Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin kyllästynyt aikuisiin ihmisiin, joiden päästävä baanalle joka viikonloppu, vaikka on lapset!

Vierailija
29.05.2018 |

Miten sieltä ei malta olla yhtään pois? Viettää viikonloppu lasten kanssa? Yksi tyrkkää pienen 3-vuotiaan joka ilta hoitoon että pääsee menemään, yksi jättää esiteinit yksin kotiin joka perjantai ja lauantai-ilta ja yö koska pitäähän mamman bailata ja saada iskuehdotuksia.

Juu ja ymmärrän, jos lapset ovat vaikka isällään, kun erottu, mutta kun on päästävä myös silloin kun ei ole isän viikonloppu!

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes yhtä turhautunut oon +25v ihmisiin, joiden pitää päästä joka viikonloppu baanalle. Silloin tällöin on hyvä irroitella mutta joka viikonlopun biletys kertoo vastuuntunnottomuudesta ja elämän kohtaamisen hankaluuksista.

Vierailija
2/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeria sanoi kettu pihlajanmarjoista. Turha rutista toisten elämästä. Hommatkaa itsekin sellainen niin ei tarvitse joka asiasta valittaa.

Ps. Menkää töihin luuserit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sieltä ei malta olla yhtään pois? Viettää viikonloppu lasten kanssa? Yksi tyrkkää pienen 3-vuotiaan joka ilta hoitoon että pääsee menemään, yksi jättää esiteinit yksin kotiin joka perjantai ja lauantai-ilta ja yö koska pitäähän mamman bailata ja saada iskuehdotuksia.

Juu ja ymmärrän, jos lapset ovat vaikka isällään, kun erottu, mutta kun on päästävä myös silloin kun ei ole isän viikonloppu!

Juu, ja sitten on näitä, että "pitää ymmärtää kun sitä miestä on saatava". Voi helv.... kai niistä lapsista pitää ensisijaisesti huolehtia!!!

Vierailija
4/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeria sanoi kettu pihlajanmarjoista. Turha rutista toisten elämästä. Hommatkaa itsekin sellainen niin ei tarvitse joka asiasta valittaa.

Jos on iltavuoro? Idiootti

Vierailija
5/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha rutista toisten elämästä? Eli sinusta on ok, että aikuinen ei jaksa olla omien lastensa kanssa vaan bailaus on tärkeämpää? miksi tehdä lapsia? ja onko niitä kohtaan oikein?

Vierailija
6/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas niin turhautunut teihin muiden puolesta turhautujiin. Katso peiliin ja mieti mitä teet sille näylle, joka sieltä kurkkaa. Vi**uako muiden asiat sinulle kuuluu.

Vierailija
7/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan toi vähän siitä että on jäänyt "elämätöntä elämää" varastoon.

Kun oli nuorena niin kiire leikkiä aikuista.

Vierailija
8/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee lasu holtittomasta kotielämästä

Vierailija
9/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon taas niin turhautunut teihin muiden puolesta turhautujiin. Katso peiliin ja mieti mitä teet sille näylle, joka sieltä kurkkaa. Vi**uako muiden asiat sinulle kuuluu.

Sä taidat olla yksi näistä ymmärtäjistä, joiden mielestä lapsista ei tartte huolehtia :D Joo tehköön lapset, ja jos ei jaksa, niin ei tartte.

Vierailija
10/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia jos ne lapset oisi heitteillä, muuten huolehdi vaan omista asioistasi äläkä kyttää muiden tekemisiä. Ei kaivele sun napaa. Jos sinä oot se jolle työnnetään lapset hoitoon, älä ota niitä

Vierailija
11/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein lasun, kun mamma bailasi ja jätti teinit yksin jatkuvasti öiksi. Ikää tuolloin 15- ja 12 vuotta, eli pärjäsihän ne periaatteessa (eli sai ruokaa ja oli katto pään päällä), mutta nuorempi alkoi selvästi oireilla tälle jatkuvalle yksinololle öisin.

Vierailija
12/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri asia jos ne lapset oisi heitteillä, muuten huolehdi vaan omista asioistasi äläkä kyttää muiden tekemisiä. Ei kaivele sun napaa. Jos sinä oot se jolle työnnetään lapset hoitoon, älä ota niitä

Eikö nämä ole heitteillä ketkä ovat yöt yksin????

Vierailija
13/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tuokin oikein oivallinen tapa nostattaa sitä omaa egoaan. 

Vierailija
14/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä ole heitteillä ketkä ovat yöt yksin????

Ja kuinka pitkää niiden lasten kanssa pitää kulkea käsikädessä 24/7??? Kunnes he täyttää 30?

Vierailija
15/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä taidat olla yksi näistä ymmärtäjistä, joiden mielestä lapsista ei tartte huolehtia :D Joo tehköön lapset, ja jos ei jaksa, niin ei tartte.

Entä se päivittäinen arki? Sillä ei ole mitään merkitystä miten vanhempi on läsnä, jos hän kerran viikossa ottaa irtioton? 

Vierailija
16/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä se päivittäinen arki? Sillä ei ole mitään merkitystä miten vanhempi on läsnä, jos hän kerran viikossa ottaa irtioton? 

Arkisin yleensä ollaan töissä ja lapset päiväkodissa/koulussa. Ei siinä paljon ehdi lapsia näkemään.

Vierailija
17/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä olet :D

Vierailija
18/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kymmenien vuosien takaa tapauksen jossa yh-äiti lähti yksin lomalle viikoksi ja jätti esiteinien vastuulle ne pienimmätkin, viikoksi! Silloin elettiin vielä vapaampaa aikaa, jolloin tuollainen oli ihan normaalia. Miettikää miten lapset on hoidettu kun äiti on ollut navetalla päivät entisaikoihin. Kyllä olisi pitänyt lasua tehdä joka talosta joo.

Vierailija
19/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vanhempi tarvitsee kerran viikossa irtiottoa baarissa? En ole käynyt baarissa kymmeneen vuoteen. Irtiotto voi olla myös terveellinen liikuntaharrastus, meillä on kuntosalilla ihana lastenhoito jossa lapset viihtyy :) Pieni oma hetki illalla hyvän romaanin parissa tai elokuva kotisohvalla miehen kanssa lasten nukkuessa, siinä niitä lapsiperheen ”irtiottoja” 👌🏻

Vierailija
20/88 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, luuletko että nämä olisivat kotona sen muun ajan. Ehei, harrasteita, omia tietenkin, pitää olla, tavata ystäviä jne. Lapset tuntuu olevan muutenkin vain se välttämätön paha, joille pitää käydä välillä tekemässä ruoka. Sitten taas muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä