Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kestätte facessa newsfeediin ponnahtavat eläinrääkkäys-videot ilman ahdistusta?

uskoapatähänmaailmaan
29.05.2018 |

Etelä-Korean koiralihatarhat, koiranlihafestivaalit elävänä nylkemisineen ym...Näitä ponnahtelee mulla koko ajan Face newsfeediin. En ole keksinyt mistä saisin ne estettyä?

Syy ei ole se ettäkö haluaisin sulkea silmäni maailman julmuuksilta. Olen lahjoittanut useasti kyseisille organisaatioille, jotta jotkut vähemmän herkät henkilöt voisivat muuttaa asioita. Mutta mun mielenrauha järkkyy aina kun noita kamalia videoita pomppaa näyttöön (vaikka näkyisi vain vähänkin aikaa). Itku tulee aina. Eläimiin kohdistuva julmuus on jotenkin ylitsevuotavan surullista, koska ovat täysin puolustuskyvyttömiä noissa tilanteissa.

Jotenkin järki sanoo, että mun surkuttele ja ahdistus ei auta niitä eläimiä mitenkään, mutta silti en ole keksinyt ratkaisua miten voisin sivuuttaa nuo videot ja niiden aiheuttamat tuntemukset noin vaan ja jatkaa normaalisti päivääni? Mindfulnessia varmaan vaan lisää... Miten te kestätte?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä estän tai lopetan vähintäänkin AINA seuraamasta henkilöä, joka jakaa jotain minulle noin kovin epämieluista kuin nuo eläinrääkkäysvideot. Eipä enää samat ihmiset voi järkyttää minua toista kertaa. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan