Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella/olla naimisissa alkoholistin kanssa?

Vierailija
29.05.2018 |

Tai jos olet jo, niin miksi ihmeessä?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut. Ei koskaan enää. Opin kerrasta.

Vierailija
2/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Sain jo lapsuuteni ja nuoruuteni elää sellaisen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistejakin on monenlaisia. Etenkin jos kysyy muilta ihmisiltä. Jonkun mielestä joka viikkoisen saunakaljansa nauttiva on alkoholisti, toisen mielestä pullon kossua illassa juova, mutta työnsä hoitava on korkeintaan suurkuluttaja.

Luulen, että voisin seurustella ihmisen kanssa, joka suurimman osan tähän ketjuun vastaavan mielestä on alkoholisti. En silti seurustelisi jonkun Rautatieaseman edessä tai Vaasanaukiolla pyörivän puliämmän kanssa.

Vierailija
4/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella jos menisi hoitoon.

Vierailija
5/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä olen. Yhdessä 20 vuotta, joista 18 ensimmäistä täysin alkoholitonta. Viimeiset kaksi vuotta on ollut täyttä paskaa. Olo on pettynyt, voimaton ja turhautunut.

Vierailija
6/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaankin sellainen on elämää pelon kanssa. En suosittele odottamaan sitä napsahdusta, koska se tulee ennemmin tai myöhemmin. 

Vierailija
7/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska heillä on jo pysyvä kumppani  eli se alkoholi. Alkoholistit eivät ole parisuhdekelpoisia koska ovat uskollisia vain pullolle. Kaikkia muita saa niiden mielestä hyväksikäyttää ja luottamuksen pettää kunhan on se alkoholi  joka ei  petä koskaan.

Vierailija
8/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Äidin alkoholismi pilasi elämäni 17 ensimmäistä vuotta, en enää ikinä halua jäädä kakkoseksi alkoholille.

Vierailija
9/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty jo lapsuudessa tarpeeksi alkkistelua, en ikinä pilaisi elämääni vapaaehtoisesti.

Vierailija
10/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
11/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä enkä minkään riippuvuuden sairastajaan.

Vierailija
12/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itse olen lähes absolutisti, joten en sietäisi edes kohtalaisen usein alkoholia käyttävää naista.

Vierailija
13/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla kuin syöpäpotilaan. Alkoholismi on sairaus.

Vierailija
14/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä absolutistin kanssa.

Vierailija
15/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa nipottajat iso paska. Jos huvittaa ottaa olutta, kannattaa ottaa. Ihan sama mitä siihen joku sanoo.

Vierailija
16/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla tissuttelijan kanssa. Sellaisen, joka on yleensä ajokuntoinen ja kohtelee minua hyvin. Ja joka ei peru sovittuja menoja alkoholin takia.

Kännääjän kanssa ei voisi olla. Enkä sellaise, jonka käytös muuttuu alkoholista huonompaan.

Vierailija
17/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakaa nipottajat iso paska. Jos huvittaa ottaa olutta, kannattaa ottaa. Ihan sama mitä siihen joku sanoo.

Niin, saahan sitä ottaa mutta jos on suhteessa niin sitten se kumppani saa myös ottaa eron.

Vierailija
18/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä väliä, tuskin sinä tai minä tunnemme tuollaisia, eivätkä he meikäläisiä. Joten eihän tässä mitään ongelmaa ole. Mielipiteitähän nämä vain.

Vierailija
19/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyristelemässä irti. Mies ei tosin käytä viinaa kuin harvakseltaan mutta viettää illat pimeässä kämpissään pilvessä kuin päästäinen ja nyhtää minulta milloin milläkin verukkeella rahaa siihen rakkaaseen kukkaansa. Luvannut lopettaa, mutta teot puhuvat enemmän kuin sanat. Budi on miehen elämän rakkaus, mä ikuinen kakkonen.

Vierailija
20/79 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, saahan sitä ottaa mutta jos on suhteessa niin sitten se kumppani saa myös ottaa eron.

Niin kyllä varmasti ottaisikin siitä raivoraittiista, samaa mieltä.