Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkanut mustasukkaiseksi pelikaverilleni

Vierailija
29.05.2018 |

Itsekin pelaa jatkuvasti kavereidensa kanssa ja kun mä pelaan yhden kaverin kanssa, jonka olen tuntenut pian kymmenen vuotta, niin kauhee mussutus.
Sanoin tässä kerran, että mun pitäis se nähdä pitkästä aikaa, kun ei olla muutamaan vuoteen nähty, niin helvetti oli irti. En kuulemma saisi yksin tätä kaveriani tavata ja lässyn lää. Sanoinkin sitten miehelle, että jos mun ja kaverini välille suhde kehkeytyis, niin se olisi tapahtunut jo ennen kuin tutustuin mieheeni.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä saisin tän asian selvitettyä mieheni kanssa? Olen ehdottanut, että hän tutustuisi tähän kaveriini, mutta ei halua.

Vierailija
2/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä miestäkin tapaamasta kavereitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kasvaisitten ensin aikuisiksi ja alkaisitte vasta sitten leikkiä kotia

Vierailija
4/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mä saisin tän asian selvitettyä mieheni kanssa? Olen ehdottanut, että hän tutustuisi tähän kaveriini, mutta ei halua.

Mutta jos miehesi ei olekaan bi? Kolmen kimppa ei silloin nappaa.

Vierailija
5/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt kasvaisitten ensin aikuisiksi ja alkaisitte vasta sitten leikkiä kotia

???

eri

Vierailija
6/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies pelailee miespuolisten kavereidensa kanssa jotain, sä sinä naisena miespuolisen kanssa? Sun mielestä ihan sama asia? Miten suhtaudut miehen naispuolisiin kavereihin? Onko hänellä edes? Ja tiedäthän, pelikaverisi varmaan tahtoisi seksiä kanssasi...

Vierailija
7/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies pelailee miespuolisten kavereidensa kanssa jotain, sä sinä naisena miespuolisen kanssa? Sun mielestä ihan sama asia? Miten suhtaudut miehen naispuolisiin kavereihin? Onko hänellä edes? Ja tiedäthän, pelikaverisi varmaan tahtoisi seksiä kanssasi...

Minun mieheni pelaa myös naispuolisen kaverin kanssa sulkista. Itselläni on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa käyn mm. syömässä. Jos lounaskaverini haluaa seksiä minun kanssani (mitä en tosin usko), niin mitä sitten?

eri

Vierailija
8/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaverini on avoliitossa kuten minäkin ja jos tää kaverini haluis mun kanssa sänkyyn, niin se olis tapahtunut jo vuosia sitten.

Ap

Vierailija
9/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kutsua tuon pariskunnan teille kylään niin ehkä miehesi huomaa, että huoli on turha?

Vierailija
10/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko kutsua tuon pariskunnan teille kylään niin ehkä miehesi huomaa, että huoli on turha?

No vähän hankala, kun välimatkaa useampi 100 km.

Ap

Vierailija
11/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kaverini on avoliitossa kuten minäkin ja jos tää kaverini haluis mun kanssa sänkyyn, niin se olis tapahtunut jo vuosia sitten.

Ap

Eli sinä haluaisit sänkyyn, mutta kaverisi ei. Eipä siis suotta ole miehesi mustis.

Vierailija
12/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde vaatiin uhrauksia jotta se toimii. Kummankin osalta. Nykyään naisten pitäisi saada kaikki ja suhteet kaatuu.

Vierailija
13/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa sekopäältä. Jättäisin välittömästi tuollaisen mustasukkaisen hullun. Tuosta ei ole pitkä matka mustaan silmään. Jos mieheni alkaisi mustasukkaiseksi kun pelaan jotain räiskintäpelejä miesten kanssa jotka asuvat toisella puolella maailmaa ja joita en ole koskaan edes tavannut niin näyttäisin ovea. Sairasta. Tosi sairasta.

Vierailija
14/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli sinä haluaisit sänkyyn, mutta kaverisi ei. Eipä siis suotta ole miehesi mustis.

Jos oltaisiin sinkkuja, niin mikä jottei. Kivan näköinen mies ja hyvä suutelija, muttei sitä pidemmälle koskaan menty. Hyviä kavereita kuitenkin ollaan oltu useita vuosia.

Ap

Vierailija
15/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kuulostaa sekopäältä. Jättäisin välittömästi tuollaisen mustasukkaisen hullun. Tuosta ei ole pitkä matka mustaan silmään. Jos mieheni alkaisi mustasukkaiseksi kun pelaan jotain räiskintäpelejä miesten kanssa jotka asuvat toisella puolella maailmaa ja joita en ole koskaan edes tavannut niin näyttäisin ovea. Sairasta. Tosi sairasta.

Ollaan tavattu vuosia sitten tämän pelikaverini kanssa. Mieheni kanssa myös oltu jo vuosia yhdessä. Luotto vaan ei oikein pelaa tällä hetkellä. :/

Ap

Vierailija
16/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se tässä sekopäältä kuulostat.

Tuossahan puhutaan livetapaamisesta, eikä mistään räiskintäpelin pelaamisesta.

Vierailija
17/35 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksiköhän se luotto ei pelaa? Onko sinulla paljonkin näitä miespuoleisia, sinun miehellesi tuntemattomia, kavereita? Pahennatko tilannetta vielä entisestään piilottelemalla heitä, koska oletat miehesi sairaalloisen mustasukkaiseksi, joten hänelle ei voi kertoa. Ja sitten kun joku kahvittelu tulee "maken" kanssa ilmi jälkikäteen, niin piru onkin irti... 

Ihan oikeasti. Näissä asioissa ei kannata piilotella yhtään mitään. Jos puoliso kilahtelee silti, vaikka et salaile mitään, niin suhteen tulevaisuutta kannattaa. Jos taas itse olet ainakin epäsuoraan vastuussa siitä mustasukkaisuudesta, niin omia toimintatapoja kannattaa miettiä.

Vierailija
18/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksiköhän se luotto ei pelaa? Onko sinulla paljonkin näitä miespuoleisia, sinun miehellesi tuntemattomia, kavereita? Pahennatko tilannetta vielä entisestään piilottelemalla heitä, koska oletat miehesi sairaalloisen mustasukkaiseksi, joten hänelle ei voi kertoa. Ja sitten kun joku kahvittelu tulee "maken" kanssa ilmi jälkikäteen, niin piru onkin irti... 

Ihan oikeasti. Näissä asioissa ei kannata piilotella yhtään mitään. Jos puoliso kilahtelee silti, vaikka et salaile mitään, niin suhteen tulevaisuutta kannattaa. Jos taas itse olet ainakin epäsuoraan vastuussa siitä mustasukkaisuudesta, niin omia toimintatapoja kannattaa miettiä.

Luotto meni, kun ihastuin toiseen mieheen reilu vuosi sitten. Mitään ei sen toisen kanssa tapahtunut, mutta mies ei enää luota. Muuten meidän suhde on nykyisin kunnossa, mutta nyt mies on ottanut tuon kaverini silmätikukseen. Jos mulle tulee whatsappissa viesti tältä kaverilta, kun kyselee mua pelaamaan, niin heti mies alkaa mussuttaa.

Ap

Vierailija
19/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä olla välittämättä. Et sinä voi parisuhteen antaa häiritä normaalia elämää. Kummallista olisi, jos ystävät täytyisi valita sukupuolen mukaan. Tuolle luottamusongelmallekkaan kun et voi itse mitään tehdä. Ihastumisia tulee kaikille, ei niistä voi suuttua.

Vierailija
20/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde vaatiin uhrauksia jotta se toimii. Kummankin osalta. Nykyään naisten pitäisi saada kaikki ja suhteet kaatuu.

Mä en vaadi miestä luopumaan pitkäaikaisista ystävistä.

Ap

Mutta ne ei ole seksuaalisviritteisiä tietääksesi kuten sinulla. Suudellutkin olet joten eipä tosiaan syyttä ole mustis. Tätäkö nykyään suhteet on. Se että suutelette, flirttailette on seksuaalistavärinää pitää nyt vain miehen sietää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme