Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailma jossa ilkeät ihmiset pärjäävät

Vierailija
29.05.2018 |

Olen 30v nainen naisvaltaisella alalla. Olen kiltti ja huomioin toiset. En halua huomiota itselleni, enkä pidä itsestäni ääntä. Eikö kuulostakkin ihan mukavalta? Kyllä. Olen tykätty työkaveri. Mutta pomo tuskin muistaa nimeäni. "Vahvat" (näin useat ajattelee) työkaverit vievät surutta kaiken kunnian ja maineen nenäni edestä. Tämä sama oli näkyvissä koulussa. Opettajat jakoivat ns.perseennuolijoille huippuarvosanat ja minä ja muut hiljaiset nyssykät saimme numerot aivan täysin tuulesta temmattuina. Minäkin harrastin ala-asteen kilpahiihtoa ja olin todella urheilullinen. Liikunnannumero on 7. Liikunnanopettaja ei oppinut koskaan nimeäni. Tämä on niin väärin....

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh.

Vierailija
2/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilkeys liittyy asiaan miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua osaksesi huomiota mutta loukkaannut kun et saa huomiota jota et halunnut? Pliis, avaa vähän että mitä oikeastaan haluat.

Vierailija
4/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et halua osaksesi huomiota mutta loukkaannut kun et saa huomiota jota et halunnut? Pliis, avaa vähän että mitä oikeastaan haluat.

Siis tarkoitan että miksi jotkut ihmiset tarvitsevat sen huomioannoksen muita lyttäämällä. Esimerkiksi ehdotan että työssäni kokeiltaisiin jotain erilaista (työtäni paljastamatta esim liikunnanmäärää lisätään tietyissä luokissa). Kokeilu osoittautuu toimivaksi ja se otetaan käyttöön. En tarvitse tästä mitään kiitosta tai kunniaa, minulle riittää että nyt arki rullaa paremmin. Mutta sitten joku tulee ja esittelee pomolle asian omana ideanaan. Uskomatonta mutta näin minulle on käynyt useamman kerran. Tästä voisin vetää herneet nenään ja mennä väliin sanomaan ettö minähän sen keksin. Mutta en halua. Miksi menisin? Nousisiko palkka? Ei.

Vierailija
5/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä maailmassa pärjää kuin kyynärpäätaktiikalla. Kaikki on vaan minä minä-ekana.

Vierailija
6/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ilkeys liittyy asiaan miten?

Tekeekö kiltit ihmiset niin että lyttää ja tietoisesti alistaa meitä hiljaisia. Ilkeät ihmiset onnellisina myhäilee kun taas tuli todistukseen 10 tekemättä aineen eteen mitään tai töissä pomon suosituksisi tuleminen sen vuoksi että työnteko on pelkkää kulissia mutta pomon huoneessa käydään nuoleskelemassa tuon tuosta.

Vierailija
7/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen käsitys ilkeydestä mutta jos tuo in sinun mielestäsi ilkeyttä niin olkoot sitten.

Vierailija
8/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kiusaajien luvattu ihmemaa. Miksi?

Vierailija
9/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kiusaajien luvattu ihmemaa. Miksi?

Koska jokainen joka ei toimi juuri kuten sinä haluaisit on kiusaaja?

Vierailija
10/10 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi ilkeä ja väärässä asiassa niin niitä tulee sieltä myös alas. Älä huoli.