En tykkää enää Kuustosesta
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Kenestähän Kuustosesta?
Varmaan Kukko Miistosesta.
Loppuun asti sinkku kirjoitti:
Ei kannata mennä naimisiin. Ei ne liitot kestä. Naisena joutuu vaan ajan kanssa kaatopaikalle kun miehelle tulee tarve vaihtaa nuorempaan uuteen. Naiset päätyy vaan hyväksi- ja loppuunkäytetyiksi.
Kyllä se useammin on mies joka hylätään ja rikotaan, koska nyt vain sattui naisella mieli muuttumaan.
Kuustonen nuorena, huh! Oli mistä tykätä!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan tykännyt Kuustosesta, oli naimisissa tai ei.
No todellakin! En kestä sen tekonaurua enkä käsitä, kuinka ihmiset eivät näe sellaisen falskiuden taakse.
Samoin. Nuorena veti ihan ok musaa ja oli ok muutenkin, mutta nykyinen muka nuorekas teinipoikamainen naureskelutyyli on ihan hanurista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin! En kestä sen tekonaurua enkä käsitä, kuinka ihmiset eivät näe sellaisen falskiuden taakse.
Samoin. Nuorena veti ihan ok musaa ja oli ok muutenkin, mutta nykyinen muka nuorekas teinipoikamainen naureskelutyyli on ihan hanurista.
Niin, sehän on jo kahden lapsen isoisäkin.
Ja elää nyt "uutta nuoruutta". Mikä tuohon ajaa? Kuolemanpelkoko?
Se on yhä useamman vaimon kohtalo, että miehen viidenkympin villitys ja uuden nuoruuden nousu päättää liiton. ja mies vaihtaa nuorempaan.
No hö! Symppis mies, jolla ihanat tyttäret. Ja avioerosta jo aikaa, olisko pitänyt jäädä yksin itkemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän on jo kahden lapsen isoisäkin.
Ja elää nyt "uutta nuoruutta". Mikä tuohon ajaa? Kuolemanpelkoko?
Miten hänen sitten sinun mielestääsi pitäisi elää?
Vierailija kirjoitti:
No hö! Symppis mies, jolla ihanat tyttäret. Ja avioerosta jo aikaa, olisko pitänyt jäädä yksin itkemään?
Olisi pitänyt elää ihmisiks!
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin sillon kun Kuustonen oli nuori ja laulo gospelia, olin itse vielä teinityttö.
Rippikoulun opettaja -Kuustonen.
Silloin kun tyttäretkin olivat aina mukana ja ihan pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt elää ihmisiks!
Mistä me tiedetään, miten ihmisiksi on elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää vielä vanhana vaimo vaihtaa?
Miksi pitäisi saman kanssa olla koko ikä? Tylsäähän se on.
Tiedätkö sinä mitään rakkaudesta?
Tottakai tiedän mutta vuosikymmenten parisuhteet vaan ovat tylsiä. Toinen avioliitto tuo Kuustoselle vasta on.
Ootko niitä joiden mielestä elämän pitää olla aina hauskaa ja helppoa? Voi raukkoja jotka kelkkaas joutuvat.
En ole. Elämäni on ollut kaikkea muuta kuin hauskaa ja helppoa.
Sitten en ymmärrä kommenttejas.
Ei tarvitse ymmärtää. Itse en ymmärrä miksi on niin hienoa jos on vuosikymmenet tai loppuelämä saman ihmisen kanssa? Omasta mielestäni n 3 avioliittoa on sopiva määrä elinaikana.
Se ei ole pelkästään hienoa, se on rakkautta. Minusta yksi avioliitto riittää elinaikana.
Mikäli rakkaus loppuu niin pitääkö "väkisin" olla yhdessä?
^ Mutta miksi se rakkaus loppui? Viidenkympin villitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tiedän mutta vuosikymmenten parisuhteet vaan ovat tylsiä. Toinen avioliitto tuo Kuustoselle vasta on.
Ootko niitä joiden mielestä elämän pitää olla aina hauskaa ja helppoa? Voi raukkoja jotka kelkkaas joutuvat.
Ei tarvitse ymmärtää. Itse en ymmärrä miksi on niin hienoa jos on vuosikymmenet tai loppuelämä saman ihmisen kanssa? Omasta mielestäni n 3 avioliittoa on sopiva määrä elinaikana.
Se ei ole pelkästään hienoa, se on rakkautta. Minusta yksi avioliitto riittää elinaikana.
Ei rakkaus lopu, se vaan muuttaa muotoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkaus lopu, se vaan muuttaa muotoaan.
Mikäpä sitä kukaan toinen on sanomaan, että loppuiko jostakin suhteesta rakkaus vai ei!
Ei Kuustonen kuitenkaan kenenkään tytönheitukan kanssa mennyt naimisiin. Hanna Brotherus on neljän lapsen äiti ja täyttää viikon päästä 50 vuotta. Mikko täytti 58.
Onko Kuustosen vaimo mielestänne nuori? Minusta 50v nainen ei enää ole mikään nuori vaan keski-ikäinen. Kun kyseessä on vielä neljän lapsen äiti, niin en kyllä sanoisi, että retkahti nuoreen naiseen vaan päin vastoin, että kaksi viisikymppistä löysivät toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Kuustosen vaimo mielestänne nuori? Minusta 50v nainen ei enää ole mikään nuori vaan keski-ikäinen. Kun kyseessä on vielä neljän lapsen äiti, niin en kyllä sanoisi, että retkahti nuoreen naiseen vaan päin vastoin, että kaksi viisikymppistä löysivät toisensa.
Tuon ikäisten ei enää pidä mennä naimisiin, kerta moka kummallakin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisten ei enää pidä mennä naimisiin, kerta moka kummallakin riittää.
No johan on vänkäämistä. Riittää jo.
Kuustosesta ei oo pakko tykätä! Pääasia että Hanna tykkää.