Valmistun laitoshuoltajaksi ja kaveri v*ttuilee "pas.ka ammatista"
Ei ole olo kovin hehkeä. Äiti sentään on järjestämässä pieniä juhlia. Kaveri itse valmistuu kosmetologiksi. Olin itse jo hetken innoissani tulevasta kesätyöstäni mutta nyt mieli on maassa. Pitääkö suurin osa ihmisistä laitoshuoltajia ns. pohjasakkana?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olo kovin hehkeä. Äiti sentään on järjestämässä pieniä juhlia. Kaveri itse valmistuu kosmetologiksi. Olin itse jo hetken innoissani tulevasta kesätyöstäni mutta nyt mieli on maassa. Pitääkö suurin osa ihmisistä laitoshuoltajia ns. pohjasakkana?
Jestas! Miten se kuvittelee etta kosmetologi on muka jotenkin hienompi ammatti??? Unohda tuollainen kaveri vaan mahdollisimman pian. Kumpikaan, laitoshuoltaja ja kosmetologi, ei tarvi kovin paljon koulutusta, mutta laitoshuoltaja on yhteiskunnassa merkityksellinen ja tarpeellinen tyo - kosmetologin tyon tarpeellisuudesta taas voi olla kovin montaa mielta...
Olen FM, huomattavasti koulutustani "vaatimattomammassa" mutta mielenkiintoisessa ja merkityksellisessa tyossa jossa joka paiva on erilainen.
Kiitos teille tavalliset ihmiset, jotka teette tyonne! Mukavia juhlia toivottelen sinulle!
Onnittelut valmistumisestasi ja mukavaa, kun äitisi järjestää juhlat. Älä välitä kaverisi tyhmistä kommenteista. Sulla paljon enemmän mahdollisuuksia työllistyä kunnon liksoilla kuin kosmetologilla.
Tärkeää työtä teet. Miettikää, jos laitoshuoltajia ei olisi. Miten esim. sairaalat pyörisivät? Niin, ei mitenkään.
Itse olen FM, mutta ajattelen, että joka ikinen työ on tärkeää, sillä ilman monia ns. matalasti palkattuja työntekijöitä Suomi olisi ihan kusessa. Ja mielestäni esim. laitoshuoltajatkin tarvitsisivat kunnon palkan tärkeästä työstä.
No on se nyt sata kertaa parempi kun joku kosmetologi.
Sulla on varma työpaikka tulevaisuudessa ja hyvät mahdollisuudet edetä työssäsi. Palkka on pieni, mutta niin se on kosmetologillakin. Onnea valmistumisesta!
Kerro sille, että mä maksoin laikkarin työllä asuntolainan ja elätin perhettä puolison sairastuttua. Valmistun vielä tänä vuonna ihan toiselle alalle (FM), mutta enemmän kuin mikään ura houkuttaa paluu vanhoihin hommiin osittaisella työajalla - palkkaus suhteessa vaivannäköön ei ole ollenkaan pöllömpi, kun löytää oikean paikan. Niitä on edelleen, ala työllistää ihan idioottivarmasti. Onnittelut ammattiin valmistumisen johdosta!
Ilman laitoshuoltajia tosiaan oltais aika kusessa esim. sairaalassa. Heti, kun joku heistä on esim. saikkella eikä ole sijaista, huomaa kyllä heti. Onnittelut valmistumisestasi!
Onnittelut sinulle ap, olet tuhannen kertaa tarpeellisempi ja työsi on tärkeää. Joku kosmetologi saa haistaa itse hajuvetensä ja kuvitella olevansa hieno ja tärkeä. Pask*t on, ilman häntä maailma pyörii, mutta ilman laitoshuoltajia tulee äkkiä hätä käteen.
Älä välitä kaverin puheista. Olet tärkeä lenkki infektioiden torjunnassa, ilman sinua sairaalan arki ei pyörisi.
Itse ainakin arvostan kaikkia siivoajia, erityisesti esim sairaalojen ja terveyskeskuksien. Siellä tautisten keskellä siivoaminen on ehdottoman tärkeää tehdä tarkasti.
T. N24
Perusteissaan laitoshuoltaja pitää laitokset pyörimässä. Ei tuu kovinkaan montaa alaa mieleen, jossa työskentely olisi mahdollista tai edes sallittua ellei ympäristö ole siisti ja hygieeninen. Kosmetologi taas... Ei ole edes tarpeellinen ammattiala. Tuottaa toki ihmisille hyvän mielen kun muuttaa suohirviön säteileväksi prinsessaksi, mutta myös suohirviö voi olla toimiva ja tuottava osa yhteiskuntaa. Ei siis ole kaverillas varaa keulia.
En osaa muuta sanoa kuin että ole iloinen kesätyöstäsi, ja onnittelut valmistumisesta. Tuollaiset, jotka arvostelevat muita, voivat painua vaikka kuuseen.
Älä pilaa kesääsi muiden tyhmien kommenttien vuoksi.
Olipas tänne eksynyt paljon pilipalimaistereita kun ähvämmää tarjotaan silmille koko ajan. No mutta asiaan...kosmetologiksi menevät opiskelemaan ne ketkä eivät muualle pääse. Sama pätee pilipalimaistereihin, noin periaatteessa.
Onnittelut valmistumisesta!
Vähennä yhteydenpitoa kaveriin ja anna muilla keinoin hänen ymmärtää, että et pidä kommenteista.
Onnea, työstä asennettasi, tarvitset sitä, jos ikinä aiot työstäsi selvitä, voit olla varma että lähihoitajat ja muut kenen kanssa työskentelet koittavat simputtaa sinua. Tässä ammatissa pitää olla vittumainen 😁
Onnea valmistumisesta!
Kavereita saat varmasti semmoisiakin, jotka arvostavat sinua ja ammattiasi. Toivottavasti saat pian töitä!
Kyllä se kaveri tulee toisiin ajatuksiin sitten, kun sinulla on töitä ja hän on työttömänä. Ei taida kosmetologien työtilanne olla mikään kovin hyvä.
Höpsö kaveri. Itse asiassa aika ääliö.