Voxran lopetus - millaista elämänne on lääkkeen lopettamisen jälkeen?
Tämä lääke on kahdessa kuukaudessa tehnyt minusta taas ihmisen. En ole aikeissa lopettaa lääkitystä vielä aikoihin, mutta kuulisin mielelläni kokemuksia siitä millaista elämä on ilman kys. lääkettä. Ovatko energiatasonne laskeneet/mielialat huonontuneet lopetuksen jälkeen? Onko masennus palannut? Mitä muita muutoksia lopettaminen toi mukanaan?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mulla lääkkeestä tuli krooninen unettomuus, josta olen kärsinyt nyt 5 vuotta enkä ole sen jälkeen kyennyt nukkumaan ilman vahvaa lääkitystä. Lopetusoireet olivat muuten aika lieviä ainakin verrattuna cipralexiin.
Tuliko unettomuus siis Voxran käytöstä vai lopettamisesta? Todella ikävää joka tapauksessa!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lääkkeestä tuli krooninen unettomuus, josta olen kärsinyt nyt 5 vuotta enkä ole sen jälkeen kyennyt nukkumaan ilman vahvaa lääkitystä. Lopetusoireet olivat muuten aika lieviä ainakin verrattuna cipralexiin.
Tuliko unettomuus siis Voxran käytöstä vai lopettamisesta? Todella ikävää joka tapauksessa!
-ap
Voxran käytöstä :/.
Paino lähti nousuun, kun aineenvaihdunta hidastui.