Millainen on asperger(autisti)-mies kun hän rakastuu?
Kertokaa.
Tuleeko naisesta hänelle helposti pakkomielle?
Kommentit (32)
Voi tulla pakkomielle mutta ei välttämättä. Pakkomielteisyyttähän usein on silloin muissakin asioissa. Olen omalla kohdallani huomannut pakkomielteisyyttä mutta tunnistan sen nykyisin aika hyvin ja pyrin välttämään sitä. terv. as-mies
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla pakkomielle mutta ei välttämättä. Pakkomielteisyyttähän usein on silloin muissakin asioissa. Olen omalla kohdallani huomannut pakkomielteisyyttä mutta tunnistan sen nykyisin aika hyvin ja pyrin välttämään sitä. terv. as-mies
Millainen olet kun rakastut naiseen? Miten toimit silloin? Miten tuo pakkomielle voi ilmetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen olet kun rakastut naiseen? Miten toimit silloin? Miten tuo pakkomielle voi ilmetä?
Pakkomielle voi ilmetä sellaisena liiallisena itsensä "tyrkyttämisenä"....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkomielle voi ilmetä sellaisena liiallisena itsensä "tyrkyttämisenä"....
Eli mitä?
Kertokaa myös millaisia te asp. Miehet olette rakastuneina? Rakastutteko syvästi ja mikä teihin tekeevaikutuksrn?
Tunteeton hyväksikäyttäjä. Näkee ihmiset tarpeina. Tunteita ei ole.
No kaikki ovat varmaan yksilöitä mutta asseilla ne vuorovaikutustaidot ovat usein vähän puutteelliset eli ei osaa aina kuunnella mitä asiaa toisella on tai havainnoida toisen tunteita jne. Ei pidä liikaa yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Tunteeton hyväksikäyttäjä. Näkee ihmiset tarpeina. Tunteita ei ole.
Höps. Tuo on sosiopaatti.
Osoittaa rakkauttaan varmaan lähinnä teoin - se on helpompaa. Luultavasti äärimmäisen luotettava. Pakkomielteet on mahdollisia.
Mitä jos assilla on pakkomielle johonkin naiseen, miten se ilmenee?
Tuntemallani assi miehellä on tasan yksi nainen johon on rakastunut kunnolla. Valitettavasti rakkaus on yksipuolista, mutta hän kovasti silti haluaisi hänet. Ilmeisesti isona osana on ulkonäkö, koska muut ei kelpaa. Tietyllä tapaa voisi ehkä sanoa pakkomielteeksi? Mies ei kuitenkaan osaa näyttää normaalisti tunteita tai roiku naisessa. Täysin harmiton tapaus, mutta ulkonäön suhteen pakkomielteinen. Mutta tämähän on edelleen hyvin yksilöllistä.
Miten sä Henna jaksat kysellä tätä kun vastaukset ovat aina samoja 😂
Assimies ei seurustele pelkän pillun takia niin kuin moni mies. Lipsauttelee helposti jo alkuvaiheessa liikaa tunteistaan ja ajaa naiset pakosalle, koska romanttinen mies ei ole hot tänäpäivänä. On hyvin tunteellinen ja sensuelli. Haluaa miellyttää naista sängyssä. Ei rakastu moneen naiseen elämässään. On valmis odottamaan rakastaan loppuelämän, että jos se soittaisi vielä minulle. Ei kuitenkaan vainoa. Sellainen huono onninen haaveilija mikä on näkymätön naisille vaikka olisi hyvännäköine ja urheilullinen. Äärettömän uskollinen ja oikeudentuntoinen.
Tuntemani asperger-mies on herkkä ja tunteellinen, mutta asioihin hyvin teoriapainotteisesti suhtautuva. Vaikka puheissaan hän on tiukka ja asiakeskeinen, hän kuitenkin osoitti tunteensa avoimesti. Osasi rakentaa syvän tunneyhteyden.
Emme ole enää yhdessä ja ikävöin häntä liki päivittäin.
Minua ei ole kukaan rakastanut niin syvästi ja kokonaisvaltaisesti kuin Asperger-ihminen. Mokasin itse.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole kukaan rakastanut niin syvästi ja kokonaisvaltaisesti kuin Asperger-ihminen. Mokasin itse.
Samma här.
- 14
Apua, mistä tiedän olenko Asperger-mies? Kuulostaa liian tutulta osa viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Apua, mistä tiedän olenko Asperger-mies? Kuulostaa liian tutulta osa viesteistä.
Minä tein testin netissä ja sain melkein täydet pisteet.
Voisko joku kertoa mikä tämä asperger oikein on? Miten sen saa ja kuinka se näkyy päällepäin?
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku kertoa mikä tämä asperger oikein on? Miten sen saa ja kuinka se näkyy päällepäin?
Leviää pisaratartuntana.
No ei ainakaan mun as-miehelle ole koskaan tullut minusta. Enemmänkin suhde oli alussa jo semmoinen lämmin kaverisuhde, ei niin romanttinen kuin joskus aiemmin mulla on ollut erilaisten miesten kanssa. Se tunnepuoli kun hänellä ei ole niin pinnalla, on enemmän älyn kautta elävä ihminen.