Pilaa juhlat yhdellä lauseella
Tai sivulauseella.
Esimerkiksi: Haettiin juuri tarjottavat häihin Tallinnasta.
Kommentit (1164)
Tositarina juhannushäistä: "Meni juhannus pilalle, kun tänne piti tulla", puheessa.
Vitsi kun on ihana ilma, olisi pitänyt mennä mökille.
Vierailija kirjoitti:
Li ja touko oven takana
Mutta nämähän osaa juhlia railakkaasti... toki jos on jotkut kinkerit tai rukouspiiri niin sitten ei hyvä.
"Ootpas sä vanhentunut / lihonut!"
"Miksi olet niin hiljanen?" "Juo vähän niin piristyt" "Mene nyt laulamaan vaan" "Et sä nyt vielä voi lähteä, haet vielä juotavaa" (Tämä viimeinen ehkä yksittäin ihan kohteliaisuutta, mutta yleensä se on edellisten tokaisujen jatkumoa. )
Nyt kyllä lähetään pihalle kattomaan prkl!
Vierailija kirjoitti:
"En tahdo."
Muistelen tällä palstalla jonkun kertoneen olleensa sellaisissa häissä, joissa sulhanen oikeasti sanoi noin, lisäsi vielä kaikkien kuullen perään että on saanut tietää morsiamen hiljattain pettäneen häntä bestmanin kanssa, ja lähti menemään.
"Hei! Minä tulin nyt sitten tänne teidän juhliinne". Minä siis pilaan juhlat kuin juhlat pelkästään tulemalla paikalle.
Minulla todettiin eilen tarttuva keuhkotuberkuloosi -köh köh
Koskas teille tulee lapsia?
tai
Etkös sinä oo vieläkään löytänyt itelles miestä/naista?
Sori, unohdin mainita etten olekaan enää lakto-ovo-vegataristi. Ei olisi mua varten tarvinnut tehdä mitään erityistä.
Ei tästä kakusta kyllä yhtään huomaa, että teidän Milla- Petteri oksensi taikinaan.
Teidän sohvassa on taas luteita.
Onko täällä mitään ohjelmaa???
Missäs vaiheessa ne stripparit tulee?
"Nää hääjuhlat on alkoholittomat"
Bileissä tms. ei niin uskonnollisissa juhlissa: "Sieltähän se Räsäsen Päivi saapuukin!"