Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Sulla oli kyl viime häissä parempi hääkakku!
No mites se teidän perheen salmonella?
häät on hautajaiset kakkun kanssa
"Onpas tuo pikkusiskosi niin hurjan nuoren näköinen!" Naiselle tämän 50-vuotisjuhlissa. Ja se pikkusisko olin minä, vain kolme vuotta nuorempi.
Viikko sitten olleista siskon lapsen ristiäisistä jäi niin paljon kermakakkua yli, että jäi hyvin tarjottavaa vaarin synttäreille! Mikä säästö!
"Täällä piti olla tarjoilua, mutta posti ei ole vielä tullut, odotellaan hetki."
Pyydän anteeksi että pitopalvelumme ei saanutkaan paikalle ruokien lisäksi tilattuja tarjoilijoita kun kuulemma koko firma on noroviruksessa.
"Ai että tolla sulhasella on muuten tosi pieni m una eikä se edes osaa sitä käyttää."
Lastenhoitajakin on minulle raskaana
Oli kai norovirus mut en mä kyllä usko..
Vierailija kirjoitti:
"On tainnut tytär olla paljon siellä paskatunkion vierellä kun on noin isoksi kasvanut! Hohohooo!" Isän 50-vuotisjuhlilla talon tyttärestä, joka oli pitkä, yli 180cm ja hoikka, harrastanut nuorena hevosia.
"Sinä se näytä vuosi vuodelta enemmän mummiltasi!" Mummi, 160cm ja 150kg, lapsenlapsi 183cm ja 85kg Eiköhän tuolla tarkoitettu, että on ulkonäöltään mummin näköinen. Siis kasvoiltaan jos pitää rautalangasta vääntää
"Kyllä oli helvetin kova homma järjestää nämä juhlat ja kalliiksikin tuli!" Kaikille taloon tuleville vieraille.
Eipä ole ilmastonmuutosta ajateltu tarjoiluissa ! Valotkin palaa ja pirtti lämpimänä. Ei näin. Kävelittekö muuten paikalle kaikki ?
Vierailija kirjoitti:
Me ei keretä olla kauan.
Jokainen mun sukulainen, joka ikisissä juhlissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli kyl viime häissä parempi hääkakku!
Tuo oli hyvä. Mutta vielä paremmalta kuulostaa: "Sulla oli kyl viime häissä parempi sulhanen!"
Tässä on taustalla tositapaus. Morsian oli aiemmin eronnut, koska ex-mies lähti toisen naisen matkaan. Sen jälkeen hän otti uudeksi kumppanikseen vanhemman miehen. Siis huomattavasti vanhemman miehen: 16 vuotta ikäeroa edelliseen sulhaseen.
Häissä morsiammesta, niin että varmasti kaikki kuulee;
Mä olen kerran pan nut tota muijaa
*syvä haukotus* - Voi anteeksi, ei mua yhtään väsytä, on vaan niin tylsää seuraa.
Oottakaas nyt hetki, mä katon ekaks mun viestit (ja tämä nysvää seuraavat 2 h älyluurinsa kanssa eikä puhu kenellekään...). Tositapaus, monta kertaa, monessa paikassa. :(
"Tässä on mun uusi poiccis Mika. Olkaa sitten vähän varuillanne, Mika on tosi arvaamaton humalassa!"