En tykkää enää Kuustosesta
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin sillon kun Kuustonen oli nuori ja laulo gospelia, olin itse vielä teinityttö.
Samoin. Silloin oli vielä aidosti hauska ja supliikki mies. Nyt falski tekonauraja joka on ihastunut omaan verbaalisuuteensakuten osa huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen hällä nyt. Entisen ulkonäköä en tiedä.
Kaunis ja upea oli entinenkin. Googlettamalla löytyy kuvia.
Siis mistä te puhutte? Mikko Kuustonen on 58-vuotias, Hanna Brotherus (hänen vaimonsa) täyttää viikon päästä 50 vuotta. Sekö on nyt kamalan suuri ikäero? "Vaihtoi nuorempaan"? Hyvännäköinen pari. Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan tykännyt Kuustosesta, oli naimisissa tai ei.
Samoin. Kuustonen on yksi turhimmista julkkiksista ja vissiin siksi naamansa useamassa ohjelmassa. Ei ole tullut katsottua niitä ohjelmia joissa Kuustonen just siksi kun en vain siedä tyyppiä.
Mikko nyt kuitenkin on tehnyt musiikkia tullakseen julkkikseksi, suuri osa nykyjulkkiksista on esittänyt tai ollut idiootti turhanpäiväisessä tositv ohjelmassa ja sitten on julkkis eli nimenomaan täysin turha julkkis, suoraan sanottuna hävettävä julkkis.
On tehnyt musiikkia, mutta se ei oikeuta ketään päivittäiseen julkisuuteen hömppäohjelmiin kertomaan muka "nasevia" tai "hauskoja juttuja".
Miksi ei ole pysynyt musiikin saralla vaan pitää tunkea naamansa jokaisen tv-kanavan hömppäohjelmiin? No, tuotanto kärsii, kun kansa ei tykkää ja jättää ko ohjelmat katsomatta. Siinä on panostuksen lopputulos.
Kuustonen ei kauheasti muistuttele gospel- ja uskovaistaustastaan. Jos siitä mainitaan puhuu sävyyn että oli nuori, vaikutuksille altis ja mustavalkoinen.
Häpeää?
Ihan totta, kuinka joku EI näe että MK on tekohauska ja hirnuminen kaukana aidosta naurusta. Ja se käsittämätön omahyväisyys..
Av ei koskaan petä. Ohjeita elämän oikein elämiseen satelee vasemmalta ja oikealta kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Iinaa ja Minkaa tuskin julkisuudessa olisi pysynyt.
Päinvastoin, ilman isää tytöt näyttelisi kesäteatterissa.
En ymmärrä miksi näitä b- julkkiksia pidetään niin paljon esillä. Koska Kuustonen on viimeksi ollut esillä musiikin takia? Jostain naftaliinista vedetty tyhjän nauraja joka telkkarissa nykyään lastensa ansiosta. En usko hetkeäkään että olisi niin paljoa esillä ilman Iinaa ja Minkaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi näitä b- julkkiksia pidetään niin paljon esillä. Koska Kuustonen on viimeksi ollut esillä musiikin takia? Jostain naftaliinista vedetty tyhjän nauraja joka telkkarissa nykyään lastensa ansiosta. En usko hetkeäkään että olisi niin paljoa esillä ilman Iinaa ja Minkaa.
Kuitenkin turhan b-julkkiksen eroa ja uusiin naimisiin menoa jaksetaan täällä paheksua. Hohhoi.
Onko tämä nyt hyvä vai huono uutinen?
Vierailija kirjoitti:
Kuustonen ei kauheasti muistuttele gospel- ja uskovaistaustastaan. Jos siitä mainitaan puhuu sävyyn että oli nuori, vaikutuksille altis ja mustavalkoinen. Tätä olen ihmetellen miettinyt minäkin.
Häpeää?
Vierailija kirjoitti:
Iina hyväksyy homot ja lesbot.
Näinkö Kuustonen on tyttönsä kasvattanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iina hyväksyy homot ja lesbot.
Näinkö Kuustonen on tyttönsä kasvattanut?
Ajattelin jo että tuliko itse kaapista ja seukkaa Sillanpään kaa?
Kuustonen nauraa kuin sika eikä hauskuuta!!!
En ole koskaan pitänyt. Paskaa musaa, rasittava ukko.
Jok lööppiin änkee itsensä kuten 20-30 muutakin turhaketta.
Tuo on tyhmää, eikä pidä paikkaansa.
Tietty voi johonkin toiseenkin vähän tykästyä, mutta se menee ohi eikä sen takia kannata elämäänsä pilata.