Jokaisella miehillä tulisi olla / ei saisi olla ______ vaatekaapissaan/yllään.
Listatkaas teidän makuun turn on ja turn off -vaatteet tai tyylit jotka mielestänne miehellä tulisi olla tai ei saisi olla. Mieluiten jotain linkkejä, kuvia eikö vain lakonisesti esimerkiksi "rumia vaatteita".
Jokaisella tulisi olla nauhalliset ruskeat nahkabootsit ja tummansiniset farkut ilman mitään tehosteita. Ohessa kuvaesimerkki.
https://i.pinimg.com/originals/a3/c1/dd/a3c1dd444453f2a6ea414d90a9218ab… .
Kommentit (28)
Polven alapuolelle ulottuvia shortseja ei tulisi olla.
Hassuja printtejä sisältäviä t-paitoja ei saisi olla.
Pitäisi olla muutakin kuin huppareita.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi olla väärän kokoisia vaatteita.
Ei pitäisi naisillakaan eli siksi nollasisältöinen viesti.
Eiköhän jokainen mies pukeudu niin kuin haluaa.
"Puoliso pukeutuu kuin taapero"-ketjussa ainakin naiset olivat sitä mieltä, mutta toki palstan kaksoisstandardien mukaan naiset saavat arvostella miesten pukeutumista ja "päättää" siitä miesten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Polven alapuolelle ulottuvia shortseja ei tulisi olla.
Hassuja printtejä sisältäviä t-paitoja ei saisi olla.
Pitäisi olla muutakin kuin huppareita.
3/4 pantsit on kyllä pahat pukea siististi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen mies pukeudu niin kuin haluaa.
"Puoliso pukeutuu kuin taapero"-ketjussa ainakin naiset olivat sitä mieltä, mutta toki palstan kaksoisstandardien mukaan naiset saavat arvostella miesten pukeutumista ja "päättää" siitä miesten puolesta.
Niin, oikeastaan tuntuu, että miehillä ei saisi olla edes mielipiteitä naisten(sa) pukeutumisesta ja siitä, että tyyli voisi jopa johdatella johonkin suuntaan. Sensijaan jos nainen on jotain mieltä miehensä pukeutumisesta niin totta helvetissä asiasta pitää voida sanoa ja tyyliä parantaa! Nainenhan tuossa kärsii kun saa hävetä miestään!!
Vierailija kirjoitti:
Ei salihousuja. Ei edes salilla😛
Mitä siellä salilla sitten pitäis olla? Pitkät kalsarit? Shortseja ei voi pitää koska painot vetää ihon verille.
Ei mua kyllä kauheesti kiinnosta mitä jonkun mielestä mulla pitäisi olla yllä tai ei saisi olla.
M40
Farkkutakki, työkaluliivi pl jos todella työskentelee. Etenkin housuja voisi kokeilla ja katsoa peilistä.
Kaikki camo kuosit jollei metsästä kun kuitenkin jo niin last season.Hihatttomat t paidat jos olet tukevassa kunnossa ja kainalopuskatkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kyllä kauheesti kiinnosta mitä jonkun mielestä mulla pitäisi olla yllä tai ei saisi olla.
M40
Ja sen todennäköisesti myös huomaa.
Rumat ne vaatteitta koreilee/homojen hommaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Samapa sekin minulle on mitä mieltä olet.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Samapa sekin minulle on mitä mieltä olet.
M40
Pukeutumisella voi kuitenkin osoittaa mm. kunnioitusta kanssaihmisiä ja tilanteita kohtaan.
Pitäisi löytyä tumma puku, valkoinen kauluspaita, solmiot sekä hautajaisiin että muihin tilaisuuksiin, pukuun sopivat kengät ja mustat sukat.
Kenen tahansa arvostus tippuu silmissäni pykälän verran jos ei omista kumisaappaita. Vaihtoehtoisesti voi toki olla jotkut hienot vaelluskengät tai muut kelvolliset metsässä samoiluun soveltuvat jalkineet. Kantavana ajatuksena kuitenkin, että jos ei omista jalkineita joilla voisi mennä päiväksi metsään kävelemään on liian irtaaantunut luonnosta.
Jokaisella miehellä tulisi olla siistit kengät. Tarkoitan pukukenkiä. Menee sitten juhliin/hautajaisiin ym. Puvun nyt saa vuokrattua.
Miehellä kauhistus on "hassunhauskat" teksti t-paidat. Arvatkaas vaan onko mun miehellä kaappi niitä täynnä. :D Ja joka vuosi saa lisää lahjaksi samanhenkiseltä äidiltään.
Pitäköön, ei hänkään minun vaatteitani valitse, mutta jessus.
Musta nahkatakki pitäisi olla.