Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on asperger(autisti)-mies kun hän rakastuu?

Vierailija
29.05.2018 |

Kertokaa.
Tuleeko naisesta hänelle helposti pakkomielle?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan mun as-miehelle ole koskaan tullut minusta. Enemmänkin suhde oli alussa jo semmoinen lämmin kaverisuhde, ei niin romanttinen kuin joskus aiemmin mulla on ollut erilaisten miesten kanssa. Se tunnepuoli kun hänellä ei ole niin pinnalla, on enemmän älyn kautta elävä ihminen.

Vierailija
2/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla pakkomielle mutta ei välttämättä. Pakkomielteisyyttähän usein on silloin muissakin asioissa. Olen omalla kohdallani huomannut pakkomielteisyyttä mutta tunnistan sen nykyisin aika hyvin ja pyrin välttämään sitä. terv. as-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla pakkomielle mutta ei välttämättä. Pakkomielteisyyttähän usein on silloin muissakin asioissa. Olen omalla kohdallani huomannut pakkomielteisyyttä mutta tunnistan sen nykyisin aika hyvin ja pyrin välttämään sitä. terv. as-mies

Millainen olet kun rakastut naiseen? Miten toimit silloin? Miten tuo pakkomielle voi ilmetä?

Vierailija
4/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen olet kun rakastut naiseen? Miten toimit silloin? Miten tuo pakkomielle voi ilmetä?

Pakkomielle voi ilmetä sellaisena liiallisena itsensä "tyrkyttämisenä"....

Vierailija
5/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkomielle voi ilmetä sellaisena liiallisena itsensä "tyrkyttämisenä"....

Eli mitä?

Kertokaa myös millaisia te asp. Miehet olette rakastuneina? Rakastutteko syvästi ja mikä teihin tekeevaikutuksrn?

Vierailija
6/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Holopainen.

Vierailija
7/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeton hyväksikäyttäjä. Näkee ihmiset tarpeina. Tunteita ei ole.

Vierailija
8/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ovat varmaan yksilöitä mutta asseilla ne vuorovaikutustaidot ovat usein vähän puutteelliset eli ei osaa aina kuunnella mitä asiaa toisella on tai havainnoida toisen tunteita jne. Ei pidä liikaa yleistää.

Vierailija
9/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeton hyväksikäyttäjä. Näkee ihmiset tarpeina. Tunteita ei ole.

Höps. Tuo on sosiopaatti.

Osoittaa rakkauttaan varmaan lähinnä teoin - se on helpompaa. Luultavasti äärimmäisen luotettava. Pakkomielteet on mahdollisia.

Vierailija
10/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos assilla on pakkomielle johonkin naiseen, miten se ilmenee?

Vierailija
11/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemallani assi miehellä on tasan yksi nainen johon on rakastunut kunnolla. Valitettavasti rakkaus on yksipuolista, mutta hän kovasti silti haluaisi hänet. Ilmeisesti isona osana on ulkonäkö, koska muut ei kelpaa. Tietyllä tapaa voisi ehkä sanoa pakkomielteeksi? Mies ei kuitenkaan osaa näyttää normaalisti tunteita tai roiku naisessa. Täysin harmiton tapaus, mutta ulkonäön suhteen pakkomielteinen. Mutta tämähän on edelleen hyvin yksilöllistä.

Vierailija
12/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä Henna jaksat kysellä tätä kun vastaukset ovat aina samoja 😂

Vierailija
13/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assimies ei seurustele pelkän pillun takia niin kuin moni mies. Lipsauttelee helposti jo alkuvaiheessa liikaa tunteistaan ja ajaa naiset pakosalle, koska romanttinen mies ei ole hot tänäpäivänä. On hyvin tunteellinen ja sensuelli. Haluaa miellyttää naista sängyssä. Ei rakastu moneen naiseen elämässään. On valmis odottamaan rakastaan loppuelämän, että jos se soittaisi vielä minulle. Ei kuitenkaan vainoa. Sellainen huono onninen haaveilija mikä on näkymätön naisille vaikka olisi hyvännäköine ja urheilullinen. Äärettömän uskollinen ja oikeudentuntoinen.

Vierailija
14/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani asperger-mies on herkkä ja tunteellinen, mutta asioihin hyvin teoriapainotteisesti suhtautuva. Vaikka puheissaan hän on tiukka ja asiakeskeinen, hän kuitenkin osoitti tunteensa avoimesti. Osasi rakentaa syvän tunneyhteyden.

Emme ole enää yhdessä ja ikävöin häntä liki päivittäin.

Vierailija
15/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan rakastanut niin syvästi ja kokonaisvaltaisesti kuin Asperger-ihminen. Mokasin itse.

Vierailija
16/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole kukaan rakastanut niin syvästi ja kokonaisvaltaisesti kuin Asperger-ihminen. Mokasin itse.

Samma här.

- 14

Vierailija
17/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mistä tiedän olenko Asperger-mies? Kuulostaa liian tutulta osa viesteistä.

Vierailija
18/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mistä tiedän olenko Asperger-mies? Kuulostaa liian tutulta osa viesteistä.

Minä tein testin netissä ja sain melkein täydet pisteet.

Vierailija
19/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku kertoa mikä tämä asperger oikein on? Miten sen saa ja kuinka se näkyy päällepäin?

Vierailija
20/32 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku kertoa mikä tämä asperger oikein on? Miten sen saa ja kuinka se näkyy päällepäin?

Leviää pisaratartuntana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan