon, että seuraat elämääni, vaikka et koskaan kommentoi mitään. Monesti ajattelen mielessäni sua, kun kerron juttuja. Ihan kuin kertoisin niitä sulle. Mutta sitten ajattelen, että ei sua kumminkaan oikeesti kiinnosta mun jutut. Kuvittelen vain. Olisin tuotteliaampi, jos tietäisin, että tykkäät ja seuraat. Et varmaan lue tätä, mutta jos luet, niin tää ei sit ollut multa.

Vierailija
3562/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko ihanuus saman kuin minä, sen uskomattoman vetovoiman välillämme?

Huomasin. Voisin uppoutua katseeseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3563/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä uskon, että seuraat elämääni, vaikka et koskaan kommentoi mitään. Monesti ajattelen mielessäni sua, kun kerron juttuja. Ihan kuin kertoisin niitä sulle. Mutta sitten ajattelen, että ei sua kumminkaan oikeesti kiinnosta mun jutut. Kuvittelen vain. Olisin tuotteliaampi, jos tietäisin, että tykkäät ja seuraat. Et varmaan lue tätä, mutta jos luet, niin tää ei sit ollut multa.

Seuraa missä? Face, insta?

Vierailija
3564/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan mä sua salaa instagramissa.

Vierailija
3565/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut kirjoittaa tämän! Minäkin aina ajattelen kaivattuani, kun päivitän jonnekin jotain. Toisinaan kyllä juttuni tuntuvat niin typeriltä, että sittenkin toivon ettei hän niitä seuraa.

Naiselle vai miehelle? Naiselta vai mieheltä?

Vierailija
3566/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki seuraa kaikkia salaa instagramissa, jos vaan on julkinen profiili. 😎

Vierailija
3567/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki seuraa kaikkia salaa instagramissa, jos vaan on julkinen profiili. 😎

No ei nyt kaikkia ehdi seurata, mutta aika monien tuttujen profiilissa on tullut vähintään kerran käytyä kun om törmännyt tuttuun nimeen instassa.

Vierailija
3568/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️ Ystävälleni

t. uninen pyy 😴

Vierailija
3569/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut kirjoittaa tämän! Minäkin aina ajattelen kaivattuani, kun päivitän jonnekin jotain. Toisinaan kyllä juttuni tuntuvat niin typeriltä, että sittenkin toivon ettei hän niitä seuraa.

Naiselle vai miehelle? Naiselta vai mieheltä?

Ei sillä ole väliä keneltä ja kenelle, mutta samaa mietin usein omista jutuistani. Että nää joko uppoaa häneen tai sit hän ei halua enää koskaan kuullakaan minusta mitään, kun olen näin idiootti. :D

Vierailija
3570/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua nainen ja kaipaan ihania iltoja kanssasi.

Minä kaipaan niitä myös. Mitä sulla on erityisesti jäänyt niistä mieleen?

Oli tunne siitä, että me ymmärsimme toisiamme ja oli hyvä ja vaivaton olo yhdessä. Niinkuin me olisimme olleet samalla aallonpituudella. Voimakas yhteyden tunne ja kemia välillämme ja katseissamme. Näin minä sen koin.

Vierailija
3571/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E kaipaan.

Kuka kaipaa? T: E

Monikin tässä ketjussa kaipaa E:tä jos oikein muistan. Itsekin kaipaan eellä alkavaa miestä, mut hän ei takuulla mua. Yhyy :(

Vierailija
3572/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T💖💟💞💝💗💕💘

Vierailija
3573/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tunne siitä, että me ymmärsimme toisiamme ja oli hyvä ja vaivaton olo yhdessä. Niinkuin me olisimme olleet samalla aallonpituudella. Voimakas yhteyden tunne ja kemia välillämme ja katseissamme. Näin minä sen koin.

Mikä teidän esteenä sitten on jos rakastat häntä? (sivusta)

Vierailija
3574/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitko ihanuus saman kuin minä, sen uskomattoman vetovoiman välillämme?

Huomasin komistus ja tunsin sen taas... se hämmentää. Juoksisin syliisi jos voisin olla sun. Sellaista kemiaa eikä sinua haluaisi noin vain ohittaa.

Vierailija
3575/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraatkos sinä kaivattuasi missään?

Vierailija
3576/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miksi tänne vielä sulle kirjoitan, enkö osaisi jo lopettaa? Ehkä toivoisin sun mulle joskus vastaavan, jotta tietäisin sunkin mua kaipaavan.

Mulle tää palsta on ollut paikka jonne purkaa mun tunteita sua kohtaan, joihin en koskaan saanut kokea vastavuoroisuutta. En ole enää lainkaan surullinen, vain edelleen kaipaan sua. Sä jätit muhun lähtemättömän vaikutuksen kauneudellasi, älykkyydellääsi ja sillä jollain määrittelemättömällä joka sai mut tuntemaan löytäneeni ihmisen, joka ymmärtäisi täysin kuka minä olen, ensimmäisen kerran elämässäni.

Siksi vielä kirjoitan tälle hullulle palstalle.

Vierailija
3577/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot niin rakas mulle.

Vierailija
3578/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miksi tänne vielä sulle kirjoitan, enkö osaisi jo lopettaa? Ehkä toivoisin sun mulle joskus vastaavan, jotta tietäisin sunkin mua kaipaavan.

Mulle tää palsta on ollut paikka jonne purkaa mun tunteita sua kohtaan, joihin en koskaan saanut kokea vastavuoroisuutta. En ole enää lainkaan surullinen, vain edelleen kaipaan sua. Sä jätit muhun lähtemättömän vaikutuksen kauneudellasi, älykkyydellääsi ja sillä jollain määrittelemättömällä joka sai mut tuntemaan löytäneeni ihmisen, joka ymmärtäisi täysin kuka minä olen, ensimmäisen kerran elämässäni.

Siksi vielä kirjoitan tälle hullulle palstalle.

Miten sulle voisi täällä vastata jos et anna mitään tunnisteita? Kuka vaan voisi nyt vastata että on tunteita sua kohtaan, kenet heistä sitten osaat valita? Kerro lisäksi että mitä se muuttaisi jos kuulisit että hän kaipaa sinua?

Vierailija
3579/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut kova ikävä sinua J. Ihan hirveän kova. <3

Vierailija
3580/16650 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä nämä keskustelijat ovat. Niin ihme juttuja.

Ylläpito trollaa yksinään sivukaupalla. Näyttää katos vauva kovinkin vilkkaalta palstalta tällä tavalla ihan yhdentekevää asiaa toistellen. Neljättä vuotta kai samat jutut tyypillä (omien sanojensa mukaan). 

Purkaa tuntojaan myös mukavina muina nikkeinä, eli päätään aukova Sinkkumies, uliseva kivikissaäiti -tyyppi, aiemmin Sössö ja Hel-nyc ja k-mies. Tästä onkin aika nopeaan pääteltävissä, miksi kävijät katosivat. Trollaus meni ylitse ja pelkkiä provoja kukaan jaksa lukea, saati kommentoida. 

Eikun se menee niin, että tänne eksyy joku uusi ja lähettää oikean viestin jasen jälkeen trolli alkaa itsekeksimänsä vuoropuhelun johon yrittää harhauttaa jonkun mukaan.

Täällä on varmaan pari oikeaakin ikikaihoilijaa jotka valittavat.

He ovat ihan ok.

Eiköhän kaikki täällä tiedä että hän ei niitä lue tai se ei ole "juuri hän" joka vastaa, mutta se ei haittaa. Se on silti terapeuttista.  Käsitellä asiaa muiden kanssa jotka ymmärtävät. Paitsi välillä täällä käy aina pari surullista trollia tilittämässä kuinka älytöntä on. Hei eivät vaan ymmärrä.

Ketju on lukittu.