Kuvaako naapuri meitä salaa?
Tulin pe yönä kotiin ja huomasin että naapurilla oli valot päällä yläkerrassa, vaaleat verhot kiinni ja yhdessä pienessä ikkunassa ihan kuin joku pieni kamera jalassa gopro tai vastaava?
Päivällä valoisassa ei näe sitä eikä illalla ellei naapurilla ole valot päällä tuossa huoneessa. voiko tuo naapuri oikeasti kuvata meidän pihaa salaa?
Meidän Talosta tuonne päin on vain lastenhuone ja tyhjä yläkerran huone, niissä nyt ei ole kuvattavaa.
Kommentit (10)
Voi kuvata tai olla kuvaamatta. Sinun hommasi on hankka kelvolliset todisteet, mikäli aiot tehdä rikosilmoituksen. Muuten voi tulla vastasyytös. Toki poliisit asian tutkii ilmoitukseso perusteella, jos katsovat aiheelliseksi.
Kannattaa olla näissä tarkkana. Onko lähellä esim. puuta jossa voisi olla linnunpesä tms. Jotkut lintuharrastajat seuraa ja kuvaa esim. kotipihan lintuja varsinkin nyt kun on kevät ja linnut liikkeellä ja pesimispuuhissa. Viittaan vaan että sille kameralle tms. voi olla muitakin tarkoituksia kuin teidän liikkeiden seuraaminen noin yleisellä tasolla ajateltuna.
Juu minä se olen, kuvaan teitä. Hyvä kun tulit täältä kysymään niin selvisi sinullekin.
Voihan se kamera osoittaa sinne sisäänkin päin? Jos vaikka kuvaa vlogia tai muuta ja sieltä ikkunasta tulee se paras valo videota varten. Eli kamera ikkunan edessä sisään päin jalustalla ja tyyppi itse istuu tai heiluu siinä edessä ja ihan itseään kuvaa? Vai mistä päättelit, että kamera olisi ulos suunnattu, jos kerran verho kiinni?
Puhumattakaan siitä että se voi olla ihan jotain muuta kuin kamera.
Jos satut asumaan meidän naapurustossa, niin kyllä se herra kuvaa. Välillä näyttää videoitaan muillekin. Ja jatkuvasti isännöitsijälle. Kuvaa ikkunoista sisäänkin, jos vain onnistuu.
Kärsit ns. VIP-oireyhtymästä. Kuvittelet kaikkien olevan kiinnostunut toilailuistasi. Todellisuudessa ei kukaan, näin se vaan menee.
Ei olla onneksi oltu tuon kyr*än kanssa puheväleissä vuosiin, kerran kehoitin sitä ystävällisesti pitämään tur*ansa kiinni ja jos tulee meidän pihalle vedän tur*aan.
Outo tyyppi on, istuu yläkerran ikkunan edessä läppärin kanssa joka pe-la yö, muuten yläkerrassa ei ole valoja ikinä.
Osta kiikarit ja ala kiikaroimaan sinne ikkunan suuntaan.