Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaisi, että muutamme mökille viikko synnytyksen jälkeen

Vierailija
28.05.2018 |

Kun vauva on siis käynyt siinä tarkastuksessa. Mökillä ei ole esim. juoksevaa vettä, vaan vesi kannetaan järvestä ja vessana toimii sellainen hyvin perinteinen ulkohuussi. Sähköt onneksi on. Millä saan hänet ymmärtämään, että idea ei ehkä ole ihan hyvä? Olen yrittänyt kertoa esimerkkejä tilanteista, joissa vauvan kanssa ei ole ihan helppoa noin alkeellisissa olosuhteissa, mutta miehen mielestä olen "negatiivinen valittaja". Olenko? Olisiko joku pärjännyt viikon vanhan kanssa vaikkapa kuukauden noissa olosuhteissa?

Kommentit (736)

Vierailija
721/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta lähteä nyt kuormittamaan jonkun järvenrantakunnan terveydenhuoltoa!

Vierailija
722/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on jo noin kaksivuotias, pärjää jo mökillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko Helsingistä?

Vierailija
724/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiläiset maksavat kiinteistöveroa,mökistään,kunnalle.Oletko omatoiminen ja mitenkä olet tottunut,selviytymään mökillä?Mukavuudet ja tasainen kodinlämpö,ovat luksusta,mutta itsestäsi riippuu,kuinka pärjäät,pesut,sauna,pyykit.j.n.e...Onko miehesi ajatus viedä rakkainpansa "turvaan",tartunnoilta.

Vierailija
725/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

B.B kirjoitti:

Mökkiläiset maksavat kiinteistöveroa,mökistään,kunnalle.Oletko omatoiminen ja mitenkä olet tottunut,selviytymään mökillä?Mukavuudet ja tasainen kodinlämpö,ovat luksusta,mutta itsestäsi riippuu,kuinka pärjäät,pesut,sauna,pyykit.j.n.e...Onko miehesi ajatus viedä rakkainpansa "turvaan",tartunnoilta.

Aloitus on kaksi vuotta vanha.

Vierailija
726/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nymfo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis mutta liittyy miesten asenteeseen juuri synnyttänyttä naista kohtaan: mieheni nimittäin kerran , ihan jossain yleisessä keskustelussa, mainitsi, että miehet tietoisesti ja päättäväisesti haluaa/vaatii seksiä aika pian synnytyksen jälkeen niin että kun nainen menee tarkastukseen,näkee lääkäri että ” paikoissa on käyty”.

Olin ihan että Whhhaatt!?!?

Mies väitti että kyllä näin, ainakin hänen tietämänsä mukaan.

Siitä huolimatta ja nimenomaan siksi , että on kielletty tai suositeltu, ettö ei yhdyntää.

Niin äijät haluaa merkata reviirit ja kuokkia paikat. Että äijä on tontilla käynyt.

Miettikääpä tätä.

Ei se lääkäri siinä jälkitarkastuksessa näe mitenkään onko soudettu tai huovattu, jos ei olla revitty mahdollisia tikkejä auki liian aikaisella yhdynnällä.

Seksiä saa harrastaa jälkivuodonkin aikana kunhan käyttää kumia ja synnyttänyt itse OIKEASTI haluaa, eikä siksi ”että mies haluaa”

Imetys saattaa kuivattaa limakalvot, kuin myös se hormonien tomahdus synnytyksen jälkeen joillain, apteekista saa estrogeenivoidetta ilman reseptiä lekurikin sitä voi määrätä. Liukuvoiteet käyttöön myös.

Siis jos edes jaksaa mitään tehdä, meillä seksi ei käynyt edes mielessä kun oltiin niin zombeja siitä jatkuvasta heräilystä.

Siis tämä kommentti sillä varauksella että lääkäri ei ole kieltänyt yhdyntää, silloin mennään lekurin ohjeella aina.

Jossain oli tehty kyselytutkimus yhdyntöjen aloituksesta ja useimmat olivat palanneet seksielämän pariin noin 3kk paikkeilla, synnytystavasta riippumatta, jotkut aiemmin, jotkut myöhemmin.

Joten jos mies ei voi odottaa että puoliso on valmis, on täysi idiootti. Omat kädetkin on olemassa.

Mä olen halunnut ihan omasta toiveestani harrastaa seksiä ja yhdyntää ilmeisen aikaisin synnytyksistä. Musta on joka kerta tuntunut, että palaudun hyvin ja nopeasti ja olen halunnut kokeilla sujuisiko seksi aika pian, kun jälkivuoto on jo niukkaa. Kolme-neljä viikkoa synnytyksistä on siis harrastettu seksiä ja olen halunnut varmistua, että saan vielä orgasmin. Joskus kun on kuullut juttuja, että hermoja mennyt poikki tms. Olen siis ihan itse halunnut kiirehtiä. Tuossa vaiheessa on kieltämättä ollut muukin mielessä kuin seksi, mutta kun olo oli hyvä niin tuli kokeiltua. Kondomia käytettiin tietenkin tulehdusriskin vuoksi. Mutta synnytyksistä toipuminen on tietenkin hyvin yksilökohtaista, kaikki eivät ole tuossa vaiheessa kovin kunnossakaan ja vaikka monikin varmaan toipuu yhtä nopeasti kuin minä, ei kaikkia varmasti kiinnosta koko asia tuossa vaiheessa ja eivät halua kokeilla. Ymmärrän erittäin hyvin.

Siis mihin tarvitaan yhdyntää orgasmin kokeiluun?!

Eiköhän olisi turvallisempia ja hygieensempiäkin tapoja tuohon; esim. hierova suihku.

Ei mitenkään vaarallista tai epähygienistä ollut, tuntui, että kaikki oli kunnossa ja olikin.

Ei ollut yhdyntäkipuja, mutta jos olisi ollut niin tietenkin olisi odotettu pidempään. Yhdyntä kiinnosti senkin vuoksi, että tietää onko tunto normaali emättimen sisällä. Meille se sopi ja seksi on kivempaa itselleen mieleisimmällä tavalla, kaikille yhdyntä ei ole samantekevä.

En tarkoita brassailla tällä, kommentoin vain huomauttaakseni, että synnytyksen jälkeen ensimmäinen aloite voi tulla myös naiselta itseltään ilman miehen painostamista.

Kyllä parisuhteemme olisi kestänyt ja on kestänytkin yli 3 viikon seksittömän kauden, ei siitä ollut kyse. Ja jos ei ole seksihaluja heti synnytyksen jälkeen niin on luultavasti enemmän normaali. Minulla nyt erilainen kokemus.

-sama

Mulla täysin sama juttu, palauduin synnytyksestä nopeasti, enkä nåhnyt ongelmaksi miksei 4vkoa synnytyksestä oltais harrastettu seksiä. Jälkivuoto oli hyvin niukkaa, käytettiin kortsua ja molempia halutti, mutta aloite tuli minulta - :)

Minä nimenomaan olen käsittänyt, että yhdyntää ois hyvä kokeilla ennen jälkitarkastusta, pystyy sitten siellä sanoa jos on jotain ongelmia ilmennyt!

Tälle kommentoijalle jolla pälli mies: Ei se lääkäri ri siellä tarkistujsessa näe minkään pelkän värkin ulkomuodon perusteella, onko seksiä harrastettu :D

me paneskeltiin lähes joka päivä, tuosta "synnytyksen jälkeisestä ekasta kerrasta", aina siihen jälkitarkastukseen asti... Helppo vauva, ja mulla korkea libido, eikä imetys kaikilla vie haluja - ;) ja kyllä sen lääkärin piti ihan kysyä, joko ootte seksielämään palannut :D ei sitä muuten mitenkään näe

Vierailija
727/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vauva on siis käynyt siinä tarkastuksessa. Mökillä ei ole esim. juoksevaa vettä, vaan vesi kannetaan järvestä ja vessana toimii sellainen hyvin perinteinen ulkohuussi. Sähköt onneksi on. Millä saan hänet ymmärtämään, että idea ei ehkä ole ihan hyvä? Olen yrittänyt kertoa esimerkkejä tilanteista, joissa vauvan kanssa ei ole ihan helppoa noin alkeellisissa olosuhteissa, mutta miehen mielestä olen "negatiivinen valittaja". Olenko? Olisiko joku pärjännyt viikon vanhan kanssa vaikkapa kuukauden noissa olosuhteissa?

Mitä jos neuvolassa vauva altistuu ja saa tartunnan? Sitten pärskitte mökkikunnan terveysasemalle?

Vierailija
728/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä menee, Ap?

Vierailija
729/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna sanoisin miehelle, että hän voi vapaasti mennä mökille, jos se on nyt niin tärkeää, mutta sinä hoidat vauvaa nykyaikaisissa olosuhteissa. Miehesi ei ymmärrä yhtään, että synnytyksestä toipuminen vie oman aikansa.

Vierailija
730/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
731/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa muuttaa norjaan.

Vierailija
732/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu nosto

Vierailija
733/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä imetät tauotta lähes ja mies palvelee. Ymmärtääköhän sitä?

Vierailija
734/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteköön mies kaksin vauvan kanssa mökille.

Vierailija
735/736 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä oot taas menossa synnyttämään.

Vierailija
736/736 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites menee teillä? Oletteko eristäytyneen mökillenne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme