Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanonnat/lauseet jotka menevät leffoissa aina samalla tavalla, esim. "Kiitos lahjasta, ei sun olis tarvinnut - Ei niin, mut mä halusin"

Vierailija
29.05.2018 |

Muita vastaavia?

Kommentit (332)

Vierailija
1/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies antaa naiselle kukkia, nainen sanoo "Kiitos, nämä on tosi kauniita" johon mies vastaa "Ei niin kauniita kuin sinä"

Tässä vaiheessa haen yleensä oksennusastian.

Vierailija
2/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Emme ole testanneet sitä, emme tiedä, että toimiiko se" ja sitten se aina toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mun mies tuli kotiin...äkkiä komeroon siitä ja ole hiljaa!

Vierailija
4/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi ei, mun lompakko jäi kotiin"

"No ei se mitään, talo tarjoaa!"

Olisi aika moni paikka konkassa tuolla taktiikalla...

Vierailija
5/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun sanovat ravintolassa että kiitos ruoka oli erittäin maukasta tai hyvää, niin sitä on vaikka kuinka paljon lautasilla jäljellä!

Vierailija
6/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....ja ravintolassa mies ottaa aina laskun, ja naiselle se sopii erinomaisesti :D Joskus joku voi muka näennäisesti sanoa että maksan itse, mutta mies on vaan että höpöhöpö ja maksaa sen luottokortillaan tai setelinipulla.

Vierailija
7/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kiinnittänyt tähän huomiota mutta kerran mieheni mainitsi asiasta ja sen jälkeen tuntuu että tähän törmää koko ajan ja se ärsyttää vietävästi. Eli kaksi ihmistä keskustelee jostain tärkeästä/dramaattisesta asiasta ja sitten toinen sanoo "Look at me", ja usein vielä uudelleen painokkaammin "Look at me". Ja sitten kun se toinen katsoo, sanotaan jotain syvällistä/lohduttavaa/etc. Otetaan vielä ehkä kasvoista kiinni.

Tätä näkee elokuvissa ja TV:ssä jatkuvasti. Enkä ole IKINÄ törmännyt tähän oikeassa elämässä! En muista yhtään ainoaa tilannetta koko elämäni aikana että olisin sanonut jollekin painokkaasti "Katso mua" ja sitten vasta sanonut asiani?? Tai että kukaan olisi tehnyt noin minulle.

Vierailija
8/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos kun pelastit minut ja seitsemän lastani putoavan kallionlohkareen alta"

"Mitäs tuosta, minähän tein vain työtäni"

tai vastaavasti lääkärille sanotaan

"Kiitos, sinun ansiostasi aviopuolisoni selvisi"

"Minähän tein vain työtäni"

AAARGH!

Vierailija
9/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ikinä teet, älä katso alas"

*katsoo alas*

...joka kerta :D

Vierailija
10/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä nyt sinulle 20 dollaria palkkaa siitä että hoidit kuukauden kuolemansairasta isomummiani"

"Ei missään nimessä, en voi ottaa tätä, tämähän on aivan liikaa"

Vierailija
11/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jää rekan/junan/lentokoneen alle

Nainen: Koita kestää, soitan heti ambulanssin

Mies: Ei, älä, kyllä tämä menee särkylääkkeellä ohi, laastari vaan päälle

Vierailija
12/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG, toi "look at me!" on totta ja niiin kammotus :D

Myös aina kun jotain dramaattista tapahtuu - olkoon sitten avioero, lapsen kuolema, terrori-isku, alien-hyökkäys ulkoavaruudesta tai mitä vaan... niin jossain vaiheessa joku päähenkilö sanoo toiselle, että "go home and try to get some sleep". Vaikka olis universumi räjähtänyt ympäriltä, niin joku on välttämättä lähetettävä yrittämään sitä nukkumista. Ja lähes aina vastaus on tietysti "ei missään nimessä, jään tänne niin pitkäksi aikaa kuin minua tarvitaan!!!!"

Vierailija
13/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollut kiinnittänyt tähän huomiota mutta kerran mieheni mainitsi asiasta ja sen jälkeen tuntuu että tähän törmää koko ajan ja se ärsyttää vietävästi. Eli kaksi ihmistä keskustelee jostain tärkeästä/dramaattisesta asiasta ja sitten toinen sanoo "Look at me", ja usein vielä uudelleen painokkaammin "Look at me". Ja sitten kun se toinen katsoo, sanotaan jotain syvällistä/lohduttavaa/etc. Otetaan vielä ehkä kasvoista kiinni.

Tätä näkee elokuvissa ja TV:ssä jatkuvasti. Enkä ole IKINÄ törmännyt tähän oikeassa elämässä! En muista yhtään ainoaa tilannetta koko elämäni aikana että olisin sanonut jollekin painokkaasti "Katso mua" ja sitten vasta sanonut asiani?? Tai että kukaan olisi tehnyt noin minulle.

Mun miesystävä teki näin vähän aikaa sitten kun venkoilin ja mutisin asiaani katsellen seinille ja lattiaan.

Vierailija
14/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt monenkin äidin kasvattavan lastaan tuolla tavalla. "Sanni, katso minua." Sitten kun lapsen huomio on saatu, voi sanoa sen kasvatusasian keskusteluäänellä. Ei tarvitse huutaa lapselle joka ei kiinnitä sinuun huomiota.

Vierailija
15/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioiden dramaattinen toistaminen! En nyt keksi äkkiä hyvää esimerkkiä, mutta tiedätte varmasti.

Sankari sanoo: "En voi palata koskaan" sit tauko.... "En koskaan". Ei kukaan puhu noin oikeasti, se olisi aivan naurettavaa :D

Vierailija
16/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nähnyt monenkin äidin kasvattavan lastaan tuolla tavalla. "Sanni, katso minua." Sitten kun lapsen huomio on saatu, voi sanoa sen kasvatusasian keskusteluäänellä. Ei tarvitse huutaa lapselle joka ei kiinnitä sinuun huomiota.

Itse asiassa lasten kanssa tuo varmaan on hyväkin idea ja toimii. Näissä näkemissäni leffoissa ja TV-sarjoissa kyse on aina ollut aikuisista ihmisistä ja se tuntuu vaan niin älyttömältä ja typerältä tuo klisee.

Tuli muuten juuri mieleen että yhdessä Sorjosen jaksossa se yksi venäläinen naispoliisi (tai ex-), kun oli käynyt jotain kamalaa ja Sorjonen kyykki jossain pihalla, tuli siihen ja huusi "Kari, kato mua! Kato mua! KATO MUA!". Haaa että se oli typerä kohta keskellä muutenkin typerää sarjaa. Huutonaurua oli reaktiona.

Vierailija
17/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain yksi keino ottaa siitä selvää.

(Ja sitten kokeilemaan.)

Vierailija
18/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saa raivokohtauksen tms ja toinen yrittää rauhoitella, "DON'T TOUCH ME!!!" Alkaa aina ärsyttämään kun tota kiljutaan 😁

Vierailija
19/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä onko tää vähän ohis, mutta joka HELEVETIN kerta jos esim. pariskunnalla on joku riita meneillään, niin se toinen osapuoli vaan suu auki pönöttää ja antaa toisen möyhöttää... Vaikka tosiasiassa "riidan" on aiheuttanut jokin täysin ymmärrettävä tilanne josta toinen osapuoli ei tiedä. Siis ei voi olla niin vaikeeta saada sanottua että "anna nyt mä selitän, äläkä vaan juokse ulos." SUUT AUKI STANA! Kuka tosielämässä antaa toisen vaa ymmärtää väärin tolla tavalla?! Ja sit ei peräänkä voi juosta, kun ovesta ulos astuu ni peli on menetetty. :D Ei hele että rasittaa nuo.

Vierailija
20/332 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies antaa naiselle kukkia, nainen sanoo "Kiitos, nämä on tosi kauniita" johon mies vastaa "Ei niin kauniita kuin sinä"

Tässä vaiheessa haen yleensä oksennusastian.

Bulimia on vakava asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi