Kummityttö tulossa kylään, samaan aikaan kutsu juhliin
14-v kyseessä. Voiko jättää illaksi yksin meille kun menemme juhliin jossa tarkoitus nauttia alkoholiakin. Mukaan ei voi lähteä, on aikuisten juhlat. Vai onko parempi että tyttö tulee kylään joskus toiste?
Kommentit (23)
Jokainenhan haluaa tulla kylään ja sitten olla yksin. Noinhan kaikki tekevät. MInäkin kävin eilen parhaalla kaverillani, hän lähti samantien ulkoiluttamaan koiraa. 2 tunnin kuluttua hän palasi ja minä lähdin salille.
Kummityttö voi tulla kylään, te menettä juhliin ja aamulla kummityttö voi palata kotiinsa.
:D Ei Jeesus että tälläiseenkin pitää saada keskustelupalstalta mielipide.. Onks tää sitä kuuluisaa uusavuttomuutta?
Onko sillä tytöllä tarkotus olla teillä pidempäänkin?
Kiva tapa kutsua vieraita, kun itse lähtee muualle juhlimaan. Aika tylyä jättää tyttä yksin illaksi. Minä peruisin juhliin menon tai kutsuisin tytön kylään silloin, kun olen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Jokainenhan haluaa tulla kylään ja sitten olla yksin. Noinhan kaikki tekevät. MInäkin kävin eilen parhaalla kaverillani, hän lähti samantien ulkoiluttamaan koiraa. 2 tunnin kuluttua hän palasi ja minä lähdin salille.
Kummityttö voi tulla kylään, te menettä juhliin ja aamulla kummityttö voi palata kotiinsa.
No kyseessä olisi useamman päivän vierailu ja ne juhlat sattuu siihen keskivaiheille. Ap
Vierailija kirjoitti:
:D Ei Jeesus että tälläiseenkin pitää saada keskustelupalstalta mielipide.. Onks tää sitä kuuluisaa uusavuttomuutta?
On täällä kummallisempiakin kyselty:)
Vierailija kirjoitti:
Kiva tapa kutsua vieraita, kun itse lähtee muualle juhlimaan. Aika tylyä jättää tyttä yksin illaksi. Minä peruisin juhliin menon tai kutsuisin tytön kylään silloin, kun olen kotona.
Tyttö itse kysyi josko voi tulla kylään tuona ajankohtana. Ap
Jos jo ennemmin sovittu juhliin meno, niin silloin tyttö tulee toiste kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyseessä olisi useamman päivän vierailu ja ne juhlat sattuu siihen keskivaiheille. Ap
Kyllä se tyttö pärjää yhden illan yksin. Keskustele tytön äidin kanssa asiasta.
Kysy tytöltä, että haittaako häntä olla yksi ilta yksin vai olisiko parempi tulla joskus toiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin taka-ajatus tytöllä kun haluaa tulla kylään juuri silloin, kun ette olisi kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole omia lapsia ja en oikein ole varma voiko tuon ikäisen jättää omineen illaksi ja osaa aikaa yöstä. Äidilleen se on kuilemma ok, mutta itse epäröin. Lapsinon mun vastuulla kun se on meillä, entäs jos jotain sattuu... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pärjää yhden illan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin taka-ajatus tytöllä kun haluaa tulla kylään juuri silloin, kun ette olisi kotona.
Se ei mitenkään olisi voinut tietää tuosta meidän menosta. Ei olla sillä tavalla yhteyksissä kuitenkaan. Asutaan useamman sadan kilsan päässäkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysy tytöltä, että haittaako häntä olla yksi ilta yksin vai olisiko parempi tulla joskus toiste.
Mun mielestä tää on paras vaihtoehto, jos tyttö on kerran useammaksi päiväksi tulossa.
Musta olisi ton ikäisenä ollut hauskaa saada jäädä yksin.
Joo kyllä näitä idi.ootteja. Mentiin käsketysti sukulaislapsen synttäreille suittuna ja lahja ojossa. Siellä oli vanhemmat into piukeena. Kavereilta oli tullut viesti, että nyt on liput johkin konserttiin. Äiti kysyi meiltä, että saadaanko mennä vai onko törkeetä?
Sanottiin että hauskaa iltaa, jätettiin lahja ja mentiin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä näitä idi.ootteja. Mentiin käsketysti sukulaislapsen synttäreille suittuna ja lahja ojossa. Siellä oli vanhemmat into piukeena. Kavereilta oli tullut viesti, että nyt on liput johkin konserttiin. Äiti kysyi meiltä, että saadaanko mennä vai onko törkeetä?
Sanottiin että hauskaa iltaa, jätettiin lahja ja mentiin kotiin.
Luitko ketjua ollenkaan? Lapsi tulossa useammaksi päiväksi, juhlat sattuu keskivaiheille. Itse kysyi voiko tulla, ei siis meidän puolelta kutsuttu. Ap
En jättäisi yksin. Ei ole varmaan hänellekään kivaa yksin olla, kun vieraisille tulee?