Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies alkanut mustasukkaiseksi pelikaverilleni

Vierailija
29.05.2018 |

Itsekin pelaa jatkuvasti kavereidensa kanssa ja kun mä pelaan yhden kaverin kanssa, jonka olen tuntenut pian kymmenen vuotta, niin kauhee mussutus.
Sanoin tässä kerran, että mun pitäis se nähdä pitkästä aikaa, kun ei olla muutamaan vuoteen nähty, niin helvetti oli irti. En kuulemma saisi yksin tätä kaveriani tavata ja lässyn lää. Sanoinkin sitten miehelle, että jos mun ja kaverini välille suhde kehkeytyis, niin se olisi tapahtunut jo ennen kuin tutustuin mieheeni.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde vaatiin uhrauksia jotta se toimii. Kummankin osalta. Nykyään naisten pitäisi saada kaikki ja suhteet kaatuu.

Mä en vaadi miestä luopumaan pitkäaikaisista ystävistä.

Ap

Mutta ne ei ole seksuaalisviritteisiä tietääksesi kuten sinulla. Suudellutkin olet joten eipä tosiaan syyttä ole mustis. Tätäkö nykyään suhteet on. Se että suutelette, flirttailette on seksuaalistavärinää pitää nyt vain miehen sietää?

Mistä päättelet että tässä olisi seksuaalista värinää? Minäkin olen suudellut läheisintä ystävääni yli kymmenen vuotta sitten, enkä todellakaan voisi häntä katsella sillä silmällä :D tai hän minua. Ylipäänsä entisistä seksisuhteista on syntynyt monia hyviä ystävyyssuhteita, ilman mitään värinöitä. Jos värinää olisi ollut, tuskin juttu olisi ENTINEN.

Terv. Ei ap.

Vierailija
22/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä olla välittämättä. Et sinä voi parisuhteen antaa häiritä normaalia elämää. Kummallista olisi, jos ystävät täytyisi valita sukupuolen mukaan. Tuolle luottamusongelmallekkaan kun et voi itse mitään tehdä. Ihastumisia tulee kaikille, ei niistä voi suuttua.

Yritän olla. Harmittaa vaan välillä riidellä turhasta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde vaatiin uhrauksia jotta se toimii. Kummankin osalta. Nykyään naisten pitäisi saada kaikki ja suhteet kaatuu.

Mä en vaadi miestä luopumaan pitkäaikaisista ystävistä.

Ap

Mutta ne ei ole seksuaalisviritteisiä tietääksesi kuten sinulla. Suudellutkin olet joten eipä tosiaan syyttä ole mustis. Tätäkö nykyään suhteet on. Se että suutelette, flirttailette on seksuaalistavärinää pitää nyt vain miehen sietää?

Ei meillä ole seksuaalista värinää, eikä flirttailla. Siitäkin kun suudeltiin, on monta vuotta ja mieheeni tutustuin pari vuotta sen jälkeen.

Ap

Vierailija
24/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itse tapaisin ystäväni ja pyytäisin mieheni sinne mukaan. Jos ei tulisi, niin ei voisi sitten mitään. Jos mies ei kestäisi tuollaista niin olisi kaikille parempi, että suhteemme loppuisi.

Vierailija
25/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, itse tapaisin ystäväni ja pyytäisin mieheni sinne mukaan. Jos ei tulisi, niin ei voisi sitten mitään. Jos mies ei kestäisi tuollaista niin olisi kaikille parempi, että suhteemme loppuisi.

Juu ei tuota hirveesti mun miespuoliset kaverit kiinnosta. Yksi exäkin on pariin otteeseen sanonut tahtovansa tavata nykyisen mieheni kun ollaan käyty kahvilla, mutta mies ei halua.

Ap

Vierailija
26/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko kutsua tuon pariskunnan teille kylään niin ehkä miehesi huomaa, että huoli on turha?

No vähän hankala, kun välimatkaa useampi 100 km.

Ap

Häh? Sinä voisit tavata tuon peli kaverisi, mutta miehesi ei voittavata koska matka on liian pitkä? Kenelle se matka on liian pitkä ja miksi? Ei oikein aukene. Kummallisia pelikavereita olette. Varsinaisia pelaajia näköjään myös ihmissuhteissa...

Vierailija
27/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko kutsua tuon pariskunnan teille kylään niin ehkä miehesi huomaa, että huoli on turha?

Ap

Häh? Sinä voisit tavata tuon peli kaverisi, mutta miehesi ei voittavata koska matka on liian pitkä? Kenelle se matka on liian pitkä ja miksi? Ei oikein aukene. Kummallisia pelikavereita olette. Varsinaisia pelaajia näköjään myös ihmissuhteissa...

Siis kutsuisin kyllä tuon kaverini avokkinsa kanssa meille, mutta meillä ei ole majoitusmahdollisuutta. Kaverini kanssa taas oli tarkoitus lähteä shoppailemaan jonnekin, mikä olisi suunnilleen puolessa välissä matkaa, ettei kummallakaan menisi koko päivää matkoissa.

Vierailija
28/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun tahallaan pitää ymmärtää asiat väärin...

Vierailija
29/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies pelailee miespuolisten kavereidensa kanssa jotain, sä sinä naisena miespuolisen kanssa? Sun mielestä ihan sama asia? Miten suhtaudut miehen naispuolisiin kavereihin? Onko hänellä edes? Ja tiedäthän, pelikaverisi varmaan tahtoisi seksiä kanssasi...

Tämä kaverini on avoliitossa kuten minäkin ja jos tää kaverini haluis mun kanssa sänkyyn, niin se olis tapahtunut jo vuosia sitten.

Ap

Eli sinä haluaisit sänkyyn, mutta kaverisi ei. Eipä siis suotta ole miehesi mustis.

Jos oltaisiin sinkkuja, niin mikä jottei. Kivan näköinen mies ja hyvä suutelija, muttei sitä pidemmälle koskaan menty. Hyviä kavereita kuitenkin ollaan oltu useita vuosia.

Ap

Joo, no siinäpä selvisi sitten se syy miehen käytökselle. Ihan asiasta on huolissaan. Itse kunnioittaisin puolisoani sen verta että tuommoisen "kaverin" heivaisin ja vähän äkkiä.

Vierailija
30/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies pelailee miespuolisten kavereidensa kanssa jotain, sä sinä naisena miespuolisen kanssa? Sun mielestä ihan sama asia? Miten suhtaudut miehen naispuolisiin kavereihin? Onko hänellä edes? Ja tiedäthän, pelikaverisi varmaan tahtoisi seksiä kanssasi...

Tämä kaverini on avoliitossa kuten minäkin ja jos tää kaverini haluis mun kanssa sänkyyn, niin se olis tapahtunut jo vuosia sitten.

Ap

Eli sinä haluaisit sänkyyn, mutta kaverisi ei. Eipä siis suotta ole miehesi mustis.

Jos oltaisiin sinkkuja, niin mikä jottei. Kivan näköinen mies ja hyvä suutelija, muttei sitä pidemmälle koskaan menty. Hyviä kavereita kuitenkin ollaan oltu useita vuosia.

Ap

Joo, no siinäpä selvisi sitten se syy miehen käytökselle. Ihan asiasta on huolissaan. Itse kunnioittaisin puolisoani sen verta että tuommoisen "kaverin" heivaisin ja vähän äkkiä.

Kuten sanoin aiemmin. Jos olisimme sinkkuja, niin sitten voisin kokeilla. Emme kuitenkaan ole sinkkuja ja kumpikaan ei pettäisi kumppaniaan. Todennäköisempää olisi, että vaikka mahdollisuus tulisi, emme ikinä menisi sänkyyn.

Ja mun mies on nyt vasta alkanut mustasukkaiseksi tälle kaverilleni, vaikka olemme aina olleet tekemisissä enemmän tai vähemmän.

Ap

Vierailija
31/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kuten sanoin aiemmin. Jos olisimme sinkkuja, niin sitten voisin kokeilla. Emme kuitenkaan ole sinkkuja ja kumpikaan ei pettäisi kumppaniaan. Todennäköisempää olisi, että vaikka mahdollisuus tulisi, emme ikinä menisi sänkyyn.

Ja mun mies on nyt vasta alkanut mustasukkaiseksi tälle kaverilleni, vaikka olemme aina olleet tekemisissä enemmän tai vähemmän.

Ap

Sinä annat syytä mustasukkaisuudelle, etkä edes tajua sitä. 

Ei mikään ihme, jos ei luotto pelaa. 

Vierailija
32/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Sinä annat syytä mustasukkaisuudelle, etkä edes tajua sitä. 

Ei mikään ihme, jos ei luotto pelaa. 

Millä lailla annan aihetta mustasukkaisuudelle? Sillä, että juttelen pelatessani, vittuilen ja vastaan vittuiluihin?

Ap

Vierailija
33/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla huutelee joukko, joka on aina syyttämässä toisia pelailusta.

Kumpi sun mielestä on potentiaalisempi pettäjä a) tyyppi, jolla on kumppanin lisäksi vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä vai b)

tyyppi, joka katkaisee seurustelun aloittaessaan välit vastakkaista sukupuolta oleviin ystäviin.

Oon sitä mieltä, että b on todennäköisempi pettäjä.

Vierailija
34/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi ymmärtää lähteä vielä kun ketään ei ole satutettu. Olet selvästi kiinnostunut joka tasolla edelleen siitä kaveristasi ja se olisi vain ajan kysymys koska tulisit pettämään miestäsi. 

Vierailija
35/35 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti miehesi ymmärtää lähteä vielä kun ketään ei ole satutettu. Olet selvästi kiinnostunut joka tasolla edelleen siitä kaveristasi ja se olisi vain ajan kysymys koska tulisit pettämään miestäsi. 

No en todellakaan ole kiinnostunut kaveristani muuten kuin kaverina.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan