Ehkä asia johtuu enimmäkseen siitä että kukaan tasokas nuori nainen ei halua tuollaiseen ohjelmaan lähteä joten pitää kaivaa jostain tuollainen yli-ikäinen tavis.
Mun mielestä jos on kyse bacheloretesta niin pitäisi olla haluttava nainen eli nuori reilusti alle 30v ja kaunis.
Ehkä asia johtuu enimmäkseen siitä että kukaan tasokas nuori nainen ei halua tuollaiseen ohjelmaan lähteä joten pitää kaivaa jostain tuollainen yli-ikäinen tavis.
Mun mielestä jos on kyse bacheloretesta niin pitäisi olla haluttava nainen eli nuori reilusti alle 30v ja kaunis.
Varmasti hän on ihan mukava, mutta että unelmien poikamiestyttö... Siitä en niin tiedä. Vaikka nainen ole kuin, niin en näe häntä mitenkään tavoiteltavan upeana.
Sivut
Olenko minä sinkkumiehenä tyttönaispoika?
Veikkaan, että ohjelmaan hakee kilpailemaan jennystä ainakin temppis-kalu, bb-kurhinen, sekä hottikset ohjelman miesmalli
Samaa mieltä.
tuolla näette Jennyn
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/bachelorette-suomi/2137098-jenny-suostui...
Enemmän unelma se on kuin joku bachelor joni joka on lähes ruma :D aivan eri sarjoissa nämä.
Varmasti hän on ihan mukava, mutta että unelmien poikamiestyttö... Siitä en niin tiedä. Vaikka nainen ole kuin, niin en näe häntä mitenkään tavoiteltavan upeana.
No ei todellakaan mikään ylivanha! Teiän mielestä nyt kaikki yli 23v naiset on vanhoja. Ihan nätti nainen, suomen poikamiehet on aina ollu rumia.
N18
Toivottavasti näemme ohjelmassa myös Maajussille morsian- ohjelmasta tuttuja naamoja ;)
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805282200974846_vd.shtml
Kuka tahansa näistä misseistä olisi ollut parempi bachelorette, näissä silmä lepää ja näistä voisi uskoa miesten kilpailevan!
ihan nätti tavis ei kuitenkaan ole sama asia kuin kaikkien miesten tavoittelema unelmanainen
Tämä Jenny sopisi sille Ensitreffit alttarilla- ohjelman pyöräilijämiehelle
Onko tämä nainen miljonääri?
:D
Onko se tämä lätkäjätkä?
Petri
Haluan hänet vaimoksi!
Eipä ollut miesbacheloritkaan sen kummempia. Ei tuohon oikeasti tasokkaat ihmiset suomessa lähde.
Hyi helvetti, joku miestyttö.
Onko missään mainittu minkä nimiset vanhemmat tuolla Jennyllä on? Pohdin tässä että tunnenkohan tyypin lapsuudesta.
Sivut