Haava

että hänellä on tylsää rakastellessaan minua. Sanomaansa tehosti kyllästyneellä ilmeellä ja ympärilleen pälyilemällä.

Olo on haavoitettu.

Mitenhän tähä pitäisi suhtautua?

• ylös 29
  • alas 4

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Olipa ikävästi sanottu. Sinun on helppo pitää huoli, että miehellä ei ole enää tylsää sinun kanssasi. Löydät kyllä parempaa seuraa, ihan oikeasti.

• ylös 77
  • alas 2
Vierailija

Onpas törppö mies! Jos hän haluaa vaihtelua makuuhuoneeseen asian voi myös hoitaa tahdikkaasti ja jopa kertoa toiveistaan. Jos minulle sanottaisiin noin saisi mies vastedes keskittyä nyrkkikyllikkiin ja heittäisin pihalle. En halua parisuhdetta ääliön kanssa.

• ylös 58
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet hänelle tylsä.

Kuka pakottaa miehen olemaan tylsän ihmisen seurassa?

• ylös 32
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, kannattaisiko sun lopettaa lahnailu ja panostaa seksiin enemmän.

Mielelläni hyväilen miestä ja toisinaan itse otan aktiivisen roolin rakastelussakin. Tosin se on kiusallista, kun en näe mieheni katseessa sitä jotain. En siis itse pääse niissä tilanteissa oikeisiin fiiliksiin. Tuollaiset kommentit lisäksi vahingoittaa seksuaalisuuttani ja tekee oloni epävarmaksi.

• ylös 28
  • alas 3
Vierailija

Joko alat kehittelemään jotain uutta seksiin, tai sitten lähdette etsimään uusia ajatuksia erillään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mielelläni hyväilen miestä ja toisinaan itse otan aktiivisen roolin rakastelussakin. Tosin se on kiusallista, kun en näe mieheni katseessa sitä jotain. En siis itse pääse niissä tilanteissa oikeisiin fiiliksiin. Tuollaiset kommentit lisäksi vahingoittaa seksuaalisuuttani ja tekee oloni epävarmaksi.

Oletko sitten joskus nähnyt miehen katseessa "sitä jotakin"?

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran pienen ohikiitäneen hetken verran.

Vierailija

Ihana mies...

Mun mies  puolestaan kehui sängyssä: Voi Minna (miehen ex), sulla on sitten hyvä  *****. Arvaa menikö innostus seksiin.  Palatkoon entisen luo jos sen pimppaa pitää minulle kehua. 

• ylös 36
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran pienen ohikiitäneen hetken verran.

Ei siis ilmeisesti ole oikein ikinä ollut kovin innostunut seksistä sun kanssa, nyt vaan sanoi sen ihan suoraan...

Vierailija

Aloittaja taitaa olla sama provo joka kertoi miesystävän arvostelleen hänen rintojaan liian suuriksi. Pientä yritystä nyt. Ei mies osaa uskottavasti esittää naista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla sama provo joka kertoi miesystävän arvostelleen hänen rintojaan liian suuriksi. Pientä yritystä nyt. Ei mies osaa uskottavasti esittää naista.

En voi vastata kuin omasta puolestani ja tämä aloituksessani kertoma tapahtuma on totta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En voi vastata kuin omasta puolestani ja tämä aloituksessani kertoma tapahtuma on totta.

Ihanko totta? Ja sivupersoona kai vastasi, koska kirjoitustyyli muuttui matkalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ihanko totta? Ja sivupersoona kai vastasi, koska kirjoitustyyli muuttui matkalla.

Voit jatkaa jankkaustasi jossain toisessa ketjussa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.