Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Onnea 60-vuotiaalle!
Ai, oletkin vasta 50...sori.
Ja nyt yllätysvieraamme Päivi Räsänen tulee kertomaan meille homoista ja raamatusta.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt yllätysvieraamme Päivi Räsänen tulee kertomaan meille homoista ja raamatusta.
Ehdotan että veisaamme seuraavaksi sen ja sen virren!
Meidän Lumipyry-Nico syö vaan Himangalla viljeltyä, käsinpoimittua luomuohraa, ettekä te ole varanneet sitä pöytään.
Päivänsankarille suureen ääneen:
Hei Mirkku, vieläkö sä petät sun miestäs?
Seuraavana esiintyy Suurlähettiläät
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana esiintyy Suurlähettiläät
astetta pahempi:
Seuraavana esiintyy Mamba
Seuraavana esiintyy Saara Aalto
Kolhin jonkun Fordia tossa pihalla. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan että veisaamme seuraavaksi sen ja sen virren!
Ei minulla ole omaa virttä. T:Senjanen
Vierailija kirjoitti:
Onnea 60-vuotiaalle!
Ai, oletkin vasta 50...sori.
Mulla kävi setäni kanssa sama moka, mutta toisinpäin. Ihan normaalisti ojensin 50v kortin 60-vuotiaalle sedälle ja kaikkia nauratti kyseinen tilanne. Tulin juhliin vieläpä juuri viimeisten joukossa. Noh, mielummin noin päin kuin tämä mainitsemasi skenaario :-D
Olikos tää se serkku jonka isä on pieniin päin?
Hoitsusukulainen jonka kaikki tietää työskentelevän sukupuolitautien klinikalla:
Sulhaselle: "Hei, mehän on tavattu jossain lähiaikoina, missähän se oli, eiku joo nyt muis... ei mitään..."
Tehän ette olekaan vielä nähneet meidän Espanjan-matkan kuvia?
Meidän ilmastointilaite on rikki.
Oksensin juuri teidän keittiöön.Mun lapset oli kyllä viikolla noroviruksessa..
Juodaan juhlissa kakkukahveja ja joku sanoo kovalla äänellä, "On tämä teekin näin kakun kanssa ihan mukavaa".
Ihan millä tahansa lauseella mitä sanon. Olen sosiaalisesti äärimmäisen awkward. En tahallani, en tietenkään halua ketään loukata enkä mitään pahaa kellekään, mutta ihan tahattomasti kaikki mitä ihmisjoukossa sanon, oli se sitten mitä tahansa, saa kaikki kuulijat aina vaivaantuneen hiljaisiksi, pälyileviksi, pois katsoviksi, pois lähteviksi, kiusallisen tuskaisella tavalla suorastaan käsin kosketeltavan vääntelehtivän vaivaantuneiksi. Sen näkee, tuntee ja aistii kaikin tavoin. Jos haluat juhlien, tai minkä tahansa sosiaalisen tapahtuman pilaajan, kutsu minut. I will deliver! Ihan vain olemalla oma mukava itseni, haluamatta mitään pahaa, osallistumalla vain muutamalla sanalla keskusteluun.