Mieheni sanoi kesken herkän hetken,
että hänellä on tylsää rakastellessaan minua. Sanomaansa tehosti kyllästyneellä ilmeellä ja ympärilleen pälyilemällä.
Olo on haavoitettu.
Mitenhän tähä pitäisi suhtautua?
Kommentit (39)
Aika vaihtaa miestä, ei siinä sen kummempaa.
Joopa joo ja niinpä niin. Porvooseen terkut!
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo ja niinpä niin. Porvooseen terkut!
Onko kyseinen tilanne vaikeasti todeksi uskottava vai mistä tämä provoksi epäily kumpuaa?
Mä oisin suuttunu tollasesta kommentista ja jättäny miehen runkkaamaan enkä ois kattonu taakseni.
Tekisit sinäkin lahna jotain siellä sängyssä.
Olet siis lahna seksin suhteen. Miehesi kaipaa jotakin uutta ja vaihtelevaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei tee sängyssä mitään, se tuskin kummenee miestä vaihtamalla. Itseään pitää muuttaa.
Sen miehen parasta ennen päiväys taisi mennä umpeen. Heitä se menemään ja hanki tuoreempi, joka jaksaa painaa.
Tietysti voit kostaa ja sanoa, että se tylsyys johtuu siitä että silla on pieni vehje ja se on muutenkin surkea sängyssä.
Sori ap mutta repesin ihan totaalisesti 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei tee sängyssä mitään, se tuskin kummenee miestä vaihtamalla. Itseään pitää muuttaa.
Löytyyhän noita innokkaita miehiä aina jotka aikansa jaksavat satsata prinsessan nautintoon ennen kuin tajuavat että homma on ihan yksipuolista.
Hyväilin pitkään vaimoni genitaaleja sängyssä. Olin himosta kankea.
Sitten vaimo toteaa "tulisko telkkarista jotakin?"
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta, että naisen genitaalien hinkkaaminen saa miehen himosta kankeaksi? Olenkin aina ihmetellyt kuinka miehet viitsii niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta, että naisen genitaalien hinkkaaminen saa miehen himosta kankeaksi? Olenkin aina ihmetellyt kuinka miehet viitsii niin tehdä.
Mikäs se miehen rooli sängyssä sitten on? Odotella valmista? Jättää nainen kylmäksi? Kunhan omat tarpeet tulee hoidetuiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se miehen rooli sängyssä sitten on? Odotella valmista? Jättää nainen kylmäksi? Kunhan omat tarpeet tulee hoidetuiksi?
Mielestäni se hinkkaaminen on vaan niin tylsää ja siinä kuluu aikaa suotta ihan hukkaan. Ja olen siis nainen.
Huvittavaa, miten kaikki lahnat juoksee tänne kilvan arvostelemaan miestä, joka vain kertoo totuuden: kyseinen nainen on passiivinen ja pakottaa miehen tekemään kaikki työt.
Newsflash: Naisenkin on hyvässä seksissä tehtävä jotain eikä vain makoiltava X-asennossa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, miten kaikki lahnat juoksee tänne kilvan arvostelemaan miestä, joka vain kertoo totuuden: kyseinen nainen on passiivinen ja pakottaa miehen tekemään kaikki työt.
Newsflash: Naisenkin on hyvässä seksissä tehtävä jotain eikä vain makoiltava X-asennossa.
N*aidessahan se onkin oikea aika kertoa kumppanille, ettei ole tyytyväinen seksielämään. Ap taisi jossain viestissä mainita myös siitä, että on itsekin aktiivinen.
Käytöstapoja saa noudattaa myös n*ussiessa. Mä olisin potkassu jätkän mäkeen tuollasesta loanheitosta.
Vierailija kirjoitti:
Pääli jätkä.
Että mikä jätkä?
Vierailija kirjoitti:
Repesin :D
Niin voit. Ikävä kyllä.